Hoe kan zo iemand op een universiteit terecht komen?quote:Op maandag 23 mei 2005 16:46 schreef Marije het volgende:
...
Misschien sticht ze later nog weleens de hoofdstad van een wereldrijk, ofnee, dat is met wolven..quote:Op maandag 23 mei 2005 17:09 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Het lijkt wel of ze voor ze bij jullie kwam wonen, 15 jaar in een grot heeft gewoond en opgevoed is door apen.
Dat maakt ze wel eerst het muurtje kapot van haar zusje..quote:Op maandag 23 mei 2005 17:13 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Misschien sticht ze later nog weleens de hoofdstad van een wereldrijk, ofnee, dat is met wolven..
Zoals?quote:Op maandag 23 mei 2005 16:50 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Of jij hebt heel veel fantasie of je huisgenote was een van de bizarste personen waarvan ik ooit heb gehoord. Ik dacht dat ik wereldvreemde mensen kende...
Ach, ik had een studiegenote die vorig jaar IO/IB heeft gedaan en helemaal geen studiepunten heeft gekregen, omdat ze het hele jaar heeft gefeest. Dit jaar (nu American Studies) wilde ze haar leven beteren, maar ik hoorde dat ze inmiddels (in het tweede semester, ook niet echt slim) is gestopt. Ik heb geen idee hoeveel studiepunten ze nu heeft gehaald; zal vast niet veel zijn geweest..quote:Op maandag 23 mei 2005 17:22 schreef doppelgänger het volgende:
In m'n eerste kamer-verhuur-huis zaten stuk of 4 zeer relaxte lui. Daar kwam op gegeven moment een meisje bij, op het eerste oog redelijk normaal. Zij begon aan 1 of andere universitaire studie, maar ging gewoon NOOIT naar colleges of tentamens etc. Aan het eind van het jaar had ze ook slechts 1(i kid you not.. één!!) studiepunt, en dat was nog een hoorcollege-aanwezigheids-punt ook. Het jaar daarop probeerde ze het doodleuk nog een keer, was toen weer niks geworden..tja
Bizarquote:Op maandag 23 mei 2005 18:31 schreef Miesjel het volgende:
Op een vrijdag avond laat, na het stappen, ontdek ik een briefje op mijn deur. "Zou jij max een weekje eten willen geven?? Ik ben namelijk een weekje weg"
Nee, woonde in Belgie, studeerde aan Universiteit Maastricht..quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:15 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Jij zat toch ook op de Inholland/MBS link?
heb ik ook es gedaan bij een huisgenootquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:27 schreef yozd het volgende:
Ik heb een ganggenoot die het leuk vindt om iedere keer als die 's nachts (of 's ochtends) thuis
komt van het stappen een enorme toren te bouwen van stoelen, strijkplanken, dozen en alles wat
die kan vinden voor de deur van een willekeurige andere ganggenoot. Als je dan je deur opent,
flikkert al die zooi naar binnen..![]()
Waarschijnlijk kennen ze jouw naam ook nietquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:35 schreef Innocence het volgende:
Ik heb vooral huisgenoten waarvan ik de naam nog niet eens weet. Om nu na een jaar nog 's te vragen hoe ze 'ook alweer' heten, is ook zowat. Probeer het nog steeds op te vangen, maar iedereen spreekt elkaar aan met heeeey, dus dat blijf ik ook maar doen.
Dat is wel heel erg extreem. Hoeveel heb je er?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:35 schreef Innocence het volgende:
Ik heb vooral huisgenoten waarvan ik de naam nog niet eens weet. Om nu na een jaar nog 's te vragen hoe ze 'ook alweer' heten, is ook zowat. Probeer het nog steeds op te vangen, maar iedereen spreekt elkaar aan met heeeey, dus dat blijf ik ook maar doen.
Valt mee, ben gewoon niet zo goed in namenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:54 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg extreem. Hoeveel heb je er?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |