Haha neinquote:Op maandag 16 mei 2005 20:54 schreef killswitch het volgende:
xxxDarkAngelxxx
Search WWW Search forum.fok.nlquote:Op maandag 16 mei 2005 16:15 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Shutthefuckup
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
Via het Fotoboekquote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:05 schreef omearos het volgende:
BloodyMary?
hoe zoek je eigenlijk makkelijk user-nicknames zonder de fok-search?
beetje late reactie van mij, maar je mag een klinker kopen, of een medeklinker, of het aantal letters, of.....quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:14 schreef coz het volgende:
iig terug ontopic .
--------------------------------
Aaahikwordgek![]()
mag ik een klinker/hint kopen ?
aaargh ...quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:21 schreef omearos het volgende:
[..]
beetje late reactie van mij, maar je mag een klinker kopen, of een medeklinker, of het aantal letters, of.....
Ik ben er weer ff, dus je kan hints vragen
niet gedacht dat mijn eerste poging moeilijk zou zijn
fout, maar bijna goedquote:Op woensdag 18 mei 2005 17:48 schreef coz het volgende:
[..]
aaargh ...
dat issie acteraf niet , maar ik kon niet op het merk komen
luke
grappig, die kan idd ook. Ik bedoelde Lu_uKquote:Op woensdag 18 mei 2005 17:51 schreef coz het volgende:
zie edit .. foutje
ik had luuk (qua uitspraak) in me hoofd maar zocht op luke (i am your father)
zit ergens logica in![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |