quote:Op maandag 16 mei 2005 17:37 schreef -calimero- het volgende:
[afbeelding]
Matriaal:
1 winkelwagentje,
1 oliedrum,
paar stoeptegels
gereedschap:
Slijptol
Werkt prima![]()
quote:Op maandag 16 mei 2005 15:33 schreef menesis het volgende:
Haha, elk jaar bouwen we bij Insturieel ontwerpen in het eerste jaar tientallen BBQ'sDie vervoglens feestelijk 'getest' worden
Ik zal even zoeken naar wat foto's
edit: hier kun je eea zien: http://dutocg.io.tudelft.(...)d_e2_schaalmodellen/ (een aantal fotos doet het niet)
waar je wel rekening mee moet houden is de luchttoevoer: te weinig lucht > slechte BBQ, das logisch, maar onze BBQ kreeg teveel lucht >> "Chinees vuur"; oftewel één grote constante regen van vonken + stokbrood dat in 10 seconden zwart is!! Maak het regelbaar zou ik zeggen.
Dat is gewoon vandalisme.quote:Op maandag 16 mei 2005 17:37 schreef -calimero- het volgende:
[afbeelding]
Matriaal:
1 winkelwagentje,
1 oliedrum,
paar stoeptegels
gereedschap:
Slijptol
Werkt prima![]()
Oh ik dacht dat dat de studenten bbq was, tenminste zo heb ik dat beleefd toen mn vriendin nog in een studentenflat woondequote:
Nou ik ben niet één van de staf daar hoorquote:Op maandag 16 mei 2005 17:42 schreef skiczukie het volgende:
[..]
[afbeelding]
Elk jaar weer staan jullie versteld van jullie eigen kunnen?
DirkH let me know als het was is !quote:Op maandag 16 mei 2005 16:13 schreef Dirkh het volgende:
Ik heb zojuist de cd besteld van deze vent. http://www.traditionaloven.com/index.html
Ben benieuwd of daar wat handige tips op staan.
Yep, is goed. Ik ga beginnen met tekenen als de cd binnen is.quote:Op maandag 16 mei 2005 18:34 schreef realbase het volgende:
[..]
DirkH let me know als het was is !
ik wil zon pizza oven in mn tuin( hout oven )
als je me zou willen mailen als het was is ( base AT kabelfoonl PUNT nl )
thnx
tof ideequote:Op maandag 16 mei 2005 17:37 schreef -calimero- het volgende:
[afbeelding]
Matriaal:
1 winkelwagentje,
1 oliedrum,
paar stoeptegels
gereedschap:
Slijptol
Werkt prima![]()
|
Forum Opties | |