abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 mei 2005 @ 16:56:51 #51
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_27056799
quote:
Op maandag 16 mei 2005 13:52 schreef CherryLips het volgende:

En dan 's avonds zegt m'n moeder het nog een keer, dat ik er wat meer opuit moet gaan. Ja, leuk, degenen met die ik er vroeger op uit ging hebben een vriend waardoor ik ze nauwelijks meer zie, en ik ben nooit een feestbeest geweest. Maar zo kan het natuurlijk ook niet langer.
Dat heb ik inderdaad ook als ik bij mijn ouders ben, vrienden van vroeger hebben praktisch allemaal een vriendin en dus heb ik daar geen barst te doen. Hier in leiden krijgen ook steeds meer mensen vaste relaties, waardoor je hier langzamerhand hetzelfde krijgt. Dat is op zijn tijd echt kut (vorige zomer bijvoorbeeld), maar doorgaans kan ik er wel mee leven. Ik zou alleen ergens graag een bevestiging willen hebben dat het in de toekomst "goed gaat komen" (klinkt alsof het nu fout is, maar jullie begrijpen wat ik bedoel ), want dat is waar ik mij wel steeds vaker zorgen om maak.

Verder ga ik uit principe nooit naar familiefeesten en kan 90% van mijn familieleden wat mij betreft de spreekwoordelijke tering krijgen. Dus daar heb ik geen last van.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_27057626
quote:
Op maandag 16 mei 2005 11:04 schreef QyRoZ het volgende:
Ik heb komende zaterdag de verjaardag van mijn oma. Waar heel de familie weer zal vragen 'waar is je vriendin?'. Ik ga maar eens even oefenen met semi-grappige smoesjes. Zodat ik niet in een scheldkannonade uitbarst.
"Dit is mijn vriendin, ze is onzichtbaar."
"Ik heb een vriendin, die is neger/moslim/ietsdergelijks, dus ik heb ik maar niet meegenomen, want dan schrikken jullie."
"Mijn vriendin woont in Nieuw Zeeland."

Enz.
It's my party and I'll cry if I want to.
pi_27057638
quote:
Op maandag 16 mei 2005 13:52 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Goed, een gesprek gisteravond aan tafel, over het feit dat ik altijd thuis zit en me vaak kapot verveel (docent is vaak ziek);
Vader: "Zeg, waarom zoek je niet wat meer vertier? Je bent nog veel te jong om alle avonden thuis te zitten."
Ik: "Iedereen woont in Utrecht."
V: "Zoek een vriendin!"
Ik: "Die heb ik; wonen in Utrecht en omstreken en gaan in het weekend naar huis of naar hun vriend en vervelen zich daar net zo hard als ik hier waarschijnlijk."
V: "Lopen er geen leuke jongens rond daar in Utrecht dan?"
Ik: "Nee, grotendeels wijven" (ik zeg natuurlijk niet dat ik een crush heb op een gozer die mij niet moet en waar ik 2 weken later nog over loop te obsesseren)

En dan 's avonds zegt m'n moeder het nog een keer, dat ik er wat meer opuit moet gaan. Ja, leuk, degenen met die ik er vroeger op uit ging hebben een vriend waardoor ik ze nauwelijks meer zie, en ik ben nooit een feestbeest geweest. Maar zo kan het natuurlijk ook niet langer. Maar volgens mij kwam het er ook door doordat mijn broer gister langs is geweest met z'n nieuwe vriendin, en dat ze mij nu ook weer gaan pushen
Heb je je wel bij de SSH ingeschreven voor een kamer?
  maandag 16 mei 2005 @ 17:28:31 #54
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_27057668
quote:
Op maandag 16 mei 2005 17:26 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

"Ik heb een vriendin, die is neger/moslim/ietsdergelijks, dus ik heb ik maar niet meegenomen, want dan schrikken jullie."

Enz.
"Ik val niet op mensen".
For great justice!
pi_27057702
quote:

[..]

Enz.
"Ze kon niet meekomen, ze moest nog gemolken worden."
  maandag 16 mei 2005 @ 17:44:51 #56
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_27058121
"ze kon niet meekomen want er zat een gaatje in waardoor ze steeds leegliep"
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_27058369
ik kan haar vanavond niet betalen, omdat mijn stufi nog niet binnen is.
  maandag 16 mei 2005 @ 18:24:09 #58
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_27059131
quote:
Op maandag 16 mei 2005 17:53 schreef Mad-Eleine het volgende:
  maandag 16 mei 2005 @ 18:36:52 #59
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_27059420
quote:
Op maandag 16 mei 2005 17:53 schreef Mad-Eleine het volgende:
Of beter nog: "... omdat ik niet genoeg geld van jullie heb gekregen voor mn verjaardag"
For great justice!
pi_27059667
quote:
Op maandag 16 mei 2005 18:36 schreef QyRoZ het volgende:

[..]

Of beter nog: "... omdat ik niet genoeg geld van jullie heb gekregen voor mn verjaardag"
dat zou dan een leuke situatie zijn, als iedereen geld zou bijleggen om die vriendin dan toch maar te kunnen zien...
pi_27059701
quote:
Op maandag 16 mei 2005 18:47 schreef Mad-Eleine het volgende:

[..]

dat zou dan een leuke situatie zijn, als iedereen geld zou bijleggen om die vriendin dan toch maar te kunnen zien...
Ja, dan kun je niet meer terugkrabbelen.
pi_27059711
quote:
Op maandag 16 mei 2005 17:27 schreef thabit het volgende:

[..]

Heb je je wel bij de SSH ingeschreven voor een kamer?
Ja, beetje laat dus alleen, moet nog een jaar wachten. Ik heb nooit echt de kriebels gehad om het huis uit te gaan, maar nu m´n sociale leven hier ingestort is, heb ik wel de drang om er meer op uit te gaan. En ik ben aan thuis gehecht, maar ik heb ongeveer een jaar om aan het idee te wennen en tot die tijd schop ik mezelf onder m´n kont dat ik gewoon doordeweeks meer naar Utrecht moet en niet alleen als ik college heb.
Tap tap tap
pi_27059808
quote:
Op maandag 16 mei 2005 18:48 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ja, beetje laat dus alleen, moet nog een jaar wachten.
Voor welk complex, als ik vragen mag?
  maandag 16 mei 2005 @ 18:55:31 #64
99156 _Boo_
Boo_ming
pi_27059911
quote:

Irritant ja die familiedinertjes, mn ooms vragen me altijd wanneer ik een marokkaan meeneem om opa te laten schrikken Vervolgens krijgen mn tantes een leuke ober in het vizier die ze zelf wel zien zitten en wanneer hij bij ons aan tafel komt roepen ze veel te hard zoiets als 'Ohh had je het over hem, ja dat is inderdaad een leuke jongen' wat ik natuurlijk niet gezegd heb... Familie, you gotta love them
  maandag 16 mei 2005 @ 19:04:10 #65
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_27060143
Dêm, ik ben wel blij dat ik een familie heb die niet zo familie-dag-achtig is. Wat een drama's zeg. Ook trouwerijen (voor zo ver ze al trouwen) wordt niet veel aan gedaan, de laatste die getrouwd was deed dat een maandag ochtend er even tussendoor.
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
pi_27060240
quote:
Op maandag 16 mei 2005 18:52 schreef thabit het volgende:

[..]

Voor welk complex, als ik vragen mag?
Tuindorp.
Tap tap tap
pi_27060382
quote:
Op maandag 16 mei 2005 19:08 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Tuindorp.
Okee, dat lijkt me wel een leuk complex! Ik heb zelf op IBB gewoond, is ook erg leuk.
pi_27061417
quote:
Op maandag 16 mei 2005 18:48 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ja, beetje laat dus alleen, moet nog een jaar wachten. Ik heb nooit echt de kriebels gehad om het huis uit te gaan, maar nu m´n sociale leven hier ingestort is, heb ik wel de drang om er meer op uit te gaan.
als je rond de twintig bent en ouder, is het een normaal verschijnsel dat je als single een beetje uit de boot valt en dat het moeilijk wordt om uit te gaan. Vele van je vrienden hebben een relatie, ze krijgen dan nog kinderen, en dan is het met de vriendschappen meestal gedaan.

trouwens ook als je een relatie beëindigt, val je meestal in een diep zwart gat ... ( want er zijn velen die tijdens een relatie hun vrienden verwaarlozen en verliezen)

als het dus een troost kan zijn, er zijn echt veel mensen met jouw probleem op deze aardbol . Eenzaamheid wordt het probleem van deze samenleving, denk ik ...
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
  maandag 16 mei 2005 @ 19:54:26 #69
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_27061687
quote:
Op maandag 16 mei 2005 19:47 schreef petitlapin het volgende:

[..]

als het dus een troost kan zijn, er zijn echt veel mensen met jouw probleem op deze aardbol . Eenzaamheid wordt het probleem van deze samenleving, denk ik ...
Ik ben ook doodbang voor (nog meer) eenzaamheid, zeker als ik zometeen voor werk een flink eind moet verhuizen en in een stad terecht kom waar ik niemand ken. Dan is het moeilijk om nieuwe vrienden te maken en al helemaal om contact te maken met mensen die in hetzelfde single-schuitje zitten. Want (nieuwe) collega's zijn vaak getrouwd en/of samenwonend.
For great justice!
pi_27061796
quote:
Op maandag 16 mei 2005 19:54 schreef QyRoZ het volgende:

[..]

Ik ben ook doodbang voor (nog meer) eenzaamheid, zeker als ik zometeen voor werk een flink eind moet verhuizen en in een stad terecht kom waar ik niemand ken. Dan is het moeilijk om nieuwe vrienden te maken en al helemaal om contact te maken met mensen die in hetzelfde single-schuitje zitten. Want (nieuwe) collega's zijn vaak getrouwd en/of samenwonend.
id ...het probleem wordt eigenlijk nog groter, als je je realiseert dat die singles soms niemand hebben om mee op stap te gaan, en dus maar thuis blijven.

de singles mislopen dan dus ook elkaar nog eens constant ... vandaar het stijgende succes van datingsites en huwelijksbureaus ...

genoeg toffe singles, maar kom ze maar eens tegen ...
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
pi_27061929
quote:
Op maandag 16 mei 2005 19:47 schreef petitlapin het volgende:
als je rond de twintig bent en ouder, is het een normaal verschijnsel dat je als single een beetje uit de boot valt en dat het moeilijk wordt om uit te gaan. Vele van je vrienden hebben een relatie, ze krijgen dan nog kinderen, en dan is het met de vriendschappen meestal gedaan.
Nou, ik zie wel een omslag rond de dertig ... veel relaties lopen dan kennelijk op de klippen .. Valt me iig op dat het aantal singles in mijn omgeving toe neemt ...
pi_27061939
quote:
Op maandag 16 mei 2005 19:57 schreef petitlapin het volgende:

[..]

id ...het probleem wordt eigenlijk nog groter, als je je realiseert dat die singles soms niemand hebben om mee op stap te gaan, en dus maar thuis blijven.

de singles mislopen dan dus ook elkaar nog eens constant ... vandaar het stijgende succes van datingsites en huwelijksbureaus ...

Mijn nicht is vijf jaar getrouwd geweest. Toen was ze dus weer single en ging ze volop stappen. Het viel haar gewoon op dat het uitgaangspubliek heel anders was dan toen zij "puber" was. Er zijn genoeg vrijgezelle mannen van haar leeftijd en ouder, alleen die hebben meestal al een lange relatie of huwelijk achter de rug. Dus ze niet op zoek naar een relatie, maar gewoon een flirt.

Dat heb je natuurlijk ook en ik geloof ook zeker dat ze daarin wel gelijk heeft. Dus ja dan blijven er idd, net wat petitlapin zegt, genoeg singles en zal het aantal waarschijnlijk nog meer stijgen.
pi_27061953
quote:
Op maandag 16 mei 2005 20:01 schreef Chemist het volgende:

[..]

Nou, ik zie wel een omslag rond de dertig ... veel relaties lopen dan kennelijk op de klippen .. Valt me iig op dat het aantal singles in mijn omgeving toe neemt ...
Je was me net voor chemist.
  maandag 16 mei 2005 @ 20:03:39 #74
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_27062002
quote:
Op maandag 16 mei 2005 19:57 schreef petitlapin het volgende:

[..]

Ik denk/hoop dat ik nog heel veel aan FOK! ga hebben bij het opnieuw opbouwen van mijn sociale leven. Mijn huidige vriendenclub is ook voor een groot deel FOK!-gebaseerd.
For great justice!
pi_27062034
quote:
Op maandag 16 mei 2005 20:03 schreef QyRoZ het volgende:

[..]

Ik denk/hoop dat ik nog heel veel aan FOK! ga hebben bij het opnieuw opbouwen van mijn sociale leven. Mijn huidige vriendenclub is ook voor een groot deel FOK!-gebaseerd.
Ik hoop het ook voor je Q. Waarom zou Fok daar niet in kunnen bijdragen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')