Hey MUUS !quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:41 schreef MUUS het volgende:
Ja, jammer dus.
Nou ja, dan heb ik tijd om jullie gedag te zeggen.
Hallo.
quote:Twee Tilburgers zitten samen bij McDonald s. Zegt de een tegen de ander: "Zeg, lette gij eigenlijk wel us op oew cholesterol?" Zegt de ander: "Jazeker wel, als ik op de wc zit". "Agge op de wc zit?" "Ja, dan zit ik op de wc, kèk een bietje om me heen, zie gin closetpapier en denk dan, goh, leste rol..."
die siths branden goedquote:
"Remove your hands from the keyboard, mister! You're under arrest!"quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:51 schreef QyRoZ het volgende:
Waarom heb ik geen schrijfrechten in mn mp3 directory? Nu moet ik mn Ep3 soundtrack in een andere dir neerzetten.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:47 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Jawi, parmantige rakker.
Wanneer zien wij u weder op Irc?
"Still much too learn you have, young Bosbeetle."quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:07 schreef Bosbeetle het volgende:
Okay tijd om een samenvatting van drie seminars te gaan typen (de eerste was ergens in januari)
Rusland en China ook!quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:13 schreef JaWi het volgende:
De duitsers komen!
I guess the force is weak with me ... master !quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:11 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
"Still much too learn you have, young Bosbeetle."
leg eens uit ?quote:
Star Wars is heiligquote:Op donderdag 19 mei 2005 18:37 schreef Zwansen het volgende:
lees dat Star Wars topic eens door, om je te bescheuren.
Hoe sommigen zo serieus erover kunnen praten
Dat boeit toch niet? Gewoon heen gaan. Werkt bij ons ook.quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:58 schreef JaWi het volgende:
Fout!
De aanmeldingsperiode voor dit tentamen is verstreken.
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |