waar ? ik wil ook uit eten, maar gister al geweest bij de Thai. Vanavond maar gewoon vlees, groenten aardappelen bij m'n ouders.quote:
Have fun!quote:Op maandag 16 mei 2005 17:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Met mijn ouders en zusje. Om te vieren dat mijn zusje een nieuwe baan heeft.
Bij Café Café in Leeuwarden, nog nooit geweest. Gewoon simpel, hoor.quote:Op maandag 16 mei 2005 17:14 schreef het_fokschaap het volgende:
waar ? ik wil ook uit eten, maar gister al geweest bij de Thai. Vanavond maar gewoon vlees, groenten aardappelen bij m'n ouders.
Ook eetcafes zijn vaak prima hoor.quote:Op maandag 16 mei 2005 17:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Bij Café Café in Leeuwarden, nog nooit geweest. Gewoon simpel, hoor.
Thais is jummie!![]()
in een thais restaurant is het vaak wel een europeaanse eigenaar met z'n thaise vrouw in de keuken valt mij op. zo'n vrouw opgeduikeld tijdens de vakantie en dan moet ze hier nog hard werken voor d'r geld ookquote:
Valt mee hoor. Maar nu blijkbaar wel. Het is dan ook een hele goede baan. Ze krijgt een eigen kantoor enzo.quote:Op maandag 16 mei 2005 17:16 schreef Alicey het volgende:
Have fun!
Vieren jullie dat soort dingen altijd uitgebreid?
Is het niet zo dat ze vaak gezamelijk eigenaar zijn?quote:Op maandag 16 mei 2005 17:18 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
in een thais restaurant is het vaak wel een europeaanse eigenaar met z'n thaise vrouw in de keuken valt mij op. zo'n vrouw opgeduikeld tijdens de vakantie en dan moet ze hier nog hard werken voor d'r geld ook
Maar koken kunnen ze wél!quote:Op maandag 16 mei 2005 17:18 schreef het_fokschaap het volgende:
in een thais restaurant is het vaak wel een europeaanse eigenaar met z'n thaise vrouw in de keuken valt mij op. zo'n vrouw opgeduikeld tijdens de vakantie en dan moet ze hier nog hard werken voor d'r geld ook
en zij betaalt het etentjequote:Op maandag 16 mei 2005 17:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Valt mee hoor. Maar nu blijkbaar wel. Het is dan ook een hele goede baan. Ze krijgt een eigen kantoor enzo.
Ah, op die manier.. Klinkt goed!quote:Op maandag 16 mei 2005 17:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Valt mee hoor. Maar nu blijkbaar wel. Het is dan ook een hele goede baan. Ze krijgt een eigen kantoor enzo.
ik hoop het voor die vrouwenquote:Op maandag 16 mei 2005 17:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
Is het niet zo dat ze vaak gezamelijk eigenaar zijn?
Ja. M'n moeder schiet het voor, maar zij zou trakteren geloof ik. Maar mijn moeder kennende zegt die tegen mijn zusje: "Laat maar zitten dat geld".quote:
Komt het iniatief wel van haar uit? Familie-etentjes komen in mijn familie niet veel voor, maar het is wel gewoon zo dat de initatiefnemer ook betaalt.quote:Op maandag 16 mei 2005 17:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja. M'n moeder schiet het voor, maar zij zou trakteren geloof ik. Maar mijn moeder kennende zegt die tegen mijn zusje: "Laat maar zitten dat geld".
Dat noemen we emancipatiequote:Op maandag 16 mei 2005 17:18 schreef het_fokschaap het volgende:
die lieve moeders. doet mijn moeder ook vaak. morgen neem ik haar nog voor moederdag even mee naar het theater, naar van Muiswinkel en van Vleuten in Zaandam.quote:Op maandag 16 mei 2005 17:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja. M'n moeder schiet het voor, maar zij zou trakteren geloof ik. Maar mijn moeder kennende zegt die tegen mijn zusje: "Laat maar zitten dat geld".
Is die hond terug uit Fryslan, jequote:Op maandag 16 mei 2005 17:22 schreef Doffy het volgende:
Heel goed. Ik ga naar mijnen mijn/zijn
hond
, die weer terug is uit Friesland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |