Baak is fictiequote:Op maandag 16 mei 2005 02:05 schreef Markster het volgende:
[..]
Niet dus, ik werk bij bart smit, en ik krijg van die onzin papieren van koopzondagen, en Blaak stond er lekker niet bij, geen eentje namelijk !
Werk je bij de bart smit?quote:Op maandag 16 mei 2005 02:05 schreef Markster het volgende:
[..]
Niet dus, ik werk bij bart smit, en ik krijg van die onzin papieren van koopzondagen, en Blaak stond er lekker niet bij, geen eentje namelijk !
Jah.quote:
Whahahahahaha, ik heb net ontslag genomen.quote:Op maandag 16 mei 2005 02:05 schreef Markster het volgende:
[..]
Rot op met je intertoys man. Maak je geen vrienden mee hier hoor. Nikky heeft ook bij Bart smit gewerktquote:Op maandag 16 mei 2005 02:06 schreef RollingWithTheDice het volgende:
[..]
Werk je bij de bart smit?de intertoys is veel beter
heheheh, ik nog nietquote:Op maandag 16 mei 2005 02:06 schreef nikky het volgende:
[..]
Whahahahahaha, ik heb net ontslag genomen..
Dat weten we nikky, vandaar dat de intertoys nu beter isquote:Op maandag 16 mei 2005 02:06 schreef nikky het volgende:
[..]
Whahahahahaha, ik heb net ontslag genomen..
Dát zeg ik niet.quote:Op maandag 16 mei 2005 02:07 schreef RollingWithTheDice het volgende:
[..]
Dat weten we nikky, vandaar dat de intertoys nu beter is
Mietje.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |