abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 mei 2005 @ 12:06:02 #26
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_27049525
quote:
Op maandag 16 mei 2005 12:05 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Ja ik houd hm er voor je in hoor metro
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  Moderator maandag 16 mei 2005 @ 12:21:19 #27
42184 crew  DaMart
pi_27049946
quote:
Op maandag 16 mei 2005 11:41 schreef JoeyT het volgende:
Ik snap niet dat jullie t zo lastig vinden als mensen commentaar hebben op je singlesleventje...
Toen ik vrijgezel was had ik daar echt geen problemen mee...
Ik heb er nooit echt problemen mee, al wordt mijn baas wel een beetje vervelend, aangezien hij toespelingen blijft maken dat ik maar een relatie moet beginnen met een andere vrijgezelle vrouwelijke collega...

Meestal ga ik overigens gewoon vrolijk meepraten als iemand dergelijke toespelingen maakt.
  maandag 16 mei 2005 @ 12:27:11 #28
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_27050084
Ik heb het geluk dat ze mij voorlopig niet zoiets gaan vragen
pi_27050163
quote:
Op maandag 16 mei 2005 11:56 schreef QyRoZ het volgende:
Ik heb een redelijk domme (boeren-) familie voor wie het enige doel in het leven zo snel mogelijk trouwen is. Ik ben de eerste uit de familie die op zn 25e nog niet getrouwd was.
Waarom zeg je dan niet gewoon dat je nog zin hebt in ff rondneuken?
  maandag 16 mei 2005 @ 12:32:04 #30
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_27050215
quote:
Op maandag 16 mei 2005 12:30 schreef Nouk het volgende:

[..]

Ik heb geen zin in een openbare steniging. Seks voor het huwelijk is uiteraard Uit Den Bozen.
For great justice!
  maandag 16 mei 2005 @ 12:33:55 #31
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_27050278
quote:
Op maandag 16 mei 2005 12:30 schreef Nouk het volgende:

[..]

Dat geloven ze nooit.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_27050298
quote:
Op maandag 16 mei 2005 12:33 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Dat geloven ze nooit.
Goed punt.
pi_27050311
quote:
Op maandag 16 mei 2005 12:32 schreef QyRoZ het volgende:

[..]

Ik heb geen zin in een openbare steniging. Seks voor het huwelijk is uiteraard Uit Den Bozen.
Wat een ouderwets gedoe zeg. Dan zeg je gewoon dat jij daar anders over denkt. Pfffk.
  maandag 16 mei 2005 @ 12:41:39 #34
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_27050464
Zeg gewoon dat je schoonouders nog niet hebben besloten of ze wel kinderen willen.
Ben je ook minstens 18 jaar van het onderwerp af
pi_27050517
quote:
Op maandag 16 mei 2005 11:38 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ik had afgelopen zaterdag de bruiloft van één van mijn nichten. Als enige vrijgezelle dame ontkwam ik niet aan de verhalen over trouwen en samenwonen, zowel in de bus als tijdens het diner. Toen kwam de vraag "wanneer ga jij trouwen?" Waarop werd geantwoord door een ander nichtje "Zou ze toch eerst aan de vent moeten" en toen heb ik maar gezegd dat ik 2022 ga trouwen, want er is zo liedje en dat gaat over dat je niet moet trouwen voor je 40e. Ze waren gelijk stil en we hebben het er niet meer over gehad. Dus vond het wel een goede van mezelf
idd, goed gezegd, dat ze zich met hun eigen business bemoeien
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
pi_27050588
quote:
Op maandag 16 mei 2005 11:41 schreef JoeyT het volgende:
Ik snap niet dat jullie t zo lastig vinden als mensen commentaar hebben op je singlesleventje...
Toen ik vrijgezel was had ik daar echt geen problemen mee...
sommigen zitten er erg mee dat ze single zijn. Die zijn direct geraakt als ze daar een opmerking over krijgen. Dat zijn meestal de onzekere types die nog nooit een relatie hebben gehad.
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
  maandag 16 mei 2005 @ 13:01:45 #37
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_27050903
quote:
Op maandag 16 mei 2005 12:47 schreef petitlapin het volgende:

[..]

sommigen zitten er erg mee dat ze single zijn. Die zijn direct geraakt als ze daar een opmerking over krijgen. Dat zijn meestal de onzekere types die nog nooit een relatie hebben gehad.
Ja ik vind dat je een relatie niet teveel moet romantiseren. Het is niet iets dat je hele leven weer leuk maakt. Tis een aanvulling op je leven, niets meer niets minder...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  maandag 16 mei 2005 @ 13:02:53 #38
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_27050918
Wat boeit het andere mensen of jij wel of niet een relatie hebt.
Toen ik nog single was vroegen vooral de oma's ook wel eens of ik nog niemand had en een simpel nee sorry was meestal al voldoende om ze stil te krijgen
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  maandag 16 mei 2005 @ 13:33:58 #39
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_27051552
volgend weekend een date met een meid
ken haar al een hele tijd ... klikt al jaren . nicht van me zwager, haar ouders zijn gescheiden en heeft nu ook die familie naam niet meer ..ethisch gezien niets mis mee toch ...
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
  maandag 16 mei 2005 @ 13:38:09 #40
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_27051672
quote:
Ik had afgelopen zaterdag de bruiloft van één van mijn nichten. Als enige vrijgezelle dame ontkwam ik niet aan de verhalen over trouwen en samenwonen, zowel in de bus als tijdens het diner. Toen kwam de vraag "wanneer ga jij trouwen?" Waarop werd geantwoord door een ander nichtje "Zou ze toch eerst aan de vent moeten" en toen heb ik maar gezegd dat ik 2022 ga trouwen, want er is zo liedje en dat gaat over dat je niet moet trouwen voor je 40e. Ze waren gelijk stil en we hebben het er niet meer over gehad. Dus vond het wel een goede van mezelf
Dan krijg je een beetje dat idee van dat grapje:

Elke keer als ik naar een bruilloft ga zeggen mijn ooms en tantes, "nu jij nog". Op t gegeven moment had ik daar zo'n genoeg van dat ik een keer op een begrafenis tegen mijn oom zei: "en nu jij nog"

Mannen zijn stom en jongens hebben vlooien
-
I'm not dating, I'm knitting
pi_27052045
Gister wel een leuk iemand ontmoet op een housewarming. Aardig mee zitten kletsen, en vrolijk gedag gezwaaid.. Maarja, de kans dat ik haar weer zie is redelijk klein (vriend van vriend van vriendin enz enz).. beetje jammer dat altijd..

En om nou direct achter d'r telnummer aan te gaan vind ik ook weer wat overdreven.. zo super was ze ook weer niet, daar zou ik d'r beter voor moeten leren kennen.. en das weer lastig!
I know I was born, And I know I will die.
The inbetween is mine, I am mine
We have a blog! http://beurdy.xs4all.nl/blog
pi_27052068
quote:
Op maandag 16 mei 2005 11:04 schreef QyRoZ het volgende:
Ik heb komende zaterdag de verjaardag van mijn oma. Waar heel de familie weer zal vragen 'waar is je vriendin?'. Ik ga maar eens even oefenen met semi-grappige smoesjes. Zodat ik niet in een scheldkannonade uitbarst.
Goed, een gesprek gisteravond aan tafel, over het feit dat ik altijd thuis zit en me vaak kapot verveel (docent is vaak ziek);
Vader: "Zeg, waarom zoek je niet wat meer vertier? Je bent nog veel te jong om alle avonden thuis te zitten."
Ik: "Iedereen woont in Utrecht."
V: "Zoek een vriendin!"
Ik: "Die heb ik; wonen in Utrecht en omstreken en gaan in het weekend naar huis of naar hun vriend en vervelen zich daar net zo hard als ik hier waarschijnlijk."
V: "Lopen er geen leuke jongens rond daar in Utrecht dan?"
Ik: "Nee, grotendeels wijven" (ik zeg natuurlijk niet dat ik een crush heb op een gozer die mij niet moet en waar ik 2 weken later nog over loop te obsesseren)

En dan 's avonds zegt m'n moeder het nog een keer, dat ik er wat meer opuit moet gaan. Ja, leuk, degenen met die ik er vroeger op uit ging hebben een vriend waardoor ik ze nauwelijks meer zie, en ik ben nooit een feestbeest geweest. Maar zo kan het natuurlijk ook niet langer. Maar volgens mij kwam het er ook door doordat mijn broer gister langs is geweest met z'n nieuwe vriendin, en dat ze mij nu ook weer gaan pushen
Tap tap tap
pi_27052128
quote:
Op maandag 16 mei 2005 11:56 schreef QyRoZ het volgende:
Ik heb een redelijk domme (boeren-) familie voor wie het enige doel in het leven zo snel mogelijk trouwen is. Ik ben de eerste uit de familie die op zn 25e nog niet getrouwd was.
In mijn familie is 1 setje getrouwd, maar ik ben ondertussen wel de enige single Op m'n neefje van 3 na dan.
Tap tap tap
pi_27052209
quote:
Op maandag 16 mei 2005 12:47 schreef petitlapin het volgende:

[..]

Nouja, ik zit er niet echt zo dramatisch erg mee als zeg maar vorig jaar ofzo, maar meer met het idee dat het hebben van een relatie De Oplossing Voor Alle Levensproblemen zou zijn. Alsof ik niets waard ben en kansloos ben zonder vriend.
Tap tap tap
pi_27052219
quote:
Op maandag 16 mei 2005 11:40 schreef QyRoZ het volgende:
Het valt wel op dat het beeld wat ik van mezelf aan het scheppen ben niet echt overeenkomt met de werkelijkheid
ow, echt?

maandag 16 mei 2005 @ 14:05:08 #46
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_27052466
quote:
Op maandag 16 mei 2005 13:52 schreef CherryLips het volgende:
obsesseren
Wat een prachtig woord. .
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  maandag 16 mei 2005 @ 15:54:16 #47
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_27055093
quote:
Ik had afgelopen zaterdag de bruiloft van één van mijn nichten. Als enige vrijgezelle dame ontkwam ik niet aan de verhalen over trouwen en samenwonen, zowel in de bus als tijdens het diner. Toen kwam de vraag "wanneer ga jij trouwen?"
Praat me er niet van . . .
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
pi_27055620
quote:
Op maandag 16 mei 2005 13:38 schreef melismay het volgende:

[..]

Dan krijg je een beetje dat idee van dat grapje:

Elke keer als ik naar een bruilloft ga zeggen mijn ooms en tantes, "nu jij nog". Op t gegeven moment had ik daar zo'n genoeg van dat ik een keer op een begrafenis tegen mijn oom zei: "en nu jij nog"

Het valt gelukkig mee bij ons met de trouwerijen en begrafenissen. Dus ik kan nog wel even wachten met dat zinnetje.
quote:
Op maandag 16 mei 2005 15:54 schreef ThunderChild het volgende:

[..]

Praat me er niet van . . .

De volgende gelegenheid is voor mij volgend jaar denk ik. Mijn jongere nichtje (ja ze gaan me allemaal voorbij streven) gaat dan trouwen. Dus ik ben wel weer even gered, of iemand moet dat nichtje voor zijn.
  maandag 16 mei 2005 @ 16:19:02 #49
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_27055839
Guttegut, er zijn links en rechts wat singletjes afgevallen, zou het topic dan toch werken? .
quote:
..., degenen met die ik er vroeger op uit ging hebben een vriend waardoor ik ze nauwelijks meer zie, en ik ben nooit een feestbeest geweest.
Das opzich wel bekend ja. Maar het is wel belangrijk dat je niet geheel van anderen afhankelijk bent qua vermaak, zeker ook in een relatie. Ik verveel me eigelijk nooit.
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
  maandag 16 mei 2005 @ 16:23:16 #50
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_27055954
quote:

[..]

Goed, een gesprek gisteravond aan tafel, over het feit dat ik altijd thuis zit en me vaak kapot verveel (docent is vaak ziek);
Vader: "Zeg, waarom zoek je niet wat meer vertier? Je bent nog veel te jong om alle avonden thuis te zitten."
Ik: "Iedereen woont in Utrecht."
V: "Zoek een vriendin!"
Ik: "Die heb ik; wonen in Utrecht en omstreken en gaan in het weekend naar huis of naar hun vriend en vervelen zich daar net zo hard als ik hier waarschijnlijk."
V: "Lopen er geen leuke jongens rond daar in Utrecht dan?"
Ik: "Nee, grotendeels wijven" (ik zeg natuurlijk niet dat ik een crush heb op een gozer die mij niet moet en waar ik 2 weken later nog over loop te obsesseren)

En dan 's avonds zegt m'n moeder het nog een keer, dat ik er wat meer opuit moet gaan. Ja, leuk, degenen met die ik er vroeger op uit ging hebben een vriend waardoor ik ze nauwelijks meer zie, en ik ben nooit een feestbeest geweest. Maar zo kan het natuurlijk ook niet langer. Maar volgens mij kwam het er ook door doordat mijn broer gister langs is geweest met z'n nieuwe vriendin, en dat ze mij nu ook weer gaan pushen
Als jij niet wilt dan moet je het vooral niet gaan forceren. Je zegt zelf al dat je geen feestbeest bent, prima, doe dat dan ook niet. Zit je graag alleen? Dan zouden je ouders dat moeten accepteren lijkt me. Mijn ouders zullen nooit een opmerking maken over het feit dat ik in het weekend veel thuis ben (als ik weg ben, ben ik overigens meestal wel het hele weekend weg ). En als vermaak kun je nog altijd, hoe cliché het ook klinkt, een hobby zoeken

Als ik dit zo lees komen we op sommige punten best overeen, maar het interesseert me niet wat andere mensen ervan denken. Dan maar alleen; ik vermaak me toch wel

en dan ga ik nu toch echt aan mijn Wiskunde beginnen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')