En vooral ook zo nutteloos, als je van tientallen meters afstand het podium fotografeert.quote:Op zondag 10 april 2011 12:06 schreef RacerDKB het volgende:
Mensen die foto's met flits nemen mogen echt dood, wat was dat irritant soms
Da's dan als je heel vlakbij staat. Vanaf de tribune of verderop op 't veld heeft een flits sowieso geen effect. Ja: als je het achterhoofd van degene die voor je staat of zit graag goed op de foto wil hebben.quote:Op zondag 10 april 2011 13:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
Werd ook gezegd aan het begin van het concert, je krijgt alleen maar witte stenen op de foto dan. En dan toch stug doen
Maar ondanks dat, wat een geweldige show. Ben zeer blij dat ik hem heb mogen zien.quote:Op zondag 10 april 2011 13:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's dan als je heel vlakbij staat. Vanaf de tribune of verderop op 't veld heeft een flits sowieso geen effect. Ja: als je het achterhoofd van degene die voor je staat of zit graag goed op de foto wil hebben.
Zeker! Alleen al het artwork was een fantastisch schouwspel En dan zo'n geweldige soundtrack. Rillingen.quote:Op zondag 10 april 2011 13:54 schreef Codiac het volgende:
[..]
Maar ondanks dat, wat een geweldige show. Ben zeer blij dat ik hem heb mogen zien.
Ik hoop voor jou dat je heel snel bij de voorkant weg was ? Die kop heb je vrij snel gezien, er was verder weinig te zien vooraan denk ik, de show zelf was mooi van iets verder.quote:Op zondag 10 april 2011 11:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
Roger Water - The Wall
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Later vandaag meer foto's op FOK! als reportage.
Inderdaad, en precies hetzelfde. Tevens wel jammer, ik hou van wat meer improvisatie, maar ik zie dit niet als een standaard concert, maar als een show.quote:Op zondag 10 april 2011 16:37 schreef gebruikersnaam het volgende:
Net ook het concert uit Chicago gedownload(dvd) geweldig om nog evenna te genieten.
quote:Op zondag 10 april 2011 20:42 schreef InGebruik het volgende:
Boh, wat heb ik een zin in morgenavond!
Kwaliteit van die bootleg is niet heel briljant, wel helder en ruisvrij, alleen het klinkt heel gedempt/ver weg.quote:Op zondag 10 april 2011 18:41 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
Mooie foto's heb je ze ook in het heel groot/wallpaper formaat?
Weet iemand toevallig het lettertype dat is gebruikt voor de IBelieve en 'look mummy there's an airplane up in the sky'
Op de nieuwsgroepen is al een bootleg te vinden, alleen jammer dat ik geen idee heb hoe dat werkt
Zorg dat je iig een beetje het verhaal kent dmv. het album te luisteren en de lyrics goed door te nemen of de film te kijken. Anders zal de show minder indruk op je maken omdat je niet snapt waar het over gaat.quote:Op zondag 10 april 2011 23:21 schreef PimD het volgende:
Zo, net tickets geregeld. Ben erg benieuwd, m'n eerste Pink Floyd-gerelateerde show. Met m'n stomme kop niet naar de DSoTM-shows gegaan in '06
Klopt, maar Waters wilt ook niet dat het een concert is; Het heet niet voor niets Roger Waters: The Wall. Er staan amper spotlights op de band en roger zelf gericht, het gaat puur om de show en de boodschap die Roger wilt overbrengen.quote:Op zondag 10 april 2011 17:15 schreef elcastel het volgende:
[..]
Inderdaad, en precies hetzelfde. Tevens wel jammer, ik hou van wat meer improvisatie, maar ik zie dit niet als een standaard concert, maar als een show.
Anders ik wel, over niet al te lang maar vertrekken want het is nog wel een stukje rijden en wil wel ruim op tijd zijn.quote:
Ik vertrek om 5 uur, even een hapje eten bij de MacDonalds daar, rustig aan naar onze plekjes..quote:Op maandag 11 april 2011 14:22 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Anders ik wel, over niet al te lang maar vertrekken want het is nog wel een stukje rijden en wil wel ruim op tijd zijn.
Vond de gitaristen juist goed deze keer. tijdens de DSOTM-tour vond ik het vaak ook wat middelmatig, maar deze keer niet.quote:Op maandag 11 april 2011 14:28 schreef Sloggi het volgende:
Ik heb toch maar een kaart gekocht. Ik ga me vanavond vast weer ergeren aan het gepruts van de gitaristen, maar ach. Het blijft een PF-album.
Alleen de Run Like Hell-riff was heel matig.quote:Op maandag 11 april 2011 15:12 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Vond de gitaristen juist goed deze keer. tijdens de DSOTM-tour vond ik het vaak ook wat middelmatig, maar deze keer niet.
Run Like Hell viel mij ook wat tegen, Comfortably Numb viel me mee (en dat vind ik best knap), ook nummers als Young Lust vielen me mee. Snowy White toch ?quote:Op maandag 11 april 2011 15:23 schreef Gert het volgende:
Alleen de Run Like Hell-riff was heel matig.
Net zoals de gitaar 'outro' van Sheep tijdens de vorige toer. Dergelijke riffs zijn niet het sterkste punt van Dave K.
De solo's waren wèl puik vond ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |