quote:Op maandag 16 mei 2005 18:20 schreef vbmot het volgende:
[..]
Kan jij geen ban regelen voor de schuldige?![]()
VInd ik wel een strak idee...quote:Op maandag 16 mei 2005 18:20 schreef vbmot het volgende:
[..]
Ik kan niet meekijken op tmf, heb al 2 jaar een banquote:Op maandag 16 mei 2005 18:20 schreef vbmot het volgende:
[..]
geef hem je rekeningnummer, en zeg maar dat je ze laat zien als ie de helft overgemaakt heeftquote:Op maandag 16 mei 2005 18:21 schreef Marjan1985 het volgende:
Whehe wel leuk, gozer komt prive..
"1000 euro als ik je borsten mag zien"
ik : "Zo weinig maar??? andere bieden veel meer"
Gelijk weg.... ook leuke dingen
vet.quote:کjoe™zegt:
ej.
Waiting for the sunshine zegt:
ben jij mike 18
کjoe™zegt:
uhuh
oke
heb je een foto van jezelf
ikke wel
کjoe™zegt:
ok
heb je een foto
of mag je casm aan
کjoe™zegt:
nee, is kwijt
De crew krijgt problemen? Dan stel ik voor dat iedereen doet alsof 'ie van tweakers afkomstig isquote:Op maandag 16 mei 2005 18:22 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik kan niet meekijken op tmf, heb al 2 jaar een ban
Maar idd, ook niet tegen die webcamkneusjes zeggen dat ze met hun foto op Fok komen, daar krijgen wij als crew dan weer gezeik mee als die lui zich bij ons melden.
Jij bent ook ongezellig op de tmf chat !quote:
Die ga je toch niet alleen voor jezelf houden he?quote:Op maandag 16 mei 2005 18:12 schreef Razor21 het volgende:
Ok heb net een filmpie van zo'n Breezerchick ontvangen die zichzelf vingerd. Dit kan ik mooi gebruiken om mannen te lokken.![]()
quote:Op maandag 16 mei 2005 18:26 schreef vbmot het volgende:
[..]
De crew krijgt problemen? Dan stel ik voor dat iedereen doet alsof 'ie van tweakers afkomstig is![]()
wie ben jij verdommequote:Op maandag 16 mei 2005 18:26 schreef Marjan1985 het volgende:
[..]
Jij bent ook ongezellig op de tmf chat !![]()
![]()
hoezo problemen? ze zetten zichzelf op die cam, en voordoen als jongere meisjes doet de politie ook wel eensquote:Op maandag 16 mei 2005 18:26 schreef vbmot het volgende:
[..]
De crew krijgt problemen? Dan stel ik voor dat iedereen doet alsof 'ie van tweakers afkomstig is![]()
Whehequote:Op maandag 16 mei 2005 18:26 schreef vbmot het volgende:
[..]
Euhmm... ben jij Aziz?quote:Op maandag 16 mei 2005 18:31 schreef Renesite het volgende:
[afbeelding]![]()
Hoe een domblondje zal reageren
Welk prog snap je niet danquote:Op maandag 16 mei 2005 18:32 schreef Sjoe538 het volgende:
ok, iemand voeg me ff toe op msn die me kan helpen met dat prog![]()
nee, straks zet je je cam nog aanquote:Op maandag 16 mei 2005 18:32 schreef Sjoe538 het volgende:
ok, iemand voeg me ff toe op msn die me kan helpen met dat prog![]()
nee, ben ik nietquote:Op maandag 16 mei 2005 18:32 schreef Marjan1985 het volgende:
[..]
Euhmm... ben jij Aziz?
Zo ja... viezerik, beetje vieze dingen tegen mij zeggen
filmpje nodig, en hoe je dat recordquote:Op maandag 16 mei 2005 18:34 schreef vbmot het volgende:
[..]
nee, straks zet je je cam nog aanwat is het probleem?
dat ben ik verdoriequote:Op maandag 16 mei 2005 18:35 schreef demonseeker14 het volgende:
Klotezooi nu gaan mensen me toevoegen op msn... slotje graag
[14.gif]quote:Op maandag 16 mei 2005 18:35 schreef kree het volgende:
Log ik net in gelijk allemaal gasten,
kunnen we geen codewoord bedenken om de fokkers van de gewone chattertjes te onderscheiden.
salsadipsausquote:Op maandag 16 mei 2005 18:35 schreef kree het volgende:
Log ik net in gelijk allemaal gasten,
kunnen we geen codewoord bedenken om de fokkers van de gewone chattertjes te onderscheiden.
Luister nou die gozer waar iemand net mee aan het praten was, waar die log van staat voegt me ineens toe op me gewone msnquote:
je blijft doordrammen hequote:Op maandag 16 mei 2005 18:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
nee, ben ik niet![]()
ff laten zien hoe een domblondje zal reageren, en hoe dom ene aziz terug reageert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |