abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29445798
Benfica schijnt aan Nonda te trekken
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammą, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 16:06:32 #53
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_29445918
Doet ie het nu wel?

None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free
pi_29502586
Ik vind hem niet zo erg mooi.
pi_29546658
Het is wel even wennen.
Het vorige shirt vond ik eerst ook niks maar nadat ik hem in het echt had gezien was het direct mijn favoriet.
  donderdag 25 augustus 2005 @ 10:20:30 #56
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_29948761

pi_29977629

Ik vind hem echt heel mooi
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 10:41:19 #58
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_29987702
Hoop dat 'ie sponsorloos blijft
pi_29993843
Ik vind Mazda wel een mooie sponsor.
Maar ik vind hem zo wel erg fantastisch !!
pi_30026199
het shirt is inderdaad weer om te smullen, Het shirt van Roma blijft toch 1 van de mooiste op de wereld. Heb ook een goed gevoel over het komende seizoen, een top 4 plaats moet er duidelijk inzitten, kampioen zullen we waarschijnlijk niet worden. Curva sud staat in ieder geval weer klaar!
pi_30030465
Ik heb het gevoel dat AS Roma vriend en vijand zal gaan verassen !
  zondag 28 augustus 2005 @ 16:23:27 #62
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_30056450
Kuffour, Mexes en Chivu achterin, das niet misselijk. Hopelijk krijgt Nonda wel z'n kans, in tegenstelling tot Mido vorig seizoen.
  zondag 28 augustus 2005 @ 17:56:08 #63
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_30057186
0-3 tegen Reggina.

Mancini, De Rossi en Nonda gescoord.
pi_30058903
Erg knappe en nette overwinning.
Dit team kan voor de Scudetto meedoen !
pi_30204166
Schopje.

Ben nog steeds op zoek naar een Roma shirt. Ik heb 'm nog nergens gezien hier in Nederland. Zou ik 'm bij een sportzaak kunnen bestellen?

Deze vind ik echt mooi:

Deze heeft een vriend van me (in het wit), die kwam 'm per toeval tegen op een markt in zijn dorp :
pi_30208555
Bij ons in Sittard liggen toevallig het thuisshirt ( nog 1 tje ) en uitshirt ( 3 stuks ) in de winkel.
Van het seizoen 04/05
Mooie shirts beide
pi_30219891
Mensen jullie zullen het niet geloven maar ik ging winkelen voor wat longsleeves in een dorp hiernaast. Ik check dan altijd even de sportwinkels. Ik loop dus naar binnen, effe kijken naar longsleeves en bij de clubshirts.... EN IK HEB EINDELIJK HET ROMA SHIRT! Jes! Wel 75 euro maar deze kans kon ik niet weigeren. Had 't gekocht bij Hypro Sport en 't shirt was ongeveer een maand binnen.

Er hing ook het Arsenal shirt van dit seizoen en die heb ik er ook meteen bij gekocht .

Ik heb dus een topavond gehad .
pi_30227318
Leuk voor je
Ik ben nu aan het wachten op het shirt van dit seizoen
pi_30417100
Cassano gaat bijtekenen
pi_30417920
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 12:06 schreef DIGGER het volgende:
Cassano gaat bijtekenen
Dat zou fantastisch zijn. Met Totti en Cassano in vorm kan dit team kampioen worden. Ik hoop dat ze iig mee gaan doen voor de bovenste plaatsen.
pi_30418171
Dat lijkt me echt iets te hoog gegrepen voor Roma, de selecties van Juve en de clubs uit Milaan zijn sterker.
That's all folks!
pi_30429409
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 12:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat lijkt me echt iets te hoog gegrepen voor Roma, de selecties van Juve en de clubs uit Milaan zijn sterker.
In de breedte zijn Milan en Juve idd sterker, maar zij hebben dat ook nodig voor de CL. Maar het grootste gedeelte van het seizoen zal er toch gespeeld worden met een groep van 16 spelers. En die eerste 16 bij Roma hebben klasse genoeg. Tevens heeft Roma maar 1 doel, de landstitel, terwijl Milan, Juve en Inter zich ook op de CL richten. Ik zie dus wel degelijk kansen.
pi_30449163
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 12:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Roma is een team dat je kan verrassen..
Er zullen 4 teams voor de scudetto gaan en daar hoort Roma bij.
pi_30449907
We zullen het zien, ik denk dat Roma tekort komt tegen de echte toppers.
That's all folks!
pi_30454227
Voorlopig gaat het goed, met een gedeelde eerst plaats.
pi_30454677
na komend weekend kun je eigenlijk verder kijken.
Maar 1 van de CL plaatsen vind ik er zowiezo echt wel inzitten voor Roma.
  zondag 11 september 2005 @ 22:47:05 #77
80382 manny
30 is best veel
pi_30499467
helaas wat minder dit weekend, maar inderdaad CL is het doel dit jaar. De titel lijkt me wat hoog gegrepen; volgens mij gaan Juventus en Milan er weer om strijden....
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_30505939
Totaal onnodige nederlaag, als maar een klein percentage kansen benut was, had er al makkelijk een 4-1 op het bord gestaan, met name Montella miste veel opgelegde kansen.
  woensdag 14 september 2005 @ 11:46:56 #79
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_30567496
Weet niet of dit tegen de policy van Fok! is, maar je kan de hele wedstrijd tegen Udinese downloaden via Bittorrent.

http://www.soccer-media.com/bbs/viewthread.php?tid=23898&extra=page%3D1

Loginnaam: sahala_ren
Wachtwoord: sahala

pi_30568069
quote:
Op maandag 12 september 2005 07:52 schreef DIGGER het volgende:
Totaal onnodige nederlaag, als maar een klein percentage kansen benut was, had er al makkelijk een 4-1 op het bord gestaan, met name Montella miste veel opgelegde kansen.
helemaal waar, als het maar niet weer een net niet seizoen wordt
  zondag 18 september 2005 @ 22:15:18 #81
80382 manny
30 is best veel
pi_30710514

nog maar een keertje posten..
pi_31051072
quote:
Spalletti hails Okaka

Roma boss Luciano Spalletti has praised 16-year-old striker Stefano Okaka following his debut in the 0-0 draw with Aris Salonika.

The Italian-born Nigerian made his first start for the Giallorossi last night, becoming the youngest player to represent an Italian side in European competition.

And Coach Spalletti was pleased with the teenager’s performance in Greece on Thursday evening.

"He did very well, despite his massive size and his young age," said the tactician. "He was a little nervous but it went relatively well for him."

The capital club failed to reproduce their first leg performance in which they won 5-1, but the tactician was still smiling.

"I was happy with the way we approached the game," continued the former Udinese maestro.

"We fought well on a difficult pitch, it was key that we settled in the first half an hour. We didn’t create too much but still had some chances."
pi_31060755
AS roma dus door maar was al duidelijk
pi_31065246
Hoe vinden jullie Houssine Khaja??
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 20:08:32 #85
80382 manny
30 is best veel
pi_31094907
Geen idee. Onvoldoende zien spelen nog en de serie B volg ik niet / nauwelijks.
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 15:36:24 #86
105303 Chocolademousse
GialloRosso Per Sempre!
pi_31283064
Forza GialloRosso per sempre!

Forza Capitano!
"Della Roma e Campioni D'Italia...."
pi_31577983
quote:
Roma blast ‘liar’ Cassano

Antonio Cassano’s relationship with Roma is deteriorating by the day after he was labelled a ‘liar’ by the club.

The two parties are in the middle of a contract dispute after failing to agree terms over an extension.

Roma broke off talks at the weekend blaming the player for the collapse, while the attacker hit back with his version of events earlier this week.

"Cassano is a liar and he is taking the club and the fans for a ride," chief operating officer Rosella Sensi stated.

"I will no longer speak to someone who is not coherent and who doesn’t check his facts.

"His claims that it was he who took two steps back are not true, he never has," the President’s daughter added.

"On the other hand, we took a step forward. He really can’t be permitted to say certain things."

A split in January or in June now seems inevitable seeing as the £20m signing will be available on a free transfer next summer.

Sensi’s comments seem to have also dismissed the whispers that were coming out of the Italian capital last night.

There were reports that Cassano was on the verge of signing a new two-year deal worth around £2.5m a season.

However, as part of the agreement, a clause was set to be included which stated that he would be sold to Inter in the summer of 2007.
quote:
Totti misses UEFA clash

Francesco Totti will play no part in Roma’s UEFA Cup match at Tromso on Thursday as he awaits the birth of his first child.

The captain has been allowed to remain in the capital to stay close to his wife, while also being rested ahead of Sunday’s crucial derby match against Lazio.

The No 10 isn’t the only notable absentee as Vincenzo Montella, Alberto Aquilani, Antonio Cassano and Gigi Sartor are missing with injury.

Midfielder Damiano Tommasi hasn’t travelled either as he wasn’t registered in time to take part in the competition.

There is some good news though as Leandro Cufre returns following his recent thigh strain, even if it unclear whether the Argentine will start.

Tonight’s clash in Norway is seen as a must win by many following the Giallorossi’s disastrous start to the season.

They have collected just eight points from their first seven games and lost to 10-man Empoli 1-0 on Sunday.

That led to a protest by fans outside of the club’s training ground on Tuesday where numerous players were heckled by angry supporters.

"You can lose a match but never without a fight," stated boss Luciano Spalletti. "We need to get back on track in Tromso when you take into account what we did at Empoli.

"If we just do the basics well then everything else will follow."

Roma are one of three Italian teams taking part in the group stages of the UEFA Cup. Palermo face Maccabi Petach Tikva today, while Sampdoria have a rest day.

Roma squad: Alvarez, Bovo, Chivu, Curci, Dacourt, De Rossi, Doni, Greco, Mexes, Kharja, Kuffour, Mancini, Nonda, Panucci, Perrotta, Taddei, Cufre, Okaka.
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 19:55:29 #88
80382 manny
30 is best veel
pi_31684881
1-1 en een boete:

AS Roma moet weer eens dokken door fans

25/10/2005 14:07

De Italiaanse voetbalbond heeft AS Roma een boete van 25.000 euro opgelegd. De Romeinse club moet weer eens boeten voor het wangedrag van de eigen fans. Die hadden scheidsrechter Gianluca Paparesta afgelopen zondag bekogeld tijdens de derby tegen Lazio.
In de tweede helft lukte het één van de aanhangers om de arbiter met een muntstuk in het gezicht te raken. Paparesta was juist bezig om de bakkeleiende Paolo Di Canio en Francesco Totti uit elkaar te halen, nadat hij een vrije trap had toegekend aan Lazio in de 74ste minuut.

Paparesta hield er een snee aan over in zijn gezicht, maar floot de negentig minuten wel vol. Het verhitte duel eindigde in een 1-1 gelijkspel.

Het is niet voor het eerst dat een scheidsrechter slachtoffer is in het Stadio Olimpico bij een wedstrijd van AS Roma. Een jaar geleden kreeg Anders Frisk al eens een aansteker tegen zijn hoofd toen hij tijdens de rust van een Champions Leagueduel zijn kleedkamer op zocht.

maar goed, die 25.000 euro heeft de veurzitter vast nog wel in zijn kontzak zitten. Erger is het gelijkspel.
  woensdag 26 oktober 2005 @ 11:17:34 #89
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_31696481
Wat een kutwedstrijd was het. En dat muntje was duidelijk bedoeld voor Di Canio.
  donderdag 27 oktober 2005 @ 18:45:33 #91
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_31731778
Wat een heerlijke wedstrijd was dit, bijna net zo spectaculair als vorig seizoen in Olympico. Tot aan de 3-1 speelde Roma echt geweldig voetbal, zeker in vergelijking met het vertoonde spel in de derby. Taddei en Mancini waren continu dreigend, maar dat lag misschien ook een beetje aan Inter.
pi_31732142
Mooie goals, zit het net op sportjournaal te kijken...
Fijne blunder van de keeper van Roma btw
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 18:19:32 #93
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_31786150
  zondag 30 oktober 2005 @ 12:45:25 #94
97934 ASroma
Flamboyant
pi_31806024
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 18:19 schreef Devano het volgende:
Scudetto 2000/2001
Campione di Italia! Campione di Italia! Bati bati bati bati bati bati bati bati bati bati batigoal!!!

dinsdag 1 november 2005 @ 19:18:26 #95
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_31874419
Carlo Zampa.
pi_32061050
aankomende week juventus op bezoek, ff een stevige stap richting de cl -plekken maken dan maar
pi_33140369
Club, mooie loting, eens kijken of er aan tickets te komen valt.
pi_33140735
Moet Roma wel lukken.

Roma is zo 1 van de 5 clubs om de UEFA CUP te winnen.
Ze zouden eigenlijk alles hierop moeten gooien.
  zaterdag 17 december 2005 @ 00:55:35 #99
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_33151308
Wel verleidelijk dichtbij, inderdaad. Fok! Roma meeting..?
  zaterdag 17 december 2005 @ 01:15:39 #100
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_33151699
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 18:06 schreef DIGGER het volgende:
Club, mooie loting, eens kijken of er aan tickets te komen valt.
Die kan ik regelen
NAAR HET ANDERE FORUM!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')