Hmmja, je weet nooit wat er gebeurt he... maar soms is het beter om even wat minder open te staan voor een relatie, volgens mijquote:Op maandag 16 mei 2005 10:51 schreef JoeyT het volgende:
Even een mooie cliche opmerking in de topic titel gegooid
Hoe kan je nou een OP hebben zonder DE button waar we allemaal mee lopenquote:
Nee tuurlijk niet... Jou lange relatie is net verbroken. Maar stel... Stel je komt morgen mister right tegen. Dan mis je de liefde van je leven omdat je er niet voor open staat. Zonde tochquote:Op maandag 16 mei 2005 10:52 schreef Christine het volgende:
[..]
Hmmja, je weet nooit wat er gebeurt he... maar soms is het beter om even wat minder open te staan voor een relatie, volgens mij
Ik loop er niet mee hoor lieve schatquote:Op maandag 16 mei 2005 10:53 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hoe kan je nou een op hebben zonder DE button waar we allemaal mee lopen![]()
![]()
De liefde van je leven.... volgens mij bestaat die niet. Voor niemand.quote:Op maandag 16 mei 2005 10:54 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet... Jou lange relatie is net verbroken. Maar stel... Stel je komt morgen mister right tegen. Dan mis je de liefde van je leven omdat je er niet voor open staat. Zonde toch![]()
Ik denk allebei... Je kijkt zelf meer in het rond dus ziet ook meer. Maar je zal nu ook iets flirterigs uitstralen wat mannen weer opvalt en dus terug gaan flirten...quote:Op maandag 16 mei 2005 10:55 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik loop er niet mee hoor lieve schat
Voor geen goud...
Wat me trouwens wel opvalt he, toen ik nog een relatie had, keken mannen op straat nooit naar me, en nu ik single ben juist weer wel. Of zal dat meer te maken hebben met mijn eigen insteek? Dat ik het nu meer zie, of dat ik nu "beschikbaar" uitstraal?
Zonde dat mensen zo denken. JoeyT gelooft er heilig inquote:Op maandag 16 mei 2005 10:56 schreef Christine het volgende:
[..]
De liefde van je leven.... volgens mij bestaat die niet. Voor niemand.
Je hebt t wel zwaar he met je singles leventje...quote:Op maandag 16 mei 2005 11:04 schreef QyRoZ het volgende:
Ik heb komende zaterdag de verjaardag van mijn oma. Waar heel de familie weer zal vragen 'waar is je vriendin?'. Ik ga maar eens even oefenen met semi-grappige smoesjes. Zodat ik niet in een scheldkannonade uitbarst.
Ik had de verwachting dat ik het zou overleven. And I did.quote:Op maandag 16 mei 2005 11:35 schreef HenryHill het volgende:
Ik krijg de indruk dat QyRoZ' verwachtingen mbt de singles-meet niet zijn ingelost...
Het valt bij mij eigenlijk reuze mee. Ik krijg niet vaak of bijna nooit "commentaar". Afgelopen zaterdag was volgens mij de eerste van dit jaar, dus vind het nog allemaal meevallen. Je moet gewoon een gevat antwoord teruggeven en dan is het wel stil. Op zich vind ik het ook niet erg dat ze het zeggen hoor, maar ligt er een beetje aan hoe ze het brengen.quote:Op maandag 16 mei 2005 11:41 schreef JoeyT het volgende:
Ik snap niet dat jullie t zo lastig vinden als mensen commentaar hebben op je singlesleventje...
Toen ik vrijgezel was had ik daar echt geen problemen mee...
Ze doen het al 10 jaar lang, bij elke gelegenheid. Het is net zo erg als op elke verjaardag de zelfde grapjes te moeten aanhoren en dan nog geforceerd moeten lachen.quote:Op maandag 16 mei 2005 11:41 schreef JoeyT het volgende:
Ik snap niet dat jullie t zo lastig vinden als mensen commentaar hebben op je singlesleventje...
Verschilt ook per familie denk ik.quote:Op maandag 16 mei 2005 11:41 schreef JoeyT het volgende:
Ach, ik wel, maar als ik kijk hoeveel mensen ik in mijn leven ga tegen komen en hoeveel er zijn op deze aarde dan is de kans wel erg klein dat ik haar ook ga tegen komenquote:Op maandag 16 mei 2005 10:56 schreef Christine het volgende:
Het is leuk om er over te dromen.quote:Op maandag 16 mei 2005 10:56 schreef Christine het volgende:
[..]
Idd en uiteindelijk zal je degene wel ontmoeten denk ik heel romantisch... Alleen moet je er natuurlijk wel voor zorgen dat ze je ziet staan..quote:
quote:Op maandag 16 mei 2005 10:53 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hoe kan je nou een OP hebben zonder DE button waar we allemaal mee lopen![]()
![]()
Ja ik houd hm er voor je in hoor metroquote:
Ik heb er nooit echt problemen mee, al wordt mijn baas wel een beetje vervelend, aangezien hij toespelingen blijft maken dat ik maar een relatie moet beginnen met een andere vrijgezelle vrouwelijke collega...quote:Op maandag 16 mei 2005 11:41 schreef JoeyT het volgende:
Waarom zeg je dan niet gewoon dat je nog zin hebt in ff rondneuken?quote:Op maandag 16 mei 2005 11:56 schreef QyRoZ het volgende:
Ik heb een redelijk domme (boeren-) familie voor wie het enige doel in het leven zo snel mogelijk trouwen is. Ik ben de eerste uit de familie die op zn 25e nog niet getrouwd was.
Ik heb geen zin in een openbare steniging. Seks voor het huwelijk is uiteraard Uit Den Bozen.quote:Op maandag 16 mei 2005 12:30 schreef Nouk het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan niet gewoon dat je nog zin hebt in ff rondneuken?
Dat geloven ze nooit.quote:Op maandag 16 mei 2005 12:30 schreef Nouk het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan niet gewoon dat je nog zin hebt in ff rondneuken?
Wat een ouderwets gedoe zeg. Dan zeg je gewoon dat jij daar anders over denkt. Pfffk.quote:Op maandag 16 mei 2005 12:32 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in een openbare steniging. Seks voor het huwelijk is uiteraard Uit Den Bozen.
idd, goed gezegd, dat ze zich met hun eigen business bemoeienquote:Op maandag 16 mei 2005 11:38 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ik had afgelopen zaterdag de bruiloft van één van mijn nichten. Als enige vrijgezelle dame ontkwam ik niet aan de verhalen over trouwen en samenwonen, zowel in de bus als tijdens het diner. Toen kwam de vraag "wanneer ga jij trouwen?" Waarop werd geantwoord door een ander nichtje "Zou ze toch eerst aan de vent moeten" en toen heb ik maar gezegd dat ik 2022 ga trouwen, want er is zo liedje en dat gaat over dat je niet moet trouwen voor je 40e. Ze waren gelijk stil en we hebben het er niet meer over gehad. Dus vond het wel een goede van mezelf
sommigen zitten er erg mee dat ze single zijn. Die zijn direct geraakt als ze daar een opmerking over krijgen. Dat zijn meestal de onzekere types die nog nooit een relatie hebben gehad.quote:Op maandag 16 mei 2005 11:41 schreef JoeyT het volgende:
Ja ik vind dat je een relatie niet teveel moet romantiseren. Het is niet iets dat je hele leven weer leuk maakt. Tis een aanvulling op je leven, niets meer niets minder...quote:Op maandag 16 mei 2005 12:47 schreef petitlapin het volgende:
[..]
sommigen zitten er erg mee dat ze single zijn. Die zijn direct geraakt als ze daar een opmerking over krijgen. Dat zijn meestal de onzekere types die nog nooit een relatie hebben gehad.
Dan krijg je een beetje dat idee van dat grapje:quote:Op maandag 16 mei 2005 11:38 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ik had afgelopen zaterdag de bruiloft van één van mijn nichten. Als enige vrijgezelle dame ontkwam ik niet aan de verhalen over trouwen en samenwonen, zowel in de bus als tijdens het diner. Toen kwam de vraag "wanneer ga jij trouwen?" Waarop werd geantwoord door een ander nichtje "Zou ze toch eerst aan de vent moeten" en toen heb ik maar gezegd dat ik 2022 ga trouwen, want er is zo liedje en dat gaat over dat je niet moet trouwen voor je 40e. Ze waren gelijk stil en we hebben het er niet meer over gehad. Dus vond het wel een goede van mezelf
Goed, een gesprek gisteravond aan tafel, over het feit dat ik altijd thuis zit en me vaak kapot verveel (docent is vaak ziek);quote:Op maandag 16 mei 2005 11:04 schreef QyRoZ het volgende:
Ik heb komende zaterdag de verjaardag van mijn oma. Waar heel de familie weer zal vragen 'waar is je vriendin?'. Ik ga maar eens even oefenen met semi-grappige smoesjes. Zodat ik niet in een scheldkannonade uitbarst.
In mijn familie is 1 setje getrouwd, maar ik ben ondertussen wel de enige singlequote:Op maandag 16 mei 2005 11:56 schreef QyRoZ het volgende:
Ik heb een redelijk domme (boeren-) familie voor wie het enige doel in het leven zo snel mogelijk trouwen is. Ik ben de eerste uit de familie die op zn 25e nog niet getrouwd was.
Nouja, ik zit er niet echt zo dramatisch erg mee als zeg maar vorig jaar ofzo, maar meer met het idee dat het hebben van een relatie De Oplossing Voor Alle Levensproblemen zou zijn. Alsof ik niets waard ben en kansloos ben zonder vriend.quote:Op maandag 16 mei 2005 12:47 schreef petitlapin het volgende:
[..]
sommigen zitten er erg mee dat ze single zijn. Die zijn direct geraakt als ze daar een opmerking over krijgen. Dat zijn meestal de onzekere types die nog nooit een relatie hebben gehad.
ow, echt?quote:Op maandag 16 mei 2005 11:40 schreef QyRoZ het volgende:
Het valt wel op dat het beeld wat ik van mezelf aan het scheppen ben niet echt overeenkomt met de werkelijkheid
Wat een prachtig woord.quote:Op maandag 16 mei 2005 13:52 schreef CherryLips het volgende:
obsesseren
Praat me er niet van . . .quote:Op maandag 16 mei 2005 11:38 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ik had afgelopen zaterdag de bruiloft van één van mijn nichten. Als enige vrijgezelle dame ontkwam ik niet aan de verhalen over trouwen en samenwonen, zowel in de bus als tijdens het diner. Toen kwam de vraag "wanneer ga jij trouwen?"![]()
Het valt gelukkig mee bij ons met de trouwerijen en begrafenissen. Dus ik kan nog wel even wachten met dat zinnetje.quote:Op maandag 16 mei 2005 13:38 schreef melismay het volgende:
[..]
Dan krijg je een beetje dat idee van dat grapje:
Elke keer als ik naar een bruilloft ga zeggen mijn ooms en tantes, "nu jij nog". Op t gegeven moment had ik daar zo'n genoeg van dat ik een keer op een begrafenis tegen mijn oom zei: "en nu jij nog"
quote:
Das opzich wel bekend ja. Maar het is wel belangrijk dat je niet geheel van anderen afhankelijk bent qua vermaak, zeker ook in een relatie. Ik verveel me eigelijk nooit.quote:Op maandag 16 mei 2005 13:52 schreef CherryLips het volgende:
..., degenen met die ik er vroeger op uit ging hebben een vriend waardoor ik ze nauwelijks meer zie, en ik ben nooit een feestbeest geweest.
Als jij niet wilt dan moet je het vooral niet gaan forceren. Je zegt zelf al dat je geen feestbeest bent, prima, doe dat dan ook niet. Zit je graag alleen? Dan zouden je ouders dat moeten accepteren lijkt me. Mijn ouders zullen nooit een opmerking maken over het feit dat ik in het weekend veel thuis ben (als ik weg ben, ben ik overigens meestal wel het hele weekend wegquote:Op maandag 16 mei 2005 13:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Goed, een gesprek gisteravond aan tafel, over het feit dat ik altijd thuis zit en me vaak kapot verveel (docent is vaak ziek);
Vader: "Zeg, waarom zoek je niet wat meer vertier? Je bent nog veel te jong om alle avonden thuis te zitten."
Ik: "Iedereen woont in Utrecht."
V: "Zoek een vriendin!"
Ik: "Die heb ik; wonen in Utrecht en omstreken en gaan in het weekend naar huis of naar hun vriend en vervelen zich daar net zo hard als ik hier waarschijnlijk."
V: "Lopen er geen leuke jongens rond daar in Utrecht dan?"
Ik: "Nee, grotendeels wijven" (ik zeg natuurlijk niet dat ik een crush heb op een gozer die mij niet moet en waar ik 2 weken later nog over loop te obsesseren)
En dan 's avonds zegt m'n moeder het nog een keer, dat ik er wat meer opuit moet gaan. Ja, leuk, degenen met die ik er vroeger op uit ging hebben een vriend waardoor ik ze nauwelijks meer zie, en ik ben nooit een feestbeest geweest. Maar zo kan het natuurlijk ook niet langer. Maar volgens mij kwam het er ook door doordat mijn broer gister langs is geweest met z'n nieuwe vriendin, en dat ze mij nu ook weer gaan pushen
Dat heb ik inderdaad ook als ik bij mijn ouders ben, vrienden van vroeger hebben praktisch allemaal een vriendin en dus heb ik daar geen barst te doen. Hier in leiden krijgen ook steeds meer mensen vaste relaties, waardoor je hier langzamerhand hetzelfde krijgt. Dat is op zijn tijd echt kut (vorige zomer bijvoorbeeld), maar doorgaans kan ik er wel mee leven. Ik zou alleen ergens graag een bevestiging willen hebben dat het in de toekomst "goed gaat komen" (klinkt alsof het nu fout is, maar jullie begrijpen wat ik bedoelquote:Op maandag 16 mei 2005 13:52 schreef CherryLips het volgende:
En dan 's avonds zegt m'n moeder het nog een keer, dat ik er wat meer opuit moet gaan. Ja, leuk, degenen met die ik er vroeger op uit ging hebben een vriend waardoor ik ze nauwelijks meer zie, en ik ben nooit een feestbeest geweest. Maar zo kan het natuurlijk ook niet langer.
"Dit is mijn vriendin, ze is onzichtbaar."quote:Op maandag 16 mei 2005 11:04 schreef QyRoZ het volgende:
Heb je je wel bij de SSH ingeschreven voor een kamer?quote:Op maandag 16 mei 2005 13:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Goed, een gesprek gisteravond aan tafel, over het feit dat ik altijd thuis zit en me vaak kapot verveel (docent is vaak ziek);
Vader: "Zeg, waarom zoek je niet wat meer vertier? Je bent nog veel te jong om alle avonden thuis te zitten."
Ik: "Iedereen woont in Utrecht."
V: "Zoek een vriendin!"
Ik: "Die heb ik; wonen in Utrecht en omstreken en gaan in het weekend naar huis of naar hun vriend en vervelen zich daar net zo hard als ik hier waarschijnlijk."
V: "Lopen er geen leuke jongens rond daar in Utrecht dan?"
Ik: "Nee, grotendeels wijven" (ik zeg natuurlijk niet dat ik een crush heb op een gozer die mij niet moet en waar ik 2 weken later nog over loop te obsesseren)
En dan 's avonds zegt m'n moeder het nog een keer, dat ik er wat meer opuit moet gaan. Ja, leuk, degenen met die ik er vroeger op uit ging hebben een vriend waardoor ik ze nauwelijks meer zie, en ik ben nooit een feestbeest geweest. Maar zo kan het natuurlijk ook niet langer. Maar volgens mij kwam het er ook door doordat mijn broer gister langs is geweest met z'n nieuwe vriendin, en dat ze mij nu ook weer gaan pushen
"Ik val niet op mensen".quote:Op maandag 16 mei 2005 17:26 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
"Dit is mijn vriendin, ze is onzichtbaar."
"Ik heb een vriendin, die is neger/moslim/ietsdergelijks, dus ik heb ik maar niet meegenomen, want dan schrikken jullie."
"Mijn vriendin woont in Nieuw Zeeland."
Enz.
"Ze kon niet meekomen, ze moest nog gemolken worden."quote:Op maandag 16 mei 2005 17:26 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
"Dit is mijn vriendin, ze is onzichtbaar."
"Ik heb een vriendin, die is neger/moslim/ietsdergelijks, dus ik heb ik maar niet meegenomen, want dan schrikken jullie."
"Mijn vriendin woont in Nieuw Zeeland."
Enz.
quote:Op maandag 16 mei 2005 17:53 schreef Mad-Eleine het volgende:
ik kan haar vanavond niet betalen, omdat mijn stufi nog niet binnen is.
Of beter nog: "... omdat ik niet genoeg geld van jullie heb gekregen voor mn verjaardag"quote:Op maandag 16 mei 2005 17:53 schreef Mad-Eleine het volgende:
ik kan haar vanavond niet betalen, omdat mijn stufi nog niet binnen is.
dat zou dan een leuke situatie zijn, als iedereen geld zou bijleggen om die vriendin dan toch maar te kunnen zien...quote:Op maandag 16 mei 2005 18:36 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Of beter nog: "... omdat ik niet genoeg geld van jullie heb gekregen voor mn verjaardag"
Ja, dan kun je niet meer terugkrabbelen.quote:Op maandag 16 mei 2005 18:47 schreef Mad-Eleine het volgende:
[..]
dat zou dan een leuke situatie zijn, als iedereen geld zou bijleggen om die vriendin dan toch maar te kunnen zien...![]()
Ja, beetje laat dus alleen, moet nog een jaar wachten. Ik heb nooit echt de kriebels gehad om het huis uit te gaan, maar nu m´n sociale leven hier ingestort is, heb ik wel de drang om er meer op uit te gaan. En ik ben aan thuis gehecht, maar ik heb ongeveer een jaar om aan het idee te wennen en tot die tijd schop ik mezelf onder m´n kont dat ik gewoon doordeweeks meer naar Utrecht moet en niet alleen als ik college heb.quote:Op maandag 16 mei 2005 17:27 schreef thabit het volgende:
[..]
Heb je je wel bij de SSH ingeschreven voor een kamer?
Voor welk complex, als ik vragen mag?quote:Op maandag 16 mei 2005 18:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, beetje laat dus alleen, moet nog een jaar wachten.
Irritant ja die familiedinertjes, mn ooms vragen me altijd wanneer ik een marokkaan meeneem om opa te laten schrikkenquote:Op maandag 16 mei 2005 17:26 schreef AudreyHepburn het volgende:
als je rond de twintig bent en ouder, is het een normaal verschijnsel dat je als single een beetje uit de boot valt en dat het moeilijk wordt om uit te gaan. Vele van je vrienden hebben een relatie, ze krijgen dan nog kinderen, en dan is het met de vriendschappen meestal gedaan.quote:Op maandag 16 mei 2005 18:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, beetje laat dus alleen, moet nog een jaar wachten. Ik heb nooit echt de kriebels gehad om het huis uit te gaan, maar nu m´n sociale leven hier ingestort is, heb ik wel de drang om er meer op uit te gaan.
Ik ben ook doodbang voor (nog meer) eenzaamheid, zeker als ik zometeen voor werk een flink eind moet verhuizen en in een stad terecht kom waar ik niemand ken. Dan is het moeilijk om nieuwe vrienden te maken en al helemaal om contact te maken met mensen die in hetzelfde single-schuitje zitten. Want (nieuwe) collega's zijn vaak getrouwd en/of samenwonend.quote:Op maandag 16 mei 2005 19:47 schreef petitlapin het volgende:
[..]
als het dus een troost kan zijn, er zijn echt veel mensen met jouw probleem op deze aardbol. Eenzaamheid wordt het probleem van deze samenleving, denk ik ...
id ...het probleem wordt eigenlijk nog groter, als je je realiseert dat die singles soms niemand hebben om mee op stap te gaan, en dus maar thuis blijven.quote:Op maandag 16 mei 2005 19:54 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik ben ook doodbang voor (nog meer) eenzaamheid, zeker als ik zometeen voor werk een flink eind moet verhuizen en in een stad terecht kom waar ik niemand ken. Dan is het moeilijk om nieuwe vrienden te maken en al helemaal om contact te maken met mensen die in hetzelfde single-schuitje zitten. Want (nieuwe) collega's zijn vaak getrouwd en/of samenwonend.
Nou, ik zie wel een omslag rond de dertig ... veel relaties lopen dan kennelijk op de klippen .. Valt me iig op dat het aantal singles in mijn omgeving toe neemt ...quote:Op maandag 16 mei 2005 19:47 schreef petitlapin het volgende:
als je rond de twintig bent en ouder, is het een normaal verschijnsel dat je als single een beetje uit de boot valt en dat het moeilijk wordt om uit te gaan. Vele van je vrienden hebben een relatie, ze krijgen dan nog kinderen, en dan is het met de vriendschappen meestal gedaan.
Mijn nicht is vijf jaar getrouwd geweest. Toen was ze dus weer single en ging ze volop stappen. Het viel haar gewoon op dat het uitgaangspubliek heel anders was dan toen zij "puber" was. Er zijn genoeg vrijgezelle mannen van haar leeftijd en ouder, alleen die hebben meestal al een lange relatie of huwelijk achter de rug. Dus ze niet op zoek naar een relatie, maar gewoon een flirt.quote:Op maandag 16 mei 2005 19:57 schreef petitlapin het volgende:
[..]
id ...het probleem wordt eigenlijk nog groter, als je je realiseert dat die singles soms niemand hebben om mee op stap te gaan, en dus maar thuis blijven.
de singles mislopen dan dus ook elkaar nog eens constant ... vandaar het stijgende succes van datingsites en huwelijksbureaus ...
genoeg toffe singles, maar kom ze maar eens tegen ...
Je was me net voor chemist.quote:Op maandag 16 mei 2005 20:01 schreef Chemist het volgende:
[..]
Nou, ik zie wel een omslag rond de dertig ... veel relaties lopen dan kennelijk op de klippen .. Valt me iig op dat het aantal singles in mijn omgeving toe neemt ...
Ik denk/hoop dat ik nog heel veel aan FOK! ga hebben bij het opnieuw opbouwen van mijn sociale leven. Mijn huidige vriendenclub is ook voor een groot deel FOK!-gebaseerd.quote:Op maandag 16 mei 2005 19:57 schreef petitlapin het volgende:
[..]
id ...het probleem wordt eigenlijk nog groter, als je je realiseert dat die singles soms niemand hebben om mee op stap te gaan, en dus maar thuis blijven.
de singles mislopen dan dus ook elkaar nog eens constant ... vandaar het stijgende succes van datingsites en huwelijksbureaus ...
Ik hoop het ook voor je Q. Waarom zou Fok daar niet in kunnen bijdragen?quote:Op maandag 16 mei 2005 20:03 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik denk/hoop dat ik nog heel veel aan FOK! ga hebben bij het opnieuw opbouwen van mijn sociale leven. Mijn huidige vriendenclub is ook voor een groot deel FOK!-gebaseerd.
Ja ik vind jullie singles allemaal heel erg zielig overkomen, maar tis toch echt jullie eigen schuld...quote:Op maandag 16 mei 2005 19:57 schreef petitlapin het volgende:
[..]
iedereen is anders JoeyT. Tof voor jou dat jij zo gemakkelijk contacten legt,voor sommigen is dat gewoon niet zo eenvoudig.quote:Op maandag 16 mei 2005 20:04 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja ik vind jullie singles allemaal heel erg zielig overkomen, maar tis toch echt jullie eigen schuld...
Probleem is niet dat jullie single zijn maar dat jullie sociaal beperkt zijn... Hoezo moeilijk vrienden maken. Doe dingen en je ontmoet mensen. Hoe kan ik zoveel mensen ontmoeten en jullie niet eens 1 iemand. Puur omdat ik er voor open sta...
En als je naar een uitgaansgelegenheid gaat dan zit t vol met singles... Ja je moet wel je bek open durven trekken, maar zo moeilijk is dat ook weer niet...
Sja, maar als je een tijd in een relatie heb gezeten en je stapt daaruit dan kost het gewoon even tijd om een nieuw sociaal leven op te bouwen. Vaak heb je vrienden die kant kiezen of die wel nog een relatie hebben en dan val je even in een gat.quote:Op maandag 16 mei 2005 20:04 schreef JoeyT het volgende:
Probleem is niet dat jullie single zijn maar dat jullie sociaal beperkt zijn... Hoezo moeilijk vrienden maken. Doe dingen en je ontmoet mensen. Hoe kan ik zoveel mensen ontmoeten en jullie niet eens 1 iemand. Puur omdat ik er voor open sta...
de wereld volgens JoeyT.quote:Op maandag 16 mei 2005 20:04 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja ik vind jullie singles allemaal heel erg zielig overkomen, maar tis toch echt jullie eigen schuld...
En als je naar een uitgaansgelegenheid gaat dan zit t vol met singles... Ja je moet wel je bek open durven trekken, maar zo moeilijk is dat ook weer niet...
Nee dat ligt nogmaals aan je sociale beperkingen... Zet je daar overheen. Ik heb een relatie van meer dan 7 jaar gehad en ik viel ook niet in een gat. Waarom niet? Omdat ik mn sociale leven al die tijd gewoon goed heb bijgehouden...quote:Op maandag 16 mei 2005 20:08 schreef Chemist het volgende:
[..]
Sja, maar als je een tijd in een relatie heb gezeten en je stapt daaruit dan kost het gewoon even tijd om een nieuw sociaal leven op te bouwen. Vaak heb je vrienden die kant kiezen of die wel nog een relatie hebben en dan val je even in een gat.
quote:Op maandag 16 mei 2005 20:09 schreef Mad-Eleine het volgende:
Klopt. Absoluut.
misschien zijn sommige mensen gewoon minder sociaal aangelegd, zoals sommigen minder goed zijn in talen, wiskunde ... ? Trouwens, werk je al, JoeyT, moet je eens doen, en zien hoeveel tijd je nog hebt om een sociaal netwerk op te bouwen,als je van scratch moet beginnenquote:Op maandag 16 mei 2005 20:11 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee dat ligt nogmaals aan je sociale beperkingen... Zet je daar overheen. Ik heb een relatie van meer dan 7 jaar gehad en ik viel ook niet in een gat. Waarom niet? Omdat ik mn sociale leven al die tijd gewoon goed heb bijgehouden...
Shit, dat ik daar nou niet eerder aan gedacht heb ... Thanx !!quote:Op maandag 16 mei 2005 20:11 schreef JoeyT het volgende:
Nee dat ligt nogmaals aan je sociale beperkingen... Zet je daar overheen.
Ik heb wel vrienden, ik heb geen vriend. Leuk dat het voor sommigen wat makkelijker gaat, maar ik heb gewoon niet constant sjans, het is voor mij echt een enorme overwinning als een jongen me niet überhaupt gelijk negeert. Is misschien wel wat kansloos van mijn kant natuurlijkquote:Op maandag 16 mei 2005 20:04 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja bla bla... Als je eens wist hoe verlegen ik vroeger was. Kheb gewoon een knop omgedraaid... Dat kan iedereen maar je moet t wel echt willen. Net als in contact komen met meisjes. waarom al die gare openingszinnen die niet bij je passen... Ga gewoon een praatje met iemand aan zonder dat er wat achter zit. Je kan ook normaal met meisjes omgaan. Hoe meer je dat doet des te bekwamer je erin gaat worden, des te sneller wordt het je eigen... En dus als je dan een echt leuk meisje tegen komt zal dat ook makkelijker gaan...quote:Op maandag 16 mei 2005 20:08 schreef petitlapin het volgende:
[..]
iedereen is anders JoeyT. Tof voor jou dat jij zo gemakkelijk contacten legt,voor sommigen is dat gewoon niet zo eenvoudig.
Is dit sarcastisch bedoeld?quote:Op maandag 16 mei 2005 20:09 schreef Mad-Eleine het volgende:
[..]
de wereld volgens JoeyT.
Klopt. Absoluut.
ah, ik dacht dat je niet veel met je vrienden kon uitgaan omdat je ver woonde, en omdat velen al een parther hadden.quote:Op maandag 16 mei 2005 20:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb wel vrienden, ik heb geen vriend. ...
Kut, nu ben ik niet alleen lichamelijk maar ook nog eens sociaal beperkt.quote:Op maandag 16 mei 2005 20:11 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee dat ligt nogmaals aan je sociale beperkingen...
Je kunt het niet als sneeuw voor de zon laten verdwijnen, maar je kan er allicht aan gaan werken. Het helpt iig meer* dan afwachten totdat de veranderingen vanzelf komen, denk je niet?quote:Op maandag 16 mei 2005 20:12 schreef QyRoZ het volgende:
OverAan je sociale beperkingen heenstappenwerken. Wat een wereldtip. Waarom heb ik daar niet eerder aan gedacht?
Boeiuh dat je geen vriend hebt... Waarom wil je het zo graag??? Is je eigen leven niet leuk genoeg??? Als je eigen leven leuk is dat zal je dat uitstralen en ontmoet je vanzelf wel een leuke jongen. Jullie zien een relatie als de oplossing maar dat is het absoluut niet. Zal je nog bitter tegenvallen als je een relatie krijgt...quote:Op maandag 16 mei 2005 20:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb wel vrienden, ik heb geen vriend. Leuk dat het voor sommigen wat makkelijker gaat, maar ik heb gewoon niet constant sjans, het is voor mij echt een enorme overwinning als een jongen me niet überhaupt gelijk negeert. Is misschien wel wat kansloos van mijn kant natuurlijkMaar aangezien ik een paar jaar geleden ontzettend verlegen was dat ik tegen niemand wat zei vind ik dat ik op de goede weg zit qua vrienden maken etc.
Gelukkig maakt het ons niks uit wat je vindtquote:Op maandag 16 mei 2005 20:04 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja ik vind jullie singles allemaal heel erg zielig overkomen
Ja dat ook, daarom zit ik in het weekend steeds thuisquote:Op maandag 16 mei 2005 20:16 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ah, ik dacht dat je niet veel met je vrienden kon uitgaan omdat je ver woonde, en omdat velen al een parther hadden.
quote:Op maandag 16 mei 2005 20:17 schreef Ruis het volgende:
[..]
voor iemand die zich zo geweldig voor doet komen ben je niet erg snel van begrip hè.
Jij legt t wat rustiger uit, maar komt dus op hetzelfde neer...quote:Op maandag 16 mei 2005 20:16 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Je kunt het niet als sneeuw voor de zon laten verdwijnen, maar je kan er allicht aan gaan werken. Het helpt iig meer* dan afwachten totdat de veranderingen vanzelf komen, denk je niet?
* En dan hoeft het nog niet eens 'echt' te helpen, alleen het idee dat je concreet het probleem aanpakt kan al een positieve draai aan je leven geven
Ik heb volgens mij eerder vandaag ergens gezegd dat ik er minder mee zit dat ik single ben dan een tijdje terug. En dat ik ook niet denk dat een vriend alles zoveel beter maakt. Maar het lijkt me weleens leuk zo voor de verandering natuurlijk.quote:Op maandag 16 mei 2005 20:17 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Boeiuh dat je geen vriend hebt... Waarom wil je het zo graag??? Is je eigen leven niet leuk genoeg??? Als je eigen leven leuk is dat zal je dat uitstralen en ontmoet je vanzelf wel een leuke jongen. Jullie zien een relatie als de oplossing maar dat is het absoluut niet. Zal je nog bitter tegenvallen als je een relatie krijgt...
Lance wie?quote:Op maandag 16 mei 2005 20:20 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Jij legt t wat rustiger uit, maar komt dus op hetzelfde neer...![]()
Lezen jullie eens de autobiografie van Lance Armstrong dan weet je hoe je je leven moet aanpakken. Hoe je doelstellingen nastreeft... Als je iets echt wilt dan kan het ook gewoon, je moet er alleen wel wat voor doen...
hey! er is niets mis met dit topic!!!quote:Op maandag 16 mei 2005 20:19 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik ontmoet vrij veel mensen, zowel via internet als daarbuiten. Ben ik nu ook sociaal beperkt o grote alleskunner JoeyT die ondanks zijn geweldige sociale vaardigheden toch nog in dit topic post.
Omdat JoeyT doet alsof sociale vaardigheden zo heel makkelijk aan te leren zijn door simpelweg een knop in je hoofd om te zetten terwijl dat echt niet zo makkelijk gaat voor sommigenquote:Op maandag 16 mei 2005 20:21 schreef HenryHill het volgende:
Off-topic: Waarom loopt iedereen hier nu JoeyT af te zeiken terwijl hij toch echt met goed advies komt?
Als je het er niet mee eens bent, laat dat dan inhoudelijk merken, daar heeft iedereen wat aan.
beetje jammer dat je het dan weer dr op gooit dat ik het vanuit een arrogant oogpunt vertel...quote:Op maandag 16 mei 2005 20:19 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik ontmoet vrij veel mensen, zowel via internet als daarbuiten. Ben ik nu ook sociaal beperkt o grote alleskunner JoeyT die ondanks zijn geweldige sociale vaardigheden toch nog in dit topic post.
Ja gewoon kijken hoe het is in een relatie. Weet ook wel dat het niet allemaal rozegeur en manenschijn is. Alleen hoe weet ik dat als je het niet meemaakt?quote:Op maandag 16 mei 2005 20:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij eerder vandaag ergens gezegd dat ik er minder mee zit dat ik single ben dan een tijdje terug. En dat ik ook niet denk dat een vriend alles zoveel beter maakt. Maar het lijkt me weleens leuk zo voor de verandering natuurlijk.
Ff een cliche voor jou...quote:Op maandag 16 mei 2005 20:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij eerder vandaag ergens gezegd dat ik er minder mee zit dat ik single ben dan een tijdje terug. En dat ik ook niet denk dat een vriend alles zoveel beter maakt. Maar het lijkt me weleens leuk zo voor de verandering natuurlijk.
Helemaal mee eens hoorquote:Op maandag 16 mei 2005 20:23 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik bedoel t gewoon echt serieus... Je kan jezelf zielig vinden dat je geen vrienden hebt en elk weekend in je uppie zitten of je kan die zieligheid naast je leggen en er wat aan doen...
Nou , ik heb echt niet de illussie dat een relatie mijn leven volmaakt perfect en probleemloos maakt hoor. Maar ik zie het toch wel als een aanvulling op mijn leven; ik vermaak me prima, maar zou ook wel eens gewoon op zondagochtend met de vrouw van wie ik houd over het strand willen lopen (om eens een dwarsstraat te noemen)quote:Op maandag 16 mei 2005 20:17 schreef JoeyT het volgende:
Boeiuh dat je geen vriend hebt... Waarom wil je het zo graag??? Is je eigen leven niet leuk genoeg??? Als je eigen leven leuk is dat zal je dat uitstralen en ontmoet je vanzelf wel een leuke jongen. Jullie zien een relatie als de oplossing maar dat is het absoluut niet. Zal je nog bitter tegenvallen als je een relatie krijgt...
Die ken ikquote:Op maandag 16 mei 2005 20:24 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ff een cliche voor jou...
Hoe kan je een ander gelukkig maken als je niet gelukkig met jezelf bent
Lees het gewoon een keer, het is een ielrenner maar ookal hou je niet van sport kan het een gunstige invloed hebben op je kijk op de wereldquote:
omdat JoeyT geen advies geeft wat de singles nog niet wisten. En omdat hij niet beseft dat heel je persoonlijkheid omslaan tot iemand die graag uitgaat en gemakkelijk babbeltjes aanslaat met mensen niet zo simpel is als het lijkt.quote:Op maandag 16 mei 2005 20:21 schreef HenryHill het volgende:
Off-topic: Waarom loopt iedereen hier nu JoeyT af te zeiken terwijl hij toch echt met goed advies komt?
Als je het er niet mee eens bent, laat dat dan inhoudelijk merken, daar heeft iedereen wat aan.
Al heeft die een punt, zijn ongezouten en ongenuanceerde mening kan mensen irriteren, dat snap jij toch ook wel? Alle singles hier afschilderen als kansloos, dat vind ik toch wel beetje jammerlijk. Ik beschouw mijzelf echt niet als kansloos in ieder geval.quote:Op maandag 16 mei 2005 20:21 schreef HenryHill het volgende:
Om hier even serieuzer op in te gaan; zoals al gezegd hebben er wel meer factoren mee te maken die er niet direct op duiden dat je ongelukkig met jezelf bent. Verlegenheid of faalangst kan een grote rol spelen bij alles in je leven (dus niet alleen bij je relaties), om maar een goed voorbeeld te geven. Als je van beide dingen last hebt dan is het gewoon lastig om je eroverheen te zetten.quote:Op maandag 16 mei 2005 20:24 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Maar wat houd je dan tegen... De enige die je tegen houdt ben jezelf...quote:Op maandag 16 mei 2005 20:25 schreef Chemist het volgende:
[..]
Nou , ik heb echt niet de illussie dat een relatie mijn leven volmaakt perfect en probleemloos maakt hoor. Maar ik zie het toch wel als een aanvulling op mijn leven; ik vermaak me prima, maar zou ook wel eens gewoon op zondagochtend met de vrouw van wie ik houd over het strand willen lopen (om eens een dwarsstraat te noemen)
jouw vriendin heeft problemen met haarzelf ... ik mag hopen dat ze je wel gelukkig maakt ?quote:Op maandag 16 mei 2005 20:24 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Als jij nou beseft dat jij het slechtste advies geeft door te zeggen dat het idd heel moeilijk is om in contact te komen met mensen, terwijl dat niet zo is!quote:Op maandag 16 mei 2005 20:27 schreef petitlapin het volgende:
[..]
omdat JoeyT geen advies geeft wat de singles nog niet wisten.
Ik weet niet meer wie ik het heb horen zeggen, maar het klopt als een bus:quote:Op maandag 16 mei 2005 20:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Omdat JoeyT doet alsof sociale vaardigheden zo heel makkelijk aan te leren zijn door simpelweg een knop in je hoofd om te zetten terwijl dat echt niet zo makkelijk gaat voor sommigen![]()
Dat kun je ook wel zien als je wat om je heen kijkt naar anderen. Tenminste, ik zie zo nu en dan toch wel dingen gebeuren bij anderen waarbij de gedachte me bekroop dat ik al lang uit de betreffende relatie was gevlugt.quote:Op maandag 16 mei 2005 20:23 schreef Sabrina1981 het volgende:
Alleen hoe weet ik dat als je het niet meemaakt?
voor mij was het HEEL moeilijk, en ik heb pakken vlaamse verenigingen afgelopen, en ik ging veel uti;quote:Op maandag 16 mei 2005 20:31 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Als jij nou beseft dat jij het slechtste advies geeft door te zeggen dat het idd heel moeilijk is om in contact te komen met mensen, terwijl dat niet zo is!
Niet zo gelukkig als ze me zou kunnen maken wanneer ze tevreden met zichzelf was...quote:Op maandag 16 mei 2005 20:29 schreef petitlapin het volgende:
[..]
jouw vriendin heeft problemen met haarzelf ... ik mag hopen dat ze je wel gelukkig maakt ?
Je hebt wel een puntje, maar het is toch anders als het bij andere zo is. Kan je ook niet helemaal vergelijken. Ieder is anders.quote:Op maandag 16 mei 2005 20:31 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dat kun je ook wel zien als je wat om je heen kijkt naar anderen. Tenminste, ik zie zo nu en dan toch wel dingen gebeuren bij anderen waarbij de gedachte me bekroop dat ik al lang uit de betreffende relatie was gevlugt.
Je hebt wel een punt, maar het is verdomd moeilijk om zomaar even de dingen die al jarenlang een probleem voor je zijn, aan de kant te zetten en eroverheen te stappen alsof er niks aan de hand isquote:Op maandag 16 mei 2005 20:23 schreef JoeyT het volgende:
Ik bedoel t gewoon echt serieus... Je kan jezelf zielig vinden dat je geen vrienden hebt en elk weekend in je uppie zitten of je kan die zieligheid naast je leggen en er wat aan doen...
waarom een kromme vergelijking ?quote:Op maandag 16 mei 2005 20:32 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Niet zo gelukkig als ze me zou kunnen maken wanneer ze tevreden met zichzelf was...
Ook weer een beetje een kromme vergelijking van je aangezien je haar situatie kent...
Ik zeg ook niet dat het onmogelijk is; ikzelf ben met sprongen vooruit gegaan de afgelopen jaren, maar ik ben er nog lang niet. Het is dus niet gewoon een knopje omzetten; als ik dat wel doe, dan gedraag ik me anders dan dat ik werkelijk ben, en daar schiet ik ook niks mee op natuurlijk.quote:Op maandag 16 mei 2005 20:31 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wie ik het heb horen zeggen, maar het klopt als een bus:
If you think this is hard: you're probably right.
If you think this is easy: you're probably right too.
Met andere woorden: heel veel van je beperkingen leg je jezelf op. Natuurlijk zul je niet van de ene op de andere dag ontzettend sociaal worden, maar als jij van jezelf niet gelooft dat jij een sociaal vaardig persoon kunt zijn net zoals andere mensen, dan zul je het ook idd erg moeilijk vinden om sociaal vaardig te worden.
Aan de andere kant: als jij ervan overtuigd bent dat sociale vaardigheden idd vaardigheden zijn die je jezelf kunt aanleren (net zoals anderen in hun jeugd ook hebben gedaan), dan zul je merken dat je steeds meer vooruitgang zult boeken.
Al die 'bullshit' van: je moet in jezelf geloven etc.: allemaal waar, wat mij betreft.
dat kan ik heel goed begrijpen, maar de meeste mensen hebben er gewoon weinig aan om te horen: Ja, het is zo oneerlijk, het zit niet mee allemaal.quote:Op maandag 16 mei 2005 20:32 schreef petitlapin het volgende:
[..]
voor mij was het HEEL moeilijk, en ik heb pakken vlaamse verenigingen afgelopen, en ik ging veel uti;
Daar heb je ook weer gelijk in.quote:Op maandag 16 mei 2005 20:33 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Je hebt wel een puntje, maar het is toch anders als het bij andere zo is. Kan je ook niet helemaal vergelijken. Ieder is anders.
quote:
Ah, ok, dan ben jij het levende bewijs dat zo'n instelling helpt om vooruitgang te boekenquote:Op maandag 16 mei 2005 20:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het onmogelijk is; ikzelf ben met sprongen vooruit gegaan de afgelopen jaren, maar ik ben er nog lang niet. Het is dus niet gewoon een knopje omzetten; als ik dat wel doe, dan gedraag ik me anders dan dat ik werkelijk ben, en daar schiet ik ook niks mee op natuurlijk.
Ik ben iig van een aanzienlijk deel van m'n verlegenheid af en mijn straat- en faalangst zijn ook verdwenenMaar daar heb ik wel zo'n 6 jaar over gedaan.
Ja laten we dat ineens eens veranderenquote:Op maandag 16 mei 2005 20:12 schreef QyRoZ het volgende:
Over je sociale beperkingen heenstappen. Wat een wereldtip. Waarom heb ik daar niet eerder aan gedacht?
ik heb de daad bij het woord gevoegdquote:Op maandag 16 mei 2005 20:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
![]()
Dat zeg ik ook tegen mezelf elke ochtend.
De eerste stap is: "Gewoon doen, wat kan er gebeuren, en anders kom ik helemaal nergens."quote:Op maandag 16 mei 2005 20:40 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Ah, ok, dan ben jij het levende bewijs dat zo'n instelling helpt om vooruitgang te boeken![]()
Ik snap dat men struikelt over de woorden "even de knop omzetten" omdat het wel degelijk moeite kost, maar de eerste stap is wel: "ok, ik geloof echt dat ik het kan".
Dat vraag ik me ook altijd afquote:Op maandag 16 mei 2005 20:41 schreef QyRoZ het volgende:
Wat zijn nog leuke dingen om buiten je werk te doen als je geen sport-type bent?
bier drinkenquote:Op maandag 16 mei 2005 20:41 schreef QyRoZ het volgende:
Wat zijn nog leuke dingen om buiten je werk te doen als je geen sport-type bent?
een cursus?quote:Op maandag 16 mei 2005 20:41 schreef QyRoZ het volgende:
studentenverenigingen, taalcursussen ... ?quote:Op maandag 16 mei 2005 20:41 schreef QyRoZ het volgende:
Wat gaan drinken, naar de bios, naar een voorstelling (cabaret), ff naar de markt, dagje Den Haag ofzo.quote:Op maandag 16 mei 2005 20:41 schreef QyRoZ het volgende:
Dat is wel waar. Afgelopen kerst ben ik eindelijk alleen naar de bios geweest. Ik wilde gewoon een film in de bios zien, niemand wilde mee. Daarvoor ging ik dan ook echt niet, maar ja dan kom je inderdaad nergens. Vond het toch wel een goede zet van mezelf.quote:Op maandag 16 mei 2005 20:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De eerste stap is: "Gewoon doen, wat kan er gebeuren, en anders kom ik helemaal nergens."
Werk. Als afgestudeerde werkende dus. Geen studentenvereniging dus. Taalcursus is een goeie. Nu nog even een leuke taal bedenken.quote:Op maandag 16 mei 2005 20:44 schreef petitlapin het volgende:
[..]
studentenverenigingen, taalcursussen ... ?
Dan ga je toch gewoon met een mannelijke vriend?quote:Op maandag 16 mei 2005 20:43 schreef Ruis het volgende:
[..]
bier drinken
Ow,
en proberen een date te regelen voor Star-wars 3, godsonmogelijk zeg ik je
Ik vind het wel netjes dat je erbij zet dat het om Star wars gaat. Als je dat niet gedaan was het misschien wel geluktquote:Op maandag 16 mei 2005 20:43 schreef Ruis het volgende:
[..]
bier drinken
Ow,
en proberen een date te regelen voor Star-wars 3, godsonmogelijk zeg ik je
Ik bedoel dus om alleen te kunnen doen als je niemand kent in je (nieuwe) woonplaats. Even een voorbereiding voor als ik zometeen moet gaan verhuizen.quote:Op maandag 16 mei 2005 20:44 schreef Nouk het volgende:
[..]
Wat gaan drinken, naar de bios, naar een voorstelling (cabaret), ff naar de markt, dagje Den Haag ofzo.
Chinees.quote:Op maandag 16 mei 2005 20:44 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Werk. Als afgestudeerde werkende dus. Geen studentenvereniging dus. Taalcursus is een goeie. Nu nog even een leuke taal bedenken.
ik heb dat ook één keer gedaan, vond 't echt niets, alleen in de bios, je kan je ei niet kwijt.quote:Op maandag 16 mei 2005 20:44 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Dat is wel waar. Afgelopen kerst ben ik eindelijk alleen naar de bios geweest. Ik wilde gewoon een film in de bios zien, niemand wilde mee. Daarvoor ging ik dan ook echt niet, maar ja dan kom je inderdaad nergens. Vond het toch wel een goede zet van mezelf.
waar ga je eigenlijk heen verhuizen?quote:Op maandag 16 mei 2005 20:45 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik bedoel dus om alleen te kunnen doen als je niemand kent in je (nieuwe) woonplaats. Even een voorbereiding voor als ik zometeen moet gaan verhuizen.
Dat heb ik mezelf ook een tijd afgevraagd. Het antwoord is onbevredigend: "niets".quote:Op maandag 16 mei 2005 20:41 schreef QyRoZ het volgende:
Nou dan kan je iig met je nieuwe collega's als je daar je nieuwe baan hebt wat gaan drinken. En naar de bios kan ook wel, of je kan gewoon ff op het terras gaan zitten, doen wel meer mensen in hun eentje. Dan kan je makkelijk een praatje aanknopen met mensen die dr ook alleen zitten.quote:Op maandag 16 mei 2005 20:45 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik bedoel dus om alleen te kunnen doen als je niemand kent in je (nieuwe) woonplaats. Even een voorbereiding voor als ik zometeen moet gaan verhuizen.
Ik ben één of twee keer alleen naar een concert geweest, dat vond ik al niet echt wat, alhoewel het wel minder erg is dan alleen naar een film. Dat zal ik echt nooit doen denk ik.quote:Op maandag 16 mei 2005 20:44 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Dat is wel waar. Afgelopen kerst ben ik eindelijk alleen naar de bios geweest. Ik wilde gewoon een film in de bios zien, niemand wilde mee. Daarvoor ging ik dan ook echt niet, maar ja dan kom je inderdaad nergens. Vond het toch wel een goede zet van mezelf.
tja, met die instelling kom ik natuurlijk nooit aan een vriendin die ook van kutfilms houdt.quote:Op maandag 16 mei 2005 20:45 schreef Nouk het volgende:
[..]
Dan ga je toch gewoon met een mannelijke vriend?
ik lijd zelf ook nogal onder een zware verlegenheid... ik spreek mensen wel aan op straat als dat nodig is, maar liever niet. en een echt grote vriendenkring heb ik ook niet, er zijn namelijk maar weinig mensen waar ik me helemaal op mijn gemak bij voel. maar de vrienden die ik WEL heb, koester ik dan ook des te meer.quote:Op maandag 16 mei 2005 20:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben iig van een aanzienlijk deel van m'n verlegenheid af en mijn straat- en faalangst zijn ook verdwenenMaar daar heb ik wel zo'n 6 jaar over gedaan.
Ik zie hier nooit mensen alleen op een terras zitten hoor. Nou ja, semi-bejaarde alcoholisten die de weg goed kwijt zijn hooguit.quote:Op maandag 16 mei 2005 20:47 schreef Nouk het volgende:
[..]
Nou dan kan je iig met je nieuwe collega's als je daar je nieuwe baan hebt wat gaan drinken. En naar de bios kan ook wel, of je kan gewoon ff op het terras gaan zitten, doen wel meer mensen in hun eentje. Dan kan je makkelijk een praatje aanknopen met mensen die dr ook alleen zitten.
Nee, maar je moet toch wat. Ik kwam thuis en heb mijn ouders verteld over de film, maar ja die hadden hem dus niet gezien dus die tastte in het duister.quote:Op maandag 16 mei 2005 20:46 schreef Ruis het volgende:
[..]
ik heb dat ook één keer gedaan, vond 't echt niets, alleen in de bios, je kan je ei niet kwijt.
Oud Hebreeuws? Russisch? Italiaans?quote:Op maandag 16 mei 2005 20:44 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Werk. Als afgestudeerde werkende dus. Geen studentenvereniging dus. Taalcursus is een goeie. Nu nog even een leuke taal bedenken.
Je hoeft toch niet meteen ergens een partner te vinden, je kan toch ook een vriendschap er aan overhouden?quote:Op maandag 16 mei 2005 20:46 schreef Croupouque het volgende:
. En ik zou het erg triest van mezelf vinden wanneer ik me ergens voor aan zou melden, puur in de hoop dat ik er ooit een leuke vrouw tegen het lijf kan lopen.
eerder engels/frans/duits/spaans of zo, ben je nog wat meequote:Op maandag 16 mei 2005 20:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oud Hebreeuws? Russisch? Italiaans?
tja, leuk begin van de avond heb je dan..quote:Op maandag 16 mei 2005 20:45 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ik vind het wel netjes dat je erbij zet dat het om Star wars gaat. Als je dat niet gedaan was het misschien wel gelukt
Lijkt me ook niet zo'n handige eis, dan skip je al ongeveer 75% van de vrouwelijke bevolking.quote:Op maandag 16 mei 2005 20:47 schreef Ruis het volgende:
[..]
tja, met die instelling kom ik natuurlijk nooit aan een vriendin die ook van kutfilms houdt.
Ow ikke wel hoor. Gewoon met een boek en een kopje thee. Toch relaxed, lekker in het zonnetje.quote:Op maandag 16 mei 2005 20:47 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik zie hier nooit mensen alleen op een terras zitten hoor. Nou ja, semi-bejaarde alcoholisten die de weg goed kwijt zijn hooguit.
Ja maar als ze dan nog een beetje aardig is gaat ze die film met je kijken. Tenminste ik zou niet weggaan of zo.quote:Op maandag 16 mei 2005 20:48 schreef Ruis het volgende:
[..]
tja, leuk begin van de avond heb je dan..
zij"waar gaan we heen?"
ik"Star wars"
zij ""
Wat zijn je hobby's?quote:Op maandag 16 mei 2005 20:41 schreef QyRoZ het volgende:
Misschien moet ik dan maar een sport-type worden. Niet eens voor de vrouwen, maar voor het sociale netwerk.quote:Op maandag 16 mei 2005 20:46 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Dat heb ik mezelf ook een tijd afgevraagd. Het antwoord is onbevredigend: "niets".
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar de dingen die ik leuk vind om te doen zijn dingen die je niet samen met een groep onbekende mensen doet. En ik zou het erg triest van mezelf vinden wanneer ik me ergens voor aan zou melden, puur in de hoop dat ik er ooit een leuke vrouw tegen het lijf kan lopen.
Ik ken irl idd maar 2 vrouwen die Star wars leuk vinden, en dat is een nichtje van me en d'r vriendin!quote:Op maandag 16 mei 2005 20:48 schreef Nouk het volgende:
[..]
Nee als dat de eis is, dat je vriendin van star wars moet houden, kan je beter op zo'n potten-bi-site gaan kijken ofzo.
Fok dus. Daar ga ik ook vaak naar meetings en leer ik mensen kennenquote:Op maandag 16 mei 2005 20:49 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Wat zijn je hobby's?
Ik ben zelf altijd erg veel bezig met auto's en ben ook lid van diverse clubs en ga ook regelmatig naar meetings enzo toe. Daar leer je ook best veel mensen kennen.
Ik ga maar weer met m'n zus, want ik ken geen "date materiaal" die er ook van houdt . . .quote:Op maandag 16 mei 2005 20:43 schreef Ruis het volgende:
Ow,
en proberen een date te regelen voor Star-wars 3, godsonmogelijk zeg ik je![]()
Ja, maar ik had het eigenlijk ook over mezelf. Ik ben zo doorgeslagen in mijn passiviteit dat ik bijna alleen nog maar vertrouwen heb in dingen die me aan komen waaien.quote:Op maandag 16 mei 2005 20:48 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet meteen ergens een partner te vinden, je kan toch ook een vriendschap er aan overhouden?
Zie je welquote:Op maandag 16 mei 2005 20:50 schreef Ruis het volgende:
[..]
Ik ken irl idd maar 2 vrouwen die Star wars leuk vinden, en dat is een nichtje van me en d'r vriendin!
Ik ben gek op films, maar alleen niet op dit soort films.quote:Op maandag 16 mei 2005 20:50 schreef Ruis het volgende:
[..]
Ik ken irl idd maar 2 vrouwen die Star wars leuk vinden, en dat is een nichtje van me en d'r vriendin!
Seks met nichtjes is legaal.quote:Op maandag 16 mei 2005 20:50 schreef Ruis het volgende:
[..]
Ik zou die film niet gaan kijken. Sterker nog, dat doe ik ook niet bij mn vriendquote:Op maandag 16 mei 2005 20:49 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ja maar als ze dan nog een beetje aardig is gaat ze die film met je kijken. Tenminste ik zou niet weggaan of zo.
ik heb met star wars, episode deel 2, dus ook een date gehad, die toen wel nieuwsgierig was naar de film, tenminste, voor de tijd, we zijn in de pauze maar weggegaan en wat anders gaan doenquote:Op maandag 16 mei 2005 20:49 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ja maar als ze dan nog een beetje aardig is gaat ze die film met je kijken. Tenminste ik zou niet weggaan of zo.
Ik val waarschijnlijk weer in slaap zoals bij de vorige 2 delenquote:Op maandag 16 mei 2005 20:50 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ik ga maar weer met m'n zus, want ik ken geen "date materiaal" die er ook van houdt . . .![]()
Telefoonnummers. Nu.quote:Op maandag 16 mei 2005 20:50 schreef Ruis het volgende:
[..]
Lijkt me wel moeilijk als je dan verliefd bent op die ander, ik zou een vriendschappelijke relatie dan niet volhouden denk ik. Tenminste niet zolang er verliefdheid is.quote:Op maandag 16 mei 2005 20:47 schreef Mad-Eleine het volgende:
maar er is hoop voor mij: in die minieme uitzondering dat ik direct, instinctief een goede indruk (ik kan het niet anders formuleren, het gaat dieper dan dat...) van iemand heb, stap ik er wel degelijk op af, zoals niet lang geleden is gebleken. en in dit geval is er geen 'relatie' uit gerold, maar toch wel een bijzondere vriendschap.
Soms werkt dat ook niet eens. Maar dat is mijn ervaring.quote:Op maandag 16 mei 2005 20:48 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet meteen ergens een partner te vinden, je kan toch ook een vriendschap er aan overhouden?
ik heb geen zus.quote:Op maandag 16 mei 2005 20:50 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ik ga maar weer met m'n zus, want ik ken geen "date materiaal" die er ook van houdt . . .![]()
ze benne lesbisch.quote:Op maandag 16 mei 2005 20:52 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Telefoonnummers. Nu.
Ow nee, ik houd zelf ook niet van Star Wars.
Hij snapt het wel, alleen zegt die dat het je eigen schuld is. En daar heeft die een punt natuurlijk.quote:Op maandag 16 mei 2005 20:41 schreef Metro2005 het volgende:
joeyT snapt gewoon niet dat er mensen zijn die wat moeilijker contacten leggen dan anderen. (en ja ik ben daar dus ook 1 van) en daar kan je inderdaad wel wat aan doen maar dat kost tijd.. heeel veel tijd.
Ik ook niet. Ik zou me dan steeds tegen de muur aan smijten als hij even niet keekquote:Op maandag 16 mei 2005 20:52 schreef Frezer het volgende:
[..]
Lijkt me wel moeilijk als je dan verliefd bent op die ander, ik zou een vriendschappelijke relatie dan niet volhouden denk ik. Tenminste niet zolang er verliefdheid is.
poging wagen? ik heb al kaarten voor woensdag avond!quote:Op maandag 16 mei 2005 20:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik val waarschijnlijk weer in slaap zoals bij de vorige 2 delen
Ach dan moet het deze keer ook wel lukken.quote:Op maandag 16 mei 2005 20:51 schreef Ruis het volgende:
[..]
ik heb met star wars, episode deel 2, dus ook een date gehad, die toen wel nieuwsgierig was naar de film, tenminste, voor de tijd, we zijn in de pauze maar weggegaan en wat anders gaan doen.
Ow, dat vind ik dan weer wel geil. Doe toch maar die telefoonnummersquote:
Dan zit je hier goedquote:Op maandag 16 mei 2005 20:54 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik ben hondslelijk en kan niet aan de vrouw komen.
Ja, ik zeg toch ook niet altijd?quote:Op maandag 16 mei 2005 20:52 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Soms werkt dat ook niet eens. Maar dat is mijn ervaring.
Je wil natuurlijk dat ik hier nu ga zeggen dat het niet zo is. Maar je bent inderdaad ernstig lelijk. Anders had ik je allang geregeld natuurlijkquote:Op maandag 16 mei 2005 20:54 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik ben hondslelijk en kan niet aan de vrouw komen.
Ik regel wel andere mensen voor jequote:Op maandag 16 mei 2005 20:55 schreef Nouk het volgende:
[..]
Je wil natuurlijk dat ik hier nu ga zeggen dat het niet zo is. Maar je bent inderdaad ernstig lelijk. Anders had ik je allang geregeld natuurlijk.
Ja dag !!quote:Op maandag 16 mei 2005 20:54 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ga met de zus van Thunderchild.
Jammerquote:Op maandag 16 mei 2005 20:57 schreef Nouk het volgende:
[..]. Nee bedankt, ik hoef niet je hele vriendengroep af te gaan hoor
.
quote:Op maandag 16 mei 2005 20:57 schreef Beach het volgende:
Gelukkig ben ik knap![]()
zelfkennis en zelvertrouwen is oké![]()
Owow je wordt echt zo'n foute barman. Damn kijk maar uit dat je niet terug komt met 20 soa's. Wel veel plezier natuurlijk.quote:Op maandag 16 mei 2005 20:58 schreef JaWi het volgende:
[..]
Jammer. Ik zoek van de zomer in spanje wel een vrouwe
.
quote:Op maandag 16 mei 2005 20:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik zou me dan steeds tegen de muur aan smijten als hij even niet keek
Tskquote:Op maandag 16 mei 2005 20:59 schreef Nouk het volgende:
[..]
Owow je wordt echt zo'n foute barman. Damn kijk maar uit dat je nietterug komt met 20 soa's. Wel veel plezier natuurlijk.
Lijkt me wel ja. Nu weer ontopicquote:Op maandag 16 mei 2005 21:00 schreef JaWi het volgende:
[..]
Tsk. Waar zie je me voor aan
.
We zien elkaar nog wel voor die tijd.
quote:
Single & Kansloos.quote:Op maandag 16 mei 2005 21:01 schreef JaWi het volgende:
Waar gaat dit dan over?
Single zijn is superquote:Op maandag 16 mei 2005 21:03 schreef Nouk het volgende:
[..]
Single & Kansloos.
Wij zijn natuurlijk alles behalve kansloos.
Als dat niet luktquote:Op maandag 16 mei 2005 21:07 schreef Nouk het volgende:
[..]
Juist niet. Je kan gewoon iedereen mee naar huis nemen die je wil!
nee sommige singles zijn kansloos, andere niet.quote:
Je bent een vrouw. Het enige wat jij hoeft te doen om je door de hele kroeg te laten naaien is je tieten laten zien.quote:Op maandag 16 mei 2005 21:07 schreef Nouk het volgende:
[..]
Juist niet. Je kan gewoon iedereen mee naar huis nemen die je wil!
Achterlijke debiel. Je kan ook normaal doen. Geen wonder dat niemand je wil als je zo doet zeg.quote:Op maandag 16 mei 2005 21:09 schreef nozem het volgende:
[..]
Je bent een vrouw. Het enige wat jij hoeft te doen om je door de hele kroeg te laten naaien is je tieten laten zien.
En JaWi is toch echt een man hoor nozem, zie je? Het kan makkelijk.quote:Op maandag 16 mei 2005 21:11 schreef JaWi het volgende:
Single zijn is niet kansloos. Vrijheid, blijheid, iedere week iemand anders. En als je er geen zin in hebt niet.
Toch heeft ie een punt. Maar daar hadden we het al eens over gehad.quote:Op maandag 16 mei 2005 21:11 schreef Nouk het volgende:
[..]
Achterlijke debiel. Je kan ook normaal doen. Geen wonder dat niemand je wil als je zo doet zeg.
Het is wel fijn makkelijk om alles erop af te schuiven dat je een man bent en dat alles dan zoooveeel moeilijker is. Moet je vooral blijven doen, dan kom je ergens.
Af en toe vraag ik me af hoe het is om niet single te zijn. Dan neemt de nieuwsgierigheid de overhand en probeer ik me dat een beetje voor te stellen. Maar meestal bedenk ik dan kort daarna dat ik het eigenlijk best druk heb, dat ik helemaal niet zeker weet of ik wel boeiend en leuk genoeg ben voor iemand anders en dat ik niet zo veel zin heb om op zoek te gaan. Ik wil het wel ervaren, maar twijfel of het gaat bevallen en ben te schijterig om het te proberen. En die tweestrijd werkt verwarrend.quote:Op maandag 16 mei 2005 21:01 schreef Beach het volgende:
[..]
![]()
hoe staat het met jou single zijn?
al enige verbetering?
hoe is het met dat meisje dat je vast nog steeds niet gebeld hebt?quote:Op maandag 16 mei 2005 21:11 schreef Beach het volgende:
Als je slecht in versieren bentdan neem je niet elke week iemand mee.
Ja misschien een heel klein punt, maar hij brengt het zo simplistisch dat het voor mannen een hel is en voor vrouwen een eitje. Dat is gewoon niet waar.quote:Op maandag 16 mei 2005 21:12 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Toch heeft ie een punt. Maar daar hadden we het al eens over gehad.
geen ideequote:Op maandag 16 mei 2005 21:12 schreef Wolkje het volgende:
[..]
hoe is het met dat meisje dat je vast nog steeds niet gebeld hebt?
Nou, het is wel lastig hoorquote:Op maandag 16 mei 2005 21:13 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ja misschien een heel klein punt, maar hij brengt het zo simplistisch dat het voor mannen een hel is en voor vrouwen een eitje. Dat is gewoon niet waar.
Dat eerste heb ik nou ook, ik zou het wel willen ervaren maar eraan 'vastzitten'quote:Op maandag 16 mei 2005 21:12 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Af en toe vraag ik me af hoe het is om niet single te zijn. Dan neemt de nieuwsgierigheid de overhand en probeer ik me dat een beetje voor te stellen. Maar meestal bedenk ik dan kort daarna dat ik het eigenlijk best druk heb, dat ik helemaal niet zeker weet of ik wel boeiend en leuk genoeg ben voor iemand anders en dat ik niet zo veel zin heb om op zoek te gaan. Ik wil het wel ervaren, maar twijfel of het gaat bevallen en ben te schijterig om het te proberen. En die tweestrijd werkt verwarrend.
Oh wacht, een antwoord op je vraag. "Nee".
ja, dan kan je hier wel gaan huilen dat het zo kansloos is enzo, maar jij bent de enige die er iets aan kan doen.quote:
Ik huil niet.quote:Op maandag 16 mei 2005 21:15 schreef Wolkje het volgende:
[..]
ja, dan kan je hier wel gaan huilen dat het zo kansloos is enzo, maar jij bent de enige die er iets aan kan doen.
Hij heeft wel gelijk. Voor mannen is het 100x moeilijker.quote:Op maandag 16 mei 2005 21:11 schreef Nouk het volgende:
[..]
Achterlijke debiel. Je kan ook normaal doen.
quote:Op maandag 16 mei 2005 21:15 schreef Nouk het volgende:
[..]
Jij met je mooie bekkie mag je dr gewoon niet mee bemoeien!
en?quote:Op maandag 16 mei 2005 20:53 schreef QyRoZ het volgende:
Ik geloof trouwens dat mijn zusje Star Wars wel leuk vindt.
En nooit sex met je exquote:Op maandag 16 mei 2005 21:15 schreef Zwansen het volgende:
1 voordeel, als je altijd single blijft heb je nooit gezeur met je exen...
Ja met een metaaldetector strand afzoekenquote:Op maandag 16 mei 2005 21:16 schreef JaWi het volgende:
[..].
Ik ga costa kijken. Tip voor alle mannen hier.
Nooit allimentatie betalenquote:Op maandag 16 mei 2005 21:15 schreef Zwansen het volgende:
Rustig maar. Ik noemde je toch gewoon een vrouw en geen wijf? Jij noemt me achterlijke debiel, alsof dat lief is.quote:Op maandag 16 mei 2005 21:11 schreef Nouk het volgende:
[..]
Achterlijke debiel. Je kan ook normaal doen. Geen wonder dat niemand je wil als je zo doet zeg.
Het is wel fijn makkelijk om alles erop af te schuiven dat je een man bent en dat alles dan zoooveeel moeilijker is. Moet je vooral blijven doen, dan kom je ergens.
quote:Op maandag 16 mei 2005 21:15 schreef Zwansen het volgende:
Daar ben ik het dus niet zo mee eens. Maargoed.quote:Op maandag 16 mei 2005 21:15 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk. Voor mannen is het 100x moeilijker.
Je moet ook niet heel de dag achter de computer zittenquote:Op maandag 16 mei 2005 21:15 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk. Voor mannen is het 100x moeilijker.
Mannen zijn een stuk makkelijker als het op seks aankomt, prehistorisch bijna. Draai als vrouw een beetje met je kont, laat merken dat je 'beschikbaar' bent en je bent verzekerd van hordes mannen om je heen die niks liever willen dan van bil gaan met je. Andersom gaat dat alleen op bij popidolen e.d. Het is nogal een verschil hoor.quote:Op maandag 16 mei 2005 21:13 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ja misschien een heel klein punt, maar hij brengt het zo simplistisch dat het voor mannen een hel is en voor vrouwen een eitje. Dat is gewoon niet waar.
maar sex en een relatie is niet hetzelfde.quote:Op maandag 16 mei 2005 21:21 schreef nozem het volgende:
[..]
Mannen zijn een stuk makkelijker als het op seks aankomt, prehistorisch bijna.
Zeg als man de juiste dingen, doe een beeje arrogant en laat merken dat je oog voor anderen hebt maar alleen beschikbaar bent voor haar, verzorg je uiterlijk wat, en dan liggen ze ook heus an je voeten. Misschien alleen niet zo letterlijk als mannen dat doen.quote:Op maandag 16 mei 2005 21:21 schreef nozem het volgende:
[..]
Mannen zijn een stuk makkelijker als het op seks aankomt, prehistorisch bijna. Draai als vrouw een beetje met je kont, laat merken dat je 'beschikbaar' bent en je bent verzekerd van hordes mannen om je heen die niks liever willen dan van bil gaan met je. Andersom gaat dat alleen op bij popidolen e.d. Het is nogal een verschil hoor.
Maar vaak onlosmakelijk verbonden? Ik kan geen relatie meer hebben zonder seks in ieder gevalquote:Op maandag 16 mei 2005 21:22 schreef Wolkje het volgende:
[..]
maar sex en een relatie is niet hetzelfde.
Doe een beetje arrogant? Mên, hier in het Noorden vallen vrouwen daar dus echt niet voor he...quote:Op maandag 16 mei 2005 21:23 schreef Nouk het volgende:
[..]
Zeg als man de juiste dingen, doe een beeje arrogant en laat merken dat je oog voor anderen hebt maar alleen beschikbaar bent voor haar, verzorg je uiterlijk wat, en dan liggen ze ook heus an je voeten. Misschien alleen niet zo letterlijk als mannen dat doen.
Die onthoud ikquote:Op maandag 16 mei 2005 21:23 schreef Nouk het volgende:
[..]
Zeg als man de juiste dingen, doe een beeje arrogant en laat merken dat je oog voor anderen hebt maar alleen beschikbaar bent voor haar, verzorg je uiterlijk wat, en dan liggen ze ook heus an je voeten.
maar wel sex zonder een relatie.quote:Op maandag 16 mei 2005 21:24 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Maar vaak onlosmakelijk verbonden? Ik kan geen relatie meer hebben zonder seks in ieder geval
Een vriendschappelijke relatiequote:Op maandag 16 mei 2005 21:24 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Maar vaak onlosmakelijk verbonden? Ik kan geen relatie meer hebben zonder seks in ieder geval
Tuurlijk wel. Een beetje uitdaging is leuk. Ook niet te natuurlijk.quote:Op maandag 16 mei 2005 21:24 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Doe een beetje arrogant? Mên, hier in het Noorden vallen vrouwen daar dus echt niet voor he...
Waar baseer je dat op?quote:Op maandag 16 mei 2005 21:22 schreef Beach het volgende:
Als vrouw kan je elk moment seks krijgen, als man moet je maar hopen.
Verander je nickname naar HeatWave en voila.quote:Op maandag 16 mei 2005 21:23 schreef Nouk het volgende:
[..]
Zeg als man de juiste dingen, doe een beeje arrogant en laat merken dat je oog voor anderen hebt maar alleen beschikbaar bent voor haar, verzorg je uiterlijk wat, en dan liggen ze ook heus an je voeten. Misschien alleen niet zo letterlijk als mannen dat doen.
*noteertquote:Op maandag 16 mei 2005 21:26 schreef Nouk het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Een beetje uitdaging is leuk. Ook niet te natuurlijk.
Beetje hard misschien ja.quote:
Precies. Vrouwen hoeven alleen maar passief mooi te wezen. Je noemt nu al drie dingen die mannen actief moeten ondernemen om een vrouw in bed te krijgen. (waarbij er ook nog eens een gerede kans is dat ze zegt: "bedankt voor de drankjes en de gezellige avond, maar ik ga naar huis, doei!") De meeste vrouwen hoeven alleen maar ja te knikken als ze seks willen.quote:Op maandag 16 mei 2005 21:23 schreef Nouk het volgende:
[..]
Het schijnt echt zo te zijn dat als een man arrogant doet, vrouwen toch (onbewust) denken dat dit voor een reden is. Als hij het zich kan veroorloven om zo te doen moet ie wel, leuk, knap, sexy of goed in bed zijn.quote:
Ik denk dat je dan "zelfverzekerdheid" bedoelt, arrogantie is één van de meest misselijkmakende eigenschappen die je maar kunt hebben.quote:Op maandag 16 mei 2005 21:28 schreef Nouk het volgende:
[..]
Het schijnt echt zo te zijn dat als een man arrogant doet, vrouwen toch (onbewust) denken dat dit voor een reden is. Als hij het zich kan veroorloven om zo te doen moet ie wel, leuk, knap, sexy of goed in bed zijn.
Het is toch leuker als het tot het einde van de avond de vraag blijft of je hem kan regelen dan als je weet dat je hem in het begin van de avond al in de pocket hebt.
quote:Op maandag 16 mei 2005 21:28 schreef Nouk het volgende:
Het is toch leuker als het tot het einde van de avond de vraag blijft of je hem kan regelen dan als je weet dat je hem in het begin van de avond al in de pocket hebt.
Mannen wensen alleen maar een leuk stel tieten en een vagina. Veeleisend hoor, die vrouwen.quote:
Misschien moet je net doen of je arrogant bent maar uiteindelijk toch alleen maar zelfverzekerd zijn danquote:Op maandag 16 mei 2005 21:30 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan "zelfverzekerdheid" bedoelt, arrogantie is één van de meest misselijkmakende eigenschappen die je maar kunt hebben.
Okee, maar net doen alsof je iets bent terwijl je dat helemaal niet bent lijkt me niet echt een goed plan. Vroeg of laat moet de aap toch uit de mouw komen, en daar bedoel ik niets seksueels mee hè.quote:Op maandag 16 mei 2005 21:31 schreef Nouk het volgende:
[..]
Misschien moet je net doen of je arrogant bent maar uiteindelijk toch alleen maar zelfverzekerd zijn dan
quote:Op maandag 16 mei 2005 21:30 schreef nozem het volgende:
[..]
Mannen wensen alleen maar een leuk stel tieten en een vagina. Veeleisend hoor, die vrouwen.![]()
Dat is gewoon een een feit.quote:
Je moet ook de Viva lezen. Tenminste op de meet, van december, was het een groot onderwerp van gesprek voor de boys daar.quote:Op maandag 16 mei 2005 21:33 schreef Beach het volgende:
Ik heb gister de hele cosmo van mn zus doorgelezen![]()
Weinig wijzer geworden![]()
Ga ik dat maar eens testen dan.quote:Op maandag 16 mei 2005 21:34 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dat is gewoon een een feit.
Als je vrouw bent kun je gewoon makkelijk een vent opspeuren in de bar en meenemen.
Een vent kan dat veel minder makkelijk doen.
Ja maar iedereen doet zich in het begin wel iets leuker voor misschien. Daar is niks mis mee, als je maargeen grote leugens gaat vertellen lijkt het me niet zo'n probleem.quote:Op maandag 16 mei 2005 21:32 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Okee, maar net doen alsof je iets bent terwijl je dat helemaal niet bent lijkt me niet echt een goed plan. Vroeg of laat moet de aap toch uit de mouw komen, en daar bedoel ik niets seksueels mee hè.
Hup naar de kroeg!quote:
quote:Op maandag 16 mei 2005 21:38 schreef JaWi het volgende:
Wat een geweldig topic dit. Heb het helemaal zitten lezen.
Ik ben alleen bang dat ik het moet uitstellen tot het weekend. De kroegen zijn hier volgens mij niet eens open. Zeker weten doe ik het nietquote:Op maandag 16 mei 2005 21:37 schreef Beach het volgende:
[..]
Hup naar de kroeg!![]()
Sleep de eerste de beste vent mee![]()
Laat je ons wel even weten waar je uithangt dan? Het zou toch vervelend zijn als je poedelnaakt op die biljarttafel ligt met dat dozijn bronstige biljartvrienden om je heen, klaar voor de strijd, en je er zomaar ineens spijt van krijgt.quote:
Nou achteraf zal ik jullie op de hoogte houden.quote:Op maandag 16 mei 2005 21:41 schreef nozem het volgende:
[..]
Laat je ons wel even weten waar je uithangt dan? Het zou toch vervelend zijn als je poedelnaakt op die biljarttafel ligt met dat dozijn bronstige biljartvrienden om je heen, klaar voor de strijd, en je er zomaar ineens spijt van krijgt.![]()
Juist wel! Tis pinksteren!quote:Op maandag 16 mei 2005 21:41 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ik ben alleen bang dat ik het moet uitstellen tot het weekend. De kroegen zijn hier volgens mij niet eens open. Zeker weten doe ik het niet![]()
Is 40 mannen op 1 avond niet een iets TE enthousiast begin?quote:Op maandag 16 mei 2005 21:44 schreef nozem het volgende:
Achteraf, dan is het al te laat natuurlijk.
Je bent toch potdomme Sylvana niet..
Ik kom er inderdaad nooit dus zal het niet weten.quote:Op maandag 16 mei 2005 21:45 schreef JaWi het volgende:
Als je niet eens weet of de kroeg open is zegt het al genoeg.
Ik vind dat inderdaad teveel.quote:Op maandag 16 mei 2005 21:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is 40 mannen op 1 avond niet een iets TE enthousiast begin?
Jij denkt dat je een kerel gaat scoren bij de visboer of met het uitlaten van de hond?quote:Op maandag 16 mei 2005 21:46 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ik kom er inderdaad nooit dus zal het niet weten.
Tsja kheb niet zo'n zin om over mijn vriendinnetje te praten eigenlijk...quote:Op maandag 16 mei 2005 20:35 schreef petitlapin het volgende:
[..]
waarom een kromme vergelijking ?
omdat op haar gedrag een naampje geplakt is geweest door een psycholoog ?
Nee hoor.quote:Op maandag 16 mei 2005 21:47 schreef JaWi het volgende:
[..]
Jij denkt dat je een kerel gaat scoren bij de visboer of met het uitlaten van de hond?
Vind t dan ook een heel leuk onderwerpquote:Op maandag 16 mei 2005 20:37 schreef Wolkje het volgende:
[..]
JoeyT, voor een niet-single zit je hier wel heel veel, voorbereidingen aan het treffen ofzo?![]()
![]()
Ik snap t prima maar op mijn 16e heb ik tegen mezelf gezegd dat de maat vol was... Van de ene op de andere dag de knop omgedraaid. In het begin ging het allemaal houterig, maar al snel ging het beter. Nogmaals je kan er wel moeilijk over gaan denken, maar zo moeilijk is t niet. Tis gewoon een kwestie van echt willen...quote:Op maandag 16 mei 2005 20:41 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
joeyT snapt gewoon niet dat er mensen zijn die wat moeilijker contacten leggen dan anderen. (en ja ik ben daar dus ook 1 van) en daar kan je inderdaad wel wat aan doen maar dat kost tijd.. heeel veel tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |