ok, maar ja: wij zijn ook enthousiast en een leuk wedstrijdje is nooit weg....quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:56 schreef DutchGooner het volgende:
Ik kan wel kaartjes regelen maar die opmerking was meer tegen DIGGER om eerlijk te zijn.
hoe bedoel je ? dat we niet komen opdagen / geen geld geven of dat we als Roma de 0-2 erin knalt vervelend gaan doen ?quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:52 schreef DutchGooner het volgende:
2 is zeker geen probleem maar heb hem gevraagd of ie er evt 4 kan regelen...
Dan moet ik wel zeker weten dat ik NIET in de zeik gezet ga worden...
Pcies,het zou niet de eerste keer zijn dat zoiets gebeurd bij mijquote:Op zaterdag 17 december 2005 18:02 schreef manny het volgende:
[..]
hoe bedoel je ? dat we niet komen opdagen / geen geld geven1e is voor mij geen probleem. Ik betaal en kom opdagen. punt.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:14 schreef Devano het volgende:
Ik weet nog niet 100% zeker of ik kan, hoor! Maar zou het in principe absoluut niet willen missen. Zijn er trouwens niet meer Fok!ers die mee willen?
quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:06 schreef DutchGooner het volgende:
Voor de goede orde trouwens,4 is de max....
Ik weet niet waar je vandaan komt maar de Roma club in Genk (België) zal er zeker heen gaan. Misschien kan je via hen aan kaarten komen of met de bus meegaan. Zie: www.magica-roma.tkquote:Op maandag 9 januari 2006 09:48 schreef Fau het volgende:
gegroet Romanisti!! Ik ben nieuw op het forum, als er nog plek is voor de wedstrijd tegen Brugge, wil ik erg graag mee..
Rai due zit niet op de kabel of digitale TV, heb je een schotel op de Hotbird voor nodig, voor RTBF Sat is een schotel op de Astra al OK.quote:Op zondag 12 februari 2006 21:13 schreef manny het volgende:
Rai due... da heb ik volgens mij niet. 9 zeges op rij is natuurlijk wel super. Mooi weekend dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |