abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 12 oktober 2001 @ 17:57:25 #101
3542 Gia
User under construction
pi_1883829
Ik kijk af en toe. Het is alleen maar uitleg en oefenen.

Pascal heeft twee zwaktes. Kelly en Ed. Kelly vanwege haar enkel en Ed vanwege zijn gewicht.

Dus het kan nog spannend worden.

pi_1883844
Wil heeeeeeel erg graag weten wie de battle heeft gewonnen, als die al afgelopen is dan.....
  vrijdag 12 oktober 2001 @ 18:00:40 #103
3542 Gia
User under construction
pi_1883851
GJ slaagt erin om in het touw te komen.
Hij juigt: Ik heb het, ik heb het.
Pascal begint op hem te kankeren. "Het moeten er 5 zijn, die het kunnen. Ikke, ikke, ikke is het bij jou."

Door deze onenigheid in het team moeten ze voor straf sit-ups en push-ups doen.

pi_1883856
Sorry ben TE nieuwsgierig.....
pi_1883870
geweldig .. GJ stoot met zijn hoofd tegen de bel met touwklimmen waardoor de bel naar beneden flikkert .. GJ krijgt daarna op zijn kop van kelly .. leuk moment
  vrijdag 12 oktober 2001 @ 18:04:00 #106
3542 Gia
User under construction
pi_1883881
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2001 17:59 schreef Eitje het volgende:
Wil heeeeeeel erg graag weten wie de battle heeft gewonnen, als die al afgelopen is dan.....
Ik laat de stream aanstaan, maar als 'ie uitvalt kan ik er ook niets aan doen.

Ik gok op team Andries, naar het geruzie bij paskwal te oordelen.

pi_1883910
HELP!!! Is er misschien iemand die mij kan vertellen of het nu aan Macintosh ligt dat ik geen streams kan bekijken of ligt het gewoon aan de instellingen
  vrijdag 12 oktober 2001 @ 18:10:25 #108
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_1883926
Na al die tijd oefenen moeten ze weer naar de blauwe kussens. Binnen een minuut moet elke captain bekend maken welke twee teamleden de echte battle gaan doen, er zit een nog niet ontdekte verassing in de battle.

Team Anfries vaardigen Anfries en Frenk af en team Pascal vaardigen Pascal en Coos af. Kelly is dolbij dat ze niet hoeft, ze zit er oko echt doorheen en heeft almeing traantje geplengd. Ed is ook buiten adem.

DM vertelt achter een schot wat de bedoeling is. Ze moeten een pak aantrekken dat er erg ingewikkeld uitziet, een soort tuigje en daaroverheen een pak als van een pakwerker lijkt het wel (zo'n hondentrainer). De overige teamleden van elk team blijven op de blauwe schotten staan.

Het aankleden vergt aardig wat tijd.

Er schijnen dus inderdaad honden bij betrokken te worden, ze krijgen tips over hoe te handelen als er een hond op ze afkomt, handen weghouden en gezicht ook.

Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  vrijdag 12 oktober 2001 @ 18:16:56 #109
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_1883973
Alles is aangekleed en er volgt uitleg:

een van elke partij gaat lopen, eerst hindernis 1, de banden, dan evenwichtsbalk 2x, (onderussen komen er enge honden binnen )

Daarna pak uittrekken en verder de baan vervolgen zoals wordt afgesproken. De eerste die omhoog klimt pakt het lintje van hun team, die komt naar de schutting met het lintje en dan gaat de volgende van het team de hele hindernissen nemen op dezelfde wijze.

Een tip! Als je hier meteen om de hoek komt staat er een hond, als je de baan juist loopt gebeurt er niks, als je erbuiten komt zit in je vast en moet je de instructies volgen. Als de tweede omhoog is geklommen en heeft gebeld dan is die de winnaar.
[ik wordt ondertussen doof van het geblaf]

vrijdag 12 oktober 2001 @ 18:21:00 #110
16287 what-ever
Ben Niet Pissed
pi_1884003
[off-topic] Kan iemand mij vertellen welke stream werkt / geluid heeft ed. Het enige wat hier werkt is de index-stream [/off-topic]
life is what|ever you make of it
  vrijdag 12 oktober 2001 @ 18:24:32 #111
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_1884033
Als er een hindernis fout is gedaan moet hij opnieuw, dit wordt aangegeven door de DM. Alleen de hindernis die je op dat moment fout doet dus.

Er zijn twee banen, een binnen en een buitenbaan. Frenk pakt de buitenbaan.

De honden zijn dus als extra hindernis, als iemand gepakt wordt door een hond weet Marcel zeker dat die niet wint.

De eerste man pakt het lintje en de tweede man van het team pakt de bel, die het eerste luidt wint.

Okee, ze staan klaar........

Start!!!!!!

Andries ligt een beetje voor...., is als eerste bij zijn team en moet het pak uitdoen, duurt effe, pascal is ook aan het uitkleden en loopt al verder Anfries ook, die is als eerste in het net. Ze liggen nu gelijk!!!

Klimmen gelijk in de touwen...... Dit is zwaar, Pascal ligt voor. Pascal heeft het lintje al en loopt verder naar deelnemer twee van het team. Coos is al bezig op de baan. Zijn kleren kunnen alweer uit. Frenk is nu pas bij de banden, Coos alweer verder, klimt nu het net in. Gaat naar de touwen, als hij boven is en belt heeft arm gewonnen!!!!!!

Ja, Coos belt!!!!!!!!!!!!!!!!

[Dit bericht is gewijzigd door ElizabethR op 12-10-2001 18:38]

pi_1884039
18.24.

Er zijn twee personen per team uitgekozen de eerste moet een lintje pakken de tweede die dus de snelste is luid de bel. Ze starten Ze gaan gelijktijdig bij de evenwichtsbalk derde hindernis is het net vierde de schuttingen dan het pak uit de rest van je team mag je helpen je pak uit te trekken. Paskal is later Andries is voor. Ze zijn naar mijn idee nu gelijktijdig bij het touw andries heeft het moeilijk bij het touw. Pascal heeft het lintje al en is als eerste beneden. Coos moet de banden nog een keer doen. Ik heb frank nog niet gezien. Daar komt frenk. Coos is bezig met zijn pak uit te doen. Zijn schoenen gaan langzamer uit. Nu mag frank zijn pak uit doen. Coos gaat onder het zeil door. Koos gaat over het net heen over de schuttingen heen en klimt in het touw. Coos belt. Frenk is nu pas onder het zeil door.

pi_1884063
Op dit moment is er een fysieke batle. ik zie frank andries pascal en coos
Coos zie ik nu een touw in klimmen en gaat verder via een klimrek hangend aan zijn handen
Ik zie coos als eerste volgens mij aankomen, frank is nog druk bezig
Ik hoop dat team GJ wint

Nu wachten ze op de uitslag

Yes team GJ wint

vrijdag 12 oktober 2001 @ 18:28:46 #114
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_1884072
Frank komt dik een minuut later bij de touwen als Coos, hij heeft ook gebeld, ze moeten nu weer terug achter het schot.

Ze feliciteren elkaar. ze mogen weer naar het eigen team, voorzichtig voor de honden.

Ze gaan weer bij de anderen van hun team staan, er is discussie over diskwalificatie?? Diane roept dat???
Daan zegt dat ze Frenk geen verwijten maakt, hij heeft zijn best gedaan!

Ze mogen even wat drinken en kleding in orde maken.

Jep, het team van Pascal heeft gewonnen. Ze gaan uit hun dakje. Daan wordt heel boos op Frenk die blijft zeuren dat ie beter had gekund. "Geen discussie meer, KLaar!"

vrijdag 12 oktober 2001 @ 18:31:24 #115
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_1884093
Ze gaan nu nog een cooling-down doen, zenders moeten uit.
Zitten op de grond en rekken. Frenk sputtert tegen, heeft geen zin meer in cool-down. Iedereen probeert hem te laten meedoen, DM zegt dat hij het jammer vindt dat Frenk zo reageert. Frenk doet dus ook niet mee.

"De battle is toch verloren?? Wat heeft het voor zin??" [mopper, mopper, F is een slecht verliezer!!]

Stream springt naar woonkamer rijk, deze is versierd met onder andere balonnen en slingers. Paskal zal een leuke verjaardag hebben.

[Dit bericht is gewijzigd door ElizabethR op 12-10-2001 18:32]

pi_1884094
Frenk gaat toch door en belt ook het is nu 18.29.
Frenk Pascal Coos en Andries mogen nu weer naar hun eigen team. Ze mogen wat drinken en hun kleding in orde maken. BB het team van andries heeft verloren. Team van pascal mag naar rijk. team andries feliciteert team pascal.
De teams gaan nu een cooling down doen. Frenk is chagerijnig en wil eigenlijk geen cooling down doen.
mijn stream gaat nu naar het huis toe. Het huis is versiert. (zal wel die verrassing zijn van 25,-).
pi_1884102
battlefield fade-to-black, we krijgen de rijke kant van het huis te zien, waaar slingers balonnen en dergelijke hangen, klaar voor het feest dat door het oude rijk was besteld...
pi_1884191
18.43 Nog niemand te zien. 18.46 Ik hoor geluiden dat er iemand in aantocht is. Zie ik het goed? ik heb beeld op de tafel er is iemand aan het filmen.
Ik zie nu de tafel met chips bier en iets wat stoom blaast. Beeld van de tuin.
  vrijdag 12 oktober 2001 @ 18:45:30 #119
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_1884206
Nu al tien minuten stream op de huiskamer, er valt dus effe niks te melden want ze zijn nog niet terug.
  vrijdag 12 oktober 2001 @ 18:48:57 #121
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_1884236
Ze zijn terug, de reactie op het huis is fantastisch.

Frenk: Nou jongens (tegen rijk) dit was nou de verassing, de regie heeft het zo weten te spelen dat jullie dus hebben gewonnen

Kelly: Frank, wij hebben gewoon gewonnen, dit vind ik niet tof van je wij waren de beste, wat een kutopmerking!.

Pascal ontkurkt een fles champagne, het feessie kan beginnen.

pi_1884254
Ook in de tuin zie ik een paar ballonen.
Beeld weer in de woonkamer. We krijgen allemaal feesthoedjes te zien en daar is de tuin weer. En er is licht in de tuin. Met lang zal Pascal leven komt team paskal binnen in rijk. Iedereen moet schoenen en alles uit doen. Ze zien iets van karaoke. Iedereen trekt kleding uit. Frank dat is nou de verrassing. De regie heeft het zo weten te draaien dat jullie hebben gewonnen. Kelly ach schei uit met dat gezeik dat vind ik niet tof van je gatver. rot op man. Paskal drinkt meteen een biertje. Sandy alles hebben ze gewoon versiert. Zelf op de bedden liggen ballonnen. Er staat een tv voor karaoke. Kelly schreeuwt o wat mooi o wat lekker . De stoom die ik zag komt van van die grote schalen af (warmhoud bakken) er zit sate en ballen in. Ze krijgen ook haring. Kelly o lekker ik ben gek op haring. Ed draait een shaggy. Ed wel i could get used to this.

( en ik ga weer stoppen)

vrijdag 12 oktober 2001 @ 19:27:35 #123
3489 Prediker
Alles is ijdelheid
pi_1884525
Rijk: Jongens douchen.
Kelly eet gehaktbal.
Meisjes zingen.
Meisjes gaan douchen.

Arm:
Frank klaagt tegen Leo:
Het ken der bij mij niet in dat Andries verliest van Pascal: hij is even oud, hij is ook een sportman, hij is groter, hij had nooit mogen verliezen. Ik ken heel goed competen met Coos. Pascal ken ik niet aan, die is veel jonger dan ik. Maar Andries had hem moeten hebben. Als ik gelijk op had kunnen gaan met Coos, dan hadden we gewonnen.

pi_1884590
Ze gaan in rijk helemaal uit hun plaat de muziek knalt hier soundblaster speakers hahahahha feest .
Hmmm gertjan danst ook
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
  vrijdag 12 oktober 2001 @ 19:41:42 #125
16697 femalehunter
Serve Chilled!
pi_1884599
Coos en Pascal zingen met de karaokeset: KRIJG TOCH ALLEMAAL DE KOLERE!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')