Hey,quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:00 schreef boempa het volgende:
Ik heb ff een vraagje.
Na de training moet ik dus creatine en whey protein innemen.
Als ik de whey protein met halfvolle melk inneem, heeft dat invloed op de creatine?
En als ik de creatine telkens met druivensap inneem, is dat ook goed?
Maakt het voor de HMB nog uit verder?
Alvast bedankt.
Een oplossing zou dan kunnen zijn om na de fitness in de kleedkamer een aparte bidon met de creatine en druivensap te gebruiken, en zodra ik thuis ben even wachten totdat het tijd is om de whey protein in te nemen met een broodje?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:01 schreef boempa het volgende:
Een oplossing zou dan kunnen zijn om na de fitness in de kleedkamer een aparte bidon met de creatine en druivensap te gebruiken, en zodra ik thuis ben even wachten totdat het tijd is om de whey protein in te nemen met een broodje?
En als ik direkt na het zwemmen ga fitnessen (want de fitnesszaal is boven het zwembad), dan eet ik dus avondeten nadat ik gefitnessed heb.
Dan wordt het wat lastig om eerst whey protein in te nemen, maar misschien kan dat dan tijdens het avondeten (en na het eten dus de resterende creatine en HMB).
Ik zou dan in eerste instantie gaan voor Creatine. HMB gaat feitelijk gezien alleen de afbraak van de spieren tegen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:48 schreef hendrixfan het volgende:
Aan de experts
ik doe boksen op wedstrijd niveau 5x in de week en ik doe 3 x in de week krachttraining
maar ik wil toch me uithoudingsvermogen verbeteren is hmb dan goed?
maar creatine is toch meer voor spieropbouw? ik wil wel een beetje gespierd zijn maar niet opgepomptquote:Op dinsdag 15 november 2005 20:26 schreef Super_Six_One het volgende:
[..]
Ik zou dan in eerste instantie gaan voor Creatine. HMB gaat feitelijk gezien alleen de afbraak van de spieren tegen.
Succes!
Indirect wel, het zorgt voor meer spierkracht en meer uithoudingvermogen in de spieren, hierdoor zou je net iets harder kunnen trainen en op den duur dus net iets groter/gespierder worden dan als je het niet zou hebben gebruikt.quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:09 schreef hendrixfan het volgende:
[..]
maar creatine is toch meer voor spieropbouw? ik wil wel een beetje gespierd zijn maar niet opgepompt
Maak je geen zorgenquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:09 schreef hendrixfan het volgende:
[..]
maar creatine is toch meer voor spieropbouw? ik wil wel een beetje gespierd zijn maar niet opgepompt
ok thx dan zal van het weekend creatine halenquote:Op donderdag 17 november 2005 11:47 schreef Super_Six_One het volgende:
[..]
Maak je geen zorgenzolang jij niet extreem hard traint of uitbundig tekeer gaat met gewichten hoef niet bang te zijn dat je extreem opgepompt raakt alla een fitness/bodybuilding mannetje. Echt niet
Creatine zorgt er in eerste instantie voor dat je spieren meer "uithoudings vermogen" krijgen. Wil je echt opgepomt raken en spieren kweken zul je meer moeten doen dan alleen creatine te gebruiken. (en dan komt HMB weer om de hoek kijken, omdat HMB er op een natuurlijke manier voor zorgt dat de spierafbraak tegenhouden wordt. Daarom raad ik persoonlijk HMB sowieso niet aan.)
Dus in jouw geval, zal creatine sowieso voordelig uitkomen, aangezien je straks beschikt over een iets groter uithoudingsvermogen, wat weer kan resulteren in een grotere stootkracht.
Groet Joël
Weet je ook de doseringen e.d. ? Ik heb in dit topic een en ander gepost over de basissuplementen, en in nog een ander topic ook ergens. Als je het niet kan vinden. (het is best veel) vraag dan nog maar een keer aan me.quote:Op donderdag 17 november 2005 17:28 schreef hendrixfan het volgende:
[..]
ok thx dan zal van het weekend creatine halen
ja ik heb al een aantal dingen van je gelezen over de doseringenquote:Op vrijdag 18 november 2005 01:09 schreef Super_Six_One het volgende:
[..]
Weet je ook de doseringen e.d. ? Ik heb in dit topic een en ander gepost over de basissuplementen, en in nog een ander topic ook ergens. Als je het niet kan vinden. (het is best veel) vraag dan nog maar een keer aan me.![]()
Succes!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |