Ik had ook "geweldige" huisgenoten toen ik net ging studeren. We woonde met zn vieren, twee jongens op de onder verdieping, waar ook de woonkamer en keuken was, en ik met nog een ander meisje op zolder.
Een van die gasten bleek bijvoorbeeld zwaar onder de dope te zitten. Ik woonde net twee dagen in dat huis en dacht dat het op zich wel veilig was om even tv te gaan kijken in de woonkamer. Niet dus
Ik had me net lekker geinstalleerd met een zak chips en een flesje wijn toen huisgenoot 1 binnenkwam, gezellig dacht ik nog kan ik een beetje integreren, enfin, hij gaat zitten, we babbellen wat, hij loopt even weg en zegt dat hij even wat &*&%$ (dit hoorde ik dus niet goed) gaat halen. Ik, nafief als ik was, denk nog dat hij even een biertje gaat pakken ofzo. Maar nee! meneer Komt terug met wat atributen en begint even een lijntje te snuiven..
Na dat voorval was ik nogal verbaast naar mn kamer gegaan, de volgende dag besloot ik dus maar aan huisgenoot 2 te gaan vragen of dat normaal was. Huisgenoot 2, type corpsbal, zei dat het heel normaal was en dat ik niet bang hoefde te zijn, tegenwoordig was huisgenoot 1 namelijk niet meer zo geweldadig... slik.. ik kwam er al snel achter dat huisgenoot 1 niet alleen snoof, maar ook spoot, de nodige pillen wegwerkte, gek was op lsd, en speed in de stofzuiger bewaarde
![]()
.
Niet veel later kwam ik na het weekend thuis, ik was bij mn ouders geweest, ik hoorde wat gestommel in de woonkamer dus ik besloot even mn neus te laten zien. Groot was mijn verbazing toen ik zag dat de hele woonkamer (dus kasten, stoelen, banken, eetttafel, salontafel, tv) op zijn kop stonden en dat alle gezellige atributen (posters, spiegels, kaarsenhoudertjes, kussens) tegen het plafon gespijkert waren. Tenmidde van dit alles lag huisgenoot 1 op zn rug op de grond een beetje te kwijlen en te murmellen.......
Verder heeft hij:
de keuken helemaal zilver met goud geverft (muren, kastjes, raam........)
midden in de zomer het hele huis volgehangen met kerstversiering compleet met nepkerstboom en verlichting.
drie dagen op het grasveldje voor het huis gecampeerd met een tentje.
een zwerver mee naar huisgenomen om voor te zorgen ![]()
zn kamer zwart geverft en volgehangen met jezus beelden en schemerlampen, niet zomaar een of twee, nee, meneer had 43 jezussen en 19 schemerlampen........
Toen ben ik maar gaan verhuizen.......
The thing that drives me sometimes hazy, am I or are the others crazy?