1 | weg ivm lay-out verneuk :P |
WOW, wat heb jij een coole dvd lijstquote:Op maandag 16 mei 2005 18:59 schreef haagse_elfje het volgende:
sven I love your Avatar
Bij mij werkte het dus gewoonquote:Op maandag 16 mei 2005 18:54 schreef PeRi het volgende:
[..]
Zo'n blondie ben ik niet
En Buup, na dat bericht tikken en dan als ik erop klik, verandert mn pagina in about:blank.![]()
(wannabe-)actrice.quote:Op maandag 16 mei 2005 19:20 schreef MissBliss het volgende:
Wie is Sophie Tabouret eigenlijk?
Eigenlijk wel, heb gewoon een brief kunnen afmaken zonder 300x tussendoor te postenquote:
CUT nooit gezien.quote:Op maandag 16 mei 2005 19:23 schreef Svensational het volgende:
Speelde in CUT onder andere en zit nu in Meiden van de Wit.
Edit.quote:Op maandag 16 mei 2005 19:26 schreef MissBliss het volgende:
Waarom lukt het mij dan niet aan mn stomme huiswerk te beginnen?
Moet vanavond af en sinds vrijdagmiddag zit ik het al uit te stellen enzo
Ik ben slecht![]()
Mn stomme opdrachtquote:Op maandag 16 mei 2005 19:29 schreef Christine het volgende:
Wat moet af zijn miss?
lalalala Faith So glad you made it lalalalalaquote:
helaas hebben ze het wel gahaald jaquote:Op maandag 16 mei 2005 19:32 schreef MissBliss het volgende:
lalalala Faith So glad you made it lalalalala![]()
Zn outfit is wel dommer dan ooit zegquote:
ik ben ook geen u2-fanquote:Op maandag 16 mei 2005 19:36 schreef timbob het volgende:
ik vind kane nog erger dan U2
en ik vind U2 al erg!
ken je nagaan!
met z'n irritante aardappelstemmetje
Ik 2 tentamens en een leesdossier van Frans.quote:Op maandag 16 mei 2005 19:32 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mn stomme opdrachtWe hebben zo'n case en elke week moeten we een fase inleveren. Nou vorige week dus fase 1 en die was helemaal afgekeurd enzo dus moest ik hem verbeteren. Naja, moest gisteren al gemaild worden eigenlijk
nog niet gedaan dus. Ik moet eerst heel veel stof doorwerken en dan strategische keuzes maken enzo blabla
suf dus.
Mja, moet zo toch maar eens beginnen
[..]
lalalala Faith So glad you made it lalalalala![]()
Nee, Kaisers Orchestra is genietenquote:Op maandag 16 mei 2005 19:36 schreef timbob het volgende:
ik vind kane nog erger dan U2
en ik vind U2 al erg!
ken je nagaan!
met z'n irritante aardappelstemmetje
School is stomquote:Op maandag 16 mei 2005 19:38 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik 2 tentamens en een leesdossier van Frans.
Oh chief danquote:Op maandag 16 mei 2005 19:40 schreef timbob het volgende:
[..]
wie?
kaiser chiefs?
die zijn iig beter dan kane!
Ik vind het allebei niet leukquote:Op maandag 16 mei 2005 19:41 schreef Airelle het volgende:
[..]
Neuh.
School is leuk.
Huiswerk ik alleen niet leuk.
Ik zou het niet doen hoor.quote:Op maandag 16 mei 2005 19:43 schreef PeRi het volgende:
Tim! Wanneer gaan we nou eens meeten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |