quote:
Surequote:Op maandag 16 mei 2005 14:14 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik mag m'n vakantiefilms toch wel fikken?
quote:Op maandag 16 mei 2005 14:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Pup wil een baard laten groeien omdat ik 'm te veel op z'n wangen kus
Hoeft hij helemaal niet te doen joh..de Herpes groeit hem vanzelf op de wangen!quote:Op maandag 16 mei 2005 14:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Pup wil een baard laten groeien omdat ik 'm te veel op z'n wangen kus
Ja maar met baard zie je dat dan weer net zo goed ....quote:Op maandag 16 mei 2005 14:18 schreef xman het volgende:
[..]
Hoeft hij helemaal niet te doen joh..de Herpes groeit hem vanzelf op de wangen!![]()
Het bewijs: Goed bevonden onder 31 mannen tussen de 17 en 90 jaar. 100% minder herpes te zien!quote:Op maandag 16 mei 2005 14:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja maar met baard zie je dat dan weer net zo goed ....
Het cosmic blue is inmiddels cosmic uitgroei bruinzwartquote:Op maandag 16 mei 2005 14:33 schreef xman het volgende:
[..]
Het bewijs: Goed bevonden onder 31 mannen tussen de 17 en 90 jaar. 100% minder herpes te zien!
En je kunt nu Puppy's baard nu ook die mooie COSMIC BLUE kleur meegeven!
[afbeelding]
of Oranje natuurlijk
Ahh wat lief...daar ga je vast binnenkort wat tegen doen...niet?quote:Op maandag 16 mei 2005 14:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het cosmic blue is inmiddels cosmic uitgroei bruinzwart
en tomtom en madguyquote:Op maandag 16 mei 2005 14:50 schreef Great_Expectations het volgende:
Tori Amos - Deel 3
Het LuQas & Ang3l topic..
scherenquote:Op maandag 16 mei 2005 14:45 schreef xman het volgende:
[..]
Ahh wat lief...daar ga je vast binnenkort wat tegen doen...niet?![]()
Geen foto'squote:
Komt omdat homo's die hond gebruiken om "nietsvermoedend & nonchalant" door het Anne Frank Plantsoen te lopen zonder als viezerik gezien ie wordenquote:Op maandag 16 mei 2005 14:56 schreef Great_Expectations het volgende:
De twee homo's met de Golden Retriever kwamen weer voorbij gelopen.
Altijd zo'n verschil met hoe hetero's hun hond uit laten. Die homo's lopen heel blij met de hond rond te dartelen, terwijl hetero's altijd zwaarkijken.
de emancipatie slaat door!!quote:Op maandag 16 mei 2005 14:57 schreef Ang3l het volgende:
Neeeee, pup heeft de zire palmtop pc omgebouwd tot afstandsbediening voor de TVdaar gaat mijn alleenrecht!!!
Is dat park bij mij in de buurt?quote:Op maandag 16 mei 2005 14:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Komt omdat homo's die hond gebruiken om "nietsvermoedend & nonchalant" door het Anne Frank Plantsoen te lopen zonder als viezerik gezien ie worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |