Eigenlijk wel. Maar zo klopt hij ook nog. Één been in eerste, één in tweedequote:
Wehehe, mooi onderuit geluld moet ik zeggenquote:Op zondag 22 mei 2005 21:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Maar zo klopt hij ook nog. Één been in eerste, één in tweede.
Daar zullen de lokale West-Vlamingen waarschijnlijk beter op kunnen antwoorden.quote:Op zondag 22 mei 2005 21:18 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Wehehe, mooi onderuit geluld moet ik zeggen.
Maare, Roeselaere.... wat is dat voor clubje? Ik ken er niets van, maar het zal ongetwijfeld weer zo'n omhoog geschoten boerenclubje zijn zonder supporters.
idd, haalt gem waarsch nog geen 1000 man tijdens de comp. id eindronde zit er opeens 5000 man, denk da roeselare het hoogste % succesfans heeft (allemaal club brugge-fans trouwens)quote:Op zondag 22 mei 2005 21:18 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Maare, Roeselaere.... wat is dat voor clubje? Ik ken er niets van, maar het zal ongetwijfeld weer zo'n omhoog geschoten boerenclubje zijn zonder supporters.
Het is in Roeselare niet eens de populairste club volgens mij.quote:Op zondag 22 mei 2005 21:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Daar zullen de lokale West-Vlamingen waarschijnlijk beter op kunnen antwoorden.
provinciale ploeg Club Roeselare haalt soms idd meer volk dan SV Roeselare. SV is een fusieploeg en de 'harde kern' van Club was daar niet mee akkoord en is opnieuw opgestart in 4de provinciale (speelt nu in 1ste denk ik)quote:Op zondag 22 mei 2005 21:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Het is in Roeselare niet eens de populairste club volgens mij.Een topic terug hadden we het eens een tijdje over Roeselare.
Roeselare is het economische "hart" van West-Vlaanderen , de stad is de 3de grootste in West-Vlaanderen (na Brugge en Kortrijk, ongeveer even groot als Oostende) en dus op zich geen echt grote stad, maar alle gemeentes errond grenzen eigenlijk gewoon aan Roeselare (dat is 1 stuk bebouwde kom hier)quote:Op zondag 22 mei 2005 21:18 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
zit jij ook op kot in leuven misschien ??quote:Op zondag 22 mei 2005 21:39 schreef placebeau het volgende:
OHLeuven naar tweede klasse(ook al zo'n fusieploeg)
Volgend jaar kan ik hier leuven-Oostende kijken.
jaquote:Op zondag 22 mei 2005 21:44 schreef BramK het volgende:
[..]
zit jij ook op kot in leuven misschien ??![]()
en heeft Oostende naar 1ste klasse gebracht.quote:Op zondag 22 mei 2005 21:46 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dennis van Wijk was toch ook ooit trainer van Cercle Brugge?
Hij maakte naam door met Oostende te promoveren, werd daar toen ontslagen om JM Pfaff in te halen, ging toen een jaar later naar Cercle , haalde daar zijn halve kampioenenteam van Oostende terug binnen maar haalde er op n paar jaar tijd zelfs maar een keer de eindronde , geloof ik. Ook ontslagen, en sinds vorig jaar bij Roeselare dus.quote:Op zondag 22 mei 2005 21:46 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dennis van Wijk was toch ook ooit trainer van Cercle Brugge?
Dat was walgelijk toen, Oostende was kampioen, toen ben ik ook gaan kijken naar de eindronde, maar iedereen vertrok.quote:Op zondag 22 mei 2005 21:52 schreef BramK het volgende:
inderdaad, de halve kampioenenploeg van KVO 97-98 heeft wel nog voor cercle gespeeld : Nierynck, Kanu, Bapupa, Kindtner, Stellamans, Geeraerts. Maar met alles behalve succes toen.
Leve Raoul Peeters !quote:Op maandag 23 mei 2005 13:42 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
In de 3e klasse keert Boom terug wellicht, nu als fusieclub met de naam Rupel-Boom.
Dat is wel weer een nadeel inderdaad. Hoe lang doe je erover er te komen? En hoe zie je de kansen van Standard?quote:Op zondag 22 mei 2005 21:04 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
mwah,kan ik godverdomme op mijn vrije donderdag nog eens naar Luik
5 kwartier-anderhalf uurquote:Op maandag 23 mei 2005 17:34 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat is wel weer een nadeel inderdaad. Hoe lang doe je erover er te komen? En hoe zie je de kansen van Standard?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |