Toen was ik al te oud, mijn zusje had ze.quote:
Heb ik helaas nooit gehad...!quote:
quote:
ik heb.. een half jaartje terug ofzo, house party 1 tm 5 gekochtquote:Op maandag 16 mei 2005 13:50 schreef PM-girl het volgende:
[..]
![]()
House party 2 (die paarse) was mijn eerste CD!!!!
James Brown, is Dead!
(en James brown is still alive etc etc)
Ik woon in padbroekquote:Op maandag 16 mei 2005 13:47 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Padbroek! (in een gewoon woonhuis, gehuurd door onze stichting voor jeugdhulpverlening)
Ontopic, die schuimrubber puzzelkubussen die je in elkaar moest zetten, de kleuren stonden voor een bepaald niveau
veulste commercieelquote:Op maandag 16 mei 2005 13:51 schreef tonks het volgende:
Hitzone 1 en 2 en 3 had ik vroeger toen ik rond 10 was,
De MTV-hit cd's waren er toen ook nog..
En ik had singeltjes van gabbertje,supergabber enz. oja en mental theo en die ander
verhip, die had ik ook ja! Later gingen er geruchten dat ze kankerverwekkend zouden zijn, en dat we ze niet meer in de mond mochten stekenquote:
Ik zag gisteren nog bij m'n nichtje 9 a 10 old-school my little pony's op tafel staan. Met knipperende oogjesquote:Op maandag 16 mei 2005 13:53 schreef tonks het volgende:
Om 1 of andere rede had ik ook my little pony..
Dan was ik ook een verwend, nest, want die trollen had ik ook.quote:Op maandag 16 mei 2005 13:52 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
Ook gehad. Tering, wat was ik verwend toen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |