Als je je knipperlichten niet gebruikt bedoel je?quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:38 schreef donald_dick het volgende:
[..]
das waar, maar als ze je ervoor laten zakken kan je dus beroep aantekenen
Juistquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:39 schreef 1986-Link het volgende:
[..]
nu nog 1 keer, heel simpel
- je wilt over de rotonde rechts, knipper rechts vóór de rotonde
- je wilt over de rotonde rechtdoor, niets aangeven bij het oprijden en pas knipper rechts aan als je de eerste afslag al voorbij rijd
- je wilt over de rotonde links, knipper links vóór de rotonde, daarna als je de tweede afslag voorbij rijd knipper rechts
duidelijker kan volgens mij niet, dit is in iedergeval wat je moet doen![]()
dit zijn dus de goede regelsquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:39 schreef 1986-Link het volgende:
[..]
nu nog 1 keer, heel simpel
- je wilt over de rotonde rechts, knipper rechts vóór de rotonde
- je wilt over de rotonde rechtdoor, niets aangeven bij het oprijden en pas knipper rechts aan als je de eerste afslag al voorbij rijd
- je wilt over de rotonde links, als je de tweede afslag voorbij rijd knipper rechts
duidelijker kan volgens mij niet, dit is in iedergeval wat je moet doen![]()
ja maar me opa zei altijd: autorijden si voor 80 % andermans fouten letten en daarop inspelenquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:41 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Als je je knipperlichten niet gebruikt bedoel je?
Kan, maar als je dat hebt geleerd (om altijd je richting te gebruiken) dan is het je eigen dommiteit
quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:44 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ja maar me opa zei altijd: autorijden si voor 80 % andermans fouten letten en daarop inspelen
de tekening was dus duidelijkquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:44 schreef ChRoNiC het volgende:
Oke super, bedankt! Ik snap het weer
Toch wel handig met het examen in zicht
het was idd een fijne manquote:
Ik wilde net gaan zeggen: AMD bedankt voor de tekeningquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:47 schreef AMD64 het volgende:
[..]
de tekening was dus duidelijk
Oproep. Willen alle mensen de tekening (rotonde) even opslaan op hun harde schijf.
Ik verwijder het over 10 minuten van mijn server
Inderdaad!quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:49 schreef donald_dick het volgende:
[..]
het was idd een fijne manmaar stiekum had je wel gelijk,want je remt toch ook als weer zo kutjoch ineens oversteekt? je neemt je voorang toch vaak ook niet terwijl je het wel hebt? je houd met remmen ook er rekening mee dat diegene achter je niet oplet
Graag gedaan gast. Hoop dat je het gaat halen !quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:50 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Ik wilde net gaan zeggen: AMD bedankt voor de tekening
Ik ookquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:52 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Graag gedaan gast. Hoop dat je het gaat halen !
mag je niet na 4 keer zakken ene speciale praktijk doen met meer tijd?(die regel loopt trouwens dit jaar af!)quote:
Dacht ik ook ja: BNOR ofzo toch?quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:57 schreef donald_dick het volgende:
[..]
mag je niet na 4 keer zakken ene speciale praktijk doen met meer tijd?(die regel loopt trouwens dit jaar af!)
Jawel. Maar ik heb het gedaan in 30 minuten. Voelde me veel relaxter dan de eerste 4quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:57 schreef donald_dick het volgende:
[..]
mag je niet na 4 keer zakken ene speciale praktijk doen met meer tijd?(die regel loopt trouwens dit jaar af!)
Yupquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:37 schreef ChRoNiC het volgende:
Was je zo zenuwachtig dan dat het steeds niet goed ging?
1x zelfs gezakt op "overdreven"kijken.quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:38 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Bagger...
Dat ga ik dus echt expliciet doen: KIJKEN!!!!!
Omg dat meen je niet..quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:44 schreef AMD64 het volgende:
[..]
1x zelfs gezakt op "overdreven"kijken.
Ik zo van: Bestaat dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |