Racing is de schand van stad!quote:Op zaterdag 4 juni 2005 12:06 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Henk Vos gaat naar Racing Mechelen.
Die club is leuk voor een real-life soap.quote:
Ach, Gaone is een figuur die je zo recht in de Godfather zou kunnen neerplaatsen ... (net als zijn collega bij Bergen trouwens. In Henegouwen heb je nogal wat Italo-Belgen)quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:05 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Die club is leuk voor een real-life soap.
In korte tijd!quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Het zoveelste bizarre verhaal uit Belgie.
Mij niet horen zeggen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:26 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Er zijn dan nog mensen die beweren dat Belgisch voetbal saai is ...![]()
quote:Geen oefenderby in Mechelen
Na overleg met stadsdiensten, politie en veiligheid hebben YRKV Mechelen en KRC Mechelen besloten om af te zien van hun onderlinge oefenwedstrijd voorzien voor 31 juli.
Het is namelijk voor politie, stadsdiensten en beide clubs niet mogelijk om voldoende personeel vrij te maken in de vakantieperiode opdat de wedstrijd optimaal zou kunnen verlopen.
Bijgevolg wordt deze oefenwedstrijd verplaatst naar een latere, nog te bepalen, datum.
Beide Mechelse clubs moeten nu op zoek naar een nieuwe tegenstander voor de voorziene oefenwedstrijd
Bron: Voetbalkrant.com
Geld zal daar wel de reden voor zijn zeker ?quote:Op maandag 13 juni 2005 22:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
Opvallend dat die vedetten uit de Belgische competitie die alleen wegmogen naar "grote" buitenlandse clubs uiteindelijk altijd naar ploegen gaan die weinig meer voorstellen dan de ploegen waar ze nu spelen.
Aruna naar Lens, Ceh naar Austria Wien, zelfs bij Simons kan je (ondanks de prestaties van PSV) niet meteen over een enorme stap voorwaarts spreken.
Dat was idd te verwachten. Zou een te massale inzet van de ordediensten vragen voor een oefenpotje. En er zouden ook amper KVM fans op de derby zijn deze keer. De recettes zouden wel gedeeld worden, maar als je ¤10,- entree betaald geef je dus ¤5,- aan je aartsrivaal voor een oefenpotje...quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:50 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Dat was wel te verwachten he. We verzint er nou zoiets?
Volgens mij viel dat bij PSV best mee, heb dat 's ergens gelezen...quote:Op maandag 13 juni 2005 22:35 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Geld zal daar wel de reden voor zijn zeker ?
[afbeelding]
Voor Simons is het wel een goede stap voorwaarts hoor!quote:Op maandag 13 juni 2005 22:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
Aruna naar Lens, Ceh naar Austria Wien, zelfs bij Simons kan je (ondanks de prestaties van PSV) niet meteen over een enorme stap voorwaarts spreken.
Sportief gezien valt dat nog af te wachten. De Nederlandse competitie is van geen hoger niveau dan de Belgische (over alle ploegen gezien) en voorlopig is PSV nog een "eendagsvlieg" in Europa en moeten ze volgend seizoen nog bevestigen maar met een op papier verzwakte groep ...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:41 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Voor Simons is het wel een goede stap voorwaarts hoor!
De Nederlandse competitie is de laatste jaren stukken beter dan de Belgische dankzij een veel beter beleid, hoe graag ik het ook anders zou willen.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 01:04 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Sportief gezien valt dat nog af te wachten. De Nederlandse competitie is van geen hoger niveau dan de Belgische (over alle ploegen gezien) en voorlopig is PSV nog een "eendagsvlieg" in Europa en moeten ze volgend seizoen nog bevestigen maar met een op papier verzwakte groep ...
Is dat zo ? Aan de top is het iets beter, maar als ik naar studio sport ofzo kijk en ik zie de ploegen vanaf de middenmoot dan zie ik daar toch echt 2de klasse niveau van hier hoor ... Akkoord er is meer spektakel dan hier te zien, maar dat niveau is soms (zeker op verdedigend vlak) bedroevend laag.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 01:07 schreef placebeau het volgende:
[..]
De Nederlandse competitie is de laatste jaren stukken beter dan de Belgische dankzij een veel beter beleid, hoe graag ik het ook anders zou willen.
Belgie heeft de laatste 5 jaar 3 maal beter gepresteerd idd en eerlijk is eerlijk,ik zie alleen wedstrijden op Sclessin en op BRT nieuws maar als ik het niveau van sommige Belgische middenmoters en staartploegen zo zie dan vraag ik me af wat die zijn als je de Nederlandse middenmoot met Belgische 2e klasse vergelijkt....quote:Op dinsdag 14 juni 2005 01:10 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Is dat zo ? Aan de top is het iets beter, maar als ik naar studio sport ofzo kijk en ik zie de ploegen vanaf de middenmoot dan zie ik daar toch echt 2de klasse niveau van hier hoor ... Akkoord er is meer spektakel dan hier te zien, maar dat niveau is soms (zeker op verdedigend vlak) bedroevend laag.
Uiteindelijk zag je zelfs ook dat op het topjaar van Feyenoord en dit jaar na op de Uefa-ranking Belgie toch ook elk jaar Europees sterker scoorde dan Nederland.
België beter?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 01:10 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Is dat zo ? Aan de top is het iets beter, maar als ik naar studio sport ofzo kijk en ik zie de ploegen vanaf de middenmoot dan zie ik daar toch echt 2de klasse niveau van hier hoor ... Akkoord er is meer spektakel dan hier te zien, maar dat niveau is soms (zeker op verdedigend vlak) bedroevend laag.
Uiteindelijk zag je zelfs ook dat op het topjaar van Feyenoord en dit jaar na op de Uefa-ranking Belgie toch ook elk jaar Europees sterker scoorde dan Nederland.
Ik denk dat als je beide doelpuntenaantallen van beide competities naast elkaar legt van afgelopen seizoen er in Belgie meer gescoord is.....quote:Op dinsdag 14 juni 2005 01:23 schreef Mindlight het volgende:
[..]
. Er gebeurt een hele wedstrijd niets, de wedstrijd eindigt in 0-0, en goh wat hebben we goed staan te verdedigen.
Zou het?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 01:25 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik denk dat als je beide doelpuntenaantallen van beide competities naast elkaar legt van afgelopen seizoen er in Belgie meer gescoord is.....
Dat de Nederlandse nationale ploeg 5 niveau's beter is dan de Belgische, dat spreekt voor zich, maar de competitiequote:Op dinsdag 14 juni 2005 01:07 schreef placebeau het volgende:
[..]
De Nederlandse competitie is de laatste jaren stukken beter dan de Belgische dankzij een veel beter beleid, hoe graag ik het ook anders zou willen.
Die ging van NAC, niveau prut, naar Genk, niveau Feyenoord.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:58 schreef placebeau het volgende:
Je hebt natuurlijk geen expliciete cijfers om het te vergelijken. Ik heb toch de indruk dat als je de spelers van de HCE vergelijkt met die van de Belgische competitie, dat we ver achter staan.
Engelaar vond trouwens dat er geen verschil was van niveau, toen hij de overstap maakte.
Misschien had hij het ook over de tegenstanders?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:32 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Die ging van NAC, niveau prut, naar Genk, niveau Feyenoord.
quote:JL-kalender bekend: Club sluit seizoen af tegen Genk
Kalender Jupiler League bekend gemaakt
De Koninklijke Belgische Voetbalbond heeft zonet de kalender voor volgend seizoen bekend gemaakt. Daaruit blijkt dat landskampioen Club Brugge het seizoen zal starten met een thuiswedstrijd tegen Moeskroen. Anderlecht neemt het dat weekend op tegen La Louvière. De eerste topper vindt plaats op de vierde speeldag, dan bekampen Genk en Anderlecht elkaar. Opvallend is dat Club Brugge het seizoen afsluit met een thuiswedstrijd tegen Racing Genk.
bekijk kalender
quote:Loting Beker van België
Op woensdag 22 juni 2005 zal de eerste loting plaatsvinden voor de Beker van België 2005-2006. De lottrekkingen zullen plaatsvinden in het bondsgebouw aan de Houba De Strooperlaan in Brussel.
Om 10u00 zullen de eerste vijf speeldagen van de heren worden geloot, gevolgd door de drie eerste speeldagen bij de dames. De eersteklassers komen pas bij een latere trekking aan de beurt, eerst komen de clubs uit lagere reeksen tegen elkaar uit.
Ah, Anderlecht heeft terug een goede keeper. We weten al wie er kampioen wordt.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:43 schreef placebeau het volgende:
Proto voor drie jaar bij Anderlecht. Een te verwachten keuze.
Nuno Gomes schijnt financieel gezien niet haalbaar te zijn,Onyewu is contractverlenging aangeboden en wat nog niet gemeld was maar iedereen ongetwijfeld al wist,D'Onfrio blijftquote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:58 schreef methodmich het volgende:
En Rui Costa / Nuno Gomes naar Standard wordt almaar serieuzer.
Kijk maar eens een paar posts hogerquote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:04 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nuno Gomes schijnt financieel gezien niet haalbaar te zijn,Onyewu is contractverlenging aangeboden en wat nog niet gemeld was maar iedereen ongetwijfeld al wist,D'Onfrio blijft
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:06 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Kijk maar eens een paar posts hoger![]()
![]()
Laten we het hopen dan :quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:18 schreef methodmich het volgende:
A Bola acht een overgang van Nuno echter toch zeer waarschijnlijk...
Rui Costa ook al? Als dat gebeurt, dan ben ik terstond die-hard fan van standard.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:58 schreef methodmich het volgende:
En Rui Costa / Nuno Gomes naar Standard wordt almaar serieuzer.
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:23 schreef placebeau het volgende:
[..]
Rui Costa ook al? Als dat gebeurt, dan ben ik terstond die-hard fan van standard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |