abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 mei 2005 @ 17:06:33 #76
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_27280377
Ach wij hadden (vrij kort) een huisgenote die je wijs kon maken dat Zevenbergen bij Driebergen ligt (Klopt al niet) en dat daar in de buurt ook Bergen, Tweebergen en Vierbergen liggen.

Ook vroeg ze wat er op het etiket stond dat een andere huisgenoot stond te lezen en geloofde zijn opmerking dat er stond dat het "Heel lekker was, in tegenstelling tot de satesmaak van ons merk.". Ze is vrij snel vertrokken in de naieve veronderstelling dat ze iets veel beters qua woonruimte voor minder geld kon vinden dicht bij het centrum.

Van sommige mensen snap je niet dat ze zo lang hebben overleeft in onze samenleving; hoe steken ze een straat over?
[KNE]-Mod
  maandag 23 mei 2005 @ 17:09:30 #77
36221 Kopstoot
Ik houd nog steeds van Janine.
pi_27280454
quote:
Op maandag 23 mei 2005 16:46 schreef Marije het volgende:
...
Hoe kan zo iemand op een universiteit terecht komen?

Het lijkt wel of ze voor ze bij jullie kwam wonen, 15 jaar in een grot heeft gewoond en opgevoed is door apen.
"Als ze de uitkeringen nu hoger maken, hoef ik ook niet zo veel meer te doen.."
  maandag 23 mei 2005 @ 17:13:39 #78
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_27280573
quote:
Op maandag 23 mei 2005 17:09 schreef Kopstoot het volgende:

[..]
Het lijkt wel of ze voor ze bij jullie kwam wonen, 15 jaar in een grot heeft gewoond en opgevoed is door apen.
Misschien sticht ze later nog weleens de hoofdstad van een wereldrijk, ofnee, dat is met wolven..
[KNE]-Mod
  maandag 23 mei 2005 @ 17:15:36 #79
36221 Kopstoot
Ik houd nog steeds van Janine.
pi_27280627
quote:
Op maandag 23 mei 2005 17:13 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Misschien sticht ze later nog weleens de hoofdstad van een wereldrijk, ofnee, dat is met wolven..
Dat maakt ze wel eerst het muurtje kapot van haar zusje..
"Als ze de uitkeringen nu hoger maken, hoef ik ook niet zo veel meer te doen.."
  maandag 23 mei 2005 @ 17:22:04 #80
105963 doppelgänger
huilen met de kraan open
pi_27280817
In m'n eerste kamer-verhuur-huis zaten stuk of 4 zeer relaxte lui. Daar kwam op gegeven moment een meisje bij, op het eerste oog redelijk normaal. Zij begon aan 1 of andere universitaire studie, maar ging gewoon NOOIT naar colleges of tentamens etc. Aan het eind van het jaar had ze ook slechts 1(i kid you not.. één!!) studiepunt, en dat was nog een hoorcollege-aanwezigheids-punt ook. Het jaar daarop probeerde ze het doodleuk nog een keer, was toen weer niks geworden.. tja

Later verhuisd, een kleiner huis en ik zat daar samen met nog 1 persoon. Die gozer was ook niet helemaal normaal, had mensen-vrees ofzo, niet normaal meer zo schuw. Altijd als ik binnen kwam of naar buiten ging, en hij was in de keuken ofzo, dan hoorde je hem naar z'n kamer rennen en de deur dichtslaan. Ik heb er 2 jaar ofzo gewoond, maar vrienden die opbezoek kwamen hebben die gast nevernooit gezien.
Fun game: try to post a YouTube comment so stupid that people realize you must be joking. (Hint: this is impossible)
"Stel je drinkt Starbucks koffie maar je vergeet een foto te maken en te delen op Social media. Heb je dan wel koffie gedronken?"
  maandag 23 mei 2005 @ 17:32:15 #81
3878 Vork
Manisch creatief
pi_27281111
Hmm ik heb een half jaartje in een studentenhuis gewoond, waarbij je net zoals bij de topicstarter de huisgenoten niet voor het kiezen hebt. Ik had de langste meettijd dus ik had de kamer. Afhankelijk had ik niet zoveel last van de huisgenoten, de meesten waren er amper, maar toch tegenover me dat was een geval apart. Hij had een ontzettend slecht gevoel voor timing (altijd in de badkamer, wanneer ik zelf haast had en nog moest douchen of tandenpoetsen), de keuken was altijd een rotzooi (en vooral erg vies). hij belde ontzettend luid en z'n telefoons gingen op de meest bizarre momenten af. Maar luid bellen stond qua volume geenzins in vergelijking met luid neuken, daar kon de hele buurt van meegenieten.

Gelukkig heb ik nu m'n eigen woning, zonder huisgenoten, zonder mensen die de douche bezetten, en met enkelt mijn eigen troep in de keuken .
pi_27281569
Wahahaha. Lach me een deuk hier... Briljant topic!
"Anybody wanna waste some time?"
- Marion Silver, Requiem for a Dream
pi_27282974
Een van de dingen die me ineens weer te boven springt is het konijn Max. Nou heb ik het al niet op konijnen, maar ik vind de baasjes erger. Vooral als ze vegetarisch zijn... Je hebt niets aan een konijn als je niet van plan bent het beesje op te eten.
Konijnen die uit zo'n pipetje moeten drinken doen dat met grof geweld. Max die wist mij op de raarste momenten wakker te maken door te gaan drinken. Op een vrijdag avond laat, na het stappen, ontdek ik een briefje op mijn deur. "Zou jij max een weekje eten willen geven?? Ik ben namelijk een weekje weg" Ik heb mijn antwoord op hetzelfde briefje geschreven. "Nee."

Uiteindelijk heb ik het toch maar wel gedaan. Ik heb blijkbaar toch een beetje gevoel gehad voor het beestje (medelij is ook gevoel). Maar het was wel ineens duidelijk wat het verschil was tussen een opdracht en een vraag.
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
pi_27287904
quote:
Op maandag 23 mei 2005 16:50 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Of jij hebt heel veel fantasie of je huisgenote was een van de bizarste personen waarvan ik ooit heb gehoord. Ik dacht dat ik wereldvreemde mensen kende...
Zoals?
pi_27288094
quote:
Op maandag 23 mei 2005 17:22 schreef doppelgänger het volgende:
In m'n eerste kamer-verhuur-huis zaten stuk of 4 zeer relaxte lui. Daar kwam op gegeven moment een meisje bij, op het eerste oog redelijk normaal. Zij begon aan 1 of andere universitaire studie, maar ging gewoon NOOIT naar colleges of tentamens etc. Aan het eind van het jaar had ze ook slechts 1(i kid you not.. één!!) studiepunt, en dat was nog een hoorcollege-aanwezigheids-punt ook. Het jaar daarop probeerde ze het doodleuk nog een keer, was toen weer niks geworden.. tja
Ach, ik had een studiegenote die vorig jaar IO/IB heeft gedaan en helemaal geen studiepunten heeft gekregen, omdat ze het hele jaar heeft gefeest. Dit jaar (nu American Studies) wilde ze haar leven beteren, maar ik hoorde dat ze inmiddels (in het tweede semester, ook niet echt slim) is gestopt. Ik heb geen idee hoeveel studiepunten ze nu heeft gehaald; zal vast niet veel zijn geweest..
  maandag 23 mei 2005 @ 21:03:07 #86
105963 doppelgänger
huilen met de kraan open
pi_27288113
Oh ja, deze was ik nog vergeten (lees: verdrongen). Niet over een huisgenoot, maar over zijn nogal criminele kameraad. Die had onderdak nodig en woonde op een gegeven moment ook min of meer in het huis.. een zwervende, coke en speed snuivende psychopaat! serieus. Het toppunt was wel dat ie op een avond met bebloede kleren en een pistool kwam aanzetten "kunnen we samen een tankstation mee overvallen ofzo". Een paar week later ging die huisgenoot gelukkig verhuizen, en die gek dus ook.

We hoorden achteraf dat die crimineel weer bij de toen ex-huisgenoot was gaan wonen en vrijwel direct zijn hele huis had leeg geroofd (of anderen had getipt ofzo, hij zat erachter dat was zeker) tv, cd's, video, computer etc. alles weg. Weer een tijdje later hoorden we via-via dat ie eindelijk maar toch in de gevangenis terecht was gekomen..

..het fokpubliek kennende moet ik erbij zeggen: het was rasecht uit het veen getrokken nederlands tuig van de richel
Fun game: try to post a YouTube comment so stupid that people realize you must be joking. (Hint: this is impossible)
"Stel je drinkt Starbucks koffie maar je vergeet een foto te maken en te delen op Social media. Heb je dan wel koffie gedronken?"
pi_27288146
Eén van mijn huisgenoten zingt 's morgens onder de douche, vet irritant . Daarom zet ik altijd de warme kraan even aan als het weer zo ver is .
pi_27288165
quote:
Op maandag 23 mei 2005 18:31 schreef Miesjel het volgende:
Op een vrijdag avond laat, na het stappen, ontdek ik een briefje op mijn deur. "Zou jij max een weekje eten willen geven?? Ik ben namelijk een weekje weg"
Bizar
pi_27290443
Ben net verhuisd, maar eerst woonde ik in een studentenflat met 8 anderen op een gang, en zo was er ook de gangneger. je had er op zich geen last van, alhoewel hij wel de eerste verdachte was als er weer eens iets gejat was. Je hoorde nooit iets van hem, totdat hij een keer ruzie kreeg met zijn vriendin. Omdat het gebouw van de ssh is is het prima geisoleerd, maar toen kon de hele gang meegenieten. Je hoorde gewoon hoe het hele servies door de kamer vloog, hoe gehele planken met spullen leeggeveegd werden en hoe dat meisje keihard op de deur bonkte en schreeuwde "LAAT ME ERUIT!!!" Hierna volgde snel een paar petsgeluiden waarna het de hele avond doodstil bleef en niemand meer uit die kamer is gekomen. Freaky

Met ranzige afwas van huisgenoten was ik vrij makkelijk, als het een paar weken bleef staan was het vast van niemand en deed ik het fijn in een zakje. Dat zakje bleef twee weken naast de vuilnisbak staan en verdween daarna erin . Ruim je je troep maar op.

Een ander huisgenootje was vrij rustig tijdens de sex, behalve als het hoogtepunt naderde. Dan hoorde je haar echt de longen uit haar lijf schreeuwen .
  dinsdag 24 mei 2005 @ 02:51:36 #90
19840 Libris
Live from Singapore
pi_27296942
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 11:15 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Jij zat toch ook op de Inholland/MBS link?
Nee, woonde in Belgie, studeerde aan Universiteit Maastricht..
  dinsdag 24 mei 2005 @ 06:07:41 #91
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_27297295
Mijn huisgenoten hadden connecties met krakers in de stad en boden deze kornuiten aan om bij ons in bad te gaan. Moet je niet denken dat ze het bad na gebruik een beetje proper achterlieten! Ik heb nog nooit zo'n vieze rand in een ligbad hoeven schoonmaken! 'k Geloof dat ik nog liever een GFT bak schoonmaak waar zo'n oersoep onderin is ontstaan.
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 24 mei 2005 @ 06:28:36 #92
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_27297331
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 13:27 schreef yozd het volgende:
Ik heb een ganggenoot die het leuk vindt om iedere keer als die 's nachts (of 's ochtends) thuis
komt van het stappen een enorme toren te bouwen van stoelen, strijkplanken, dozen en alles wat
die kan vinden voor de deur van een willekeurige andere ganggenoot. Als je dan je deur opent,
flikkert al die zooi naar binnen..

heb ik ook es gedaan bij een huisgenoot

_o-
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_27299042
heheh
Stelletje knuppels hadden een rotje afgestoken in de huiskamer. Het rotje bleek alleen bij nader inzien een grondtol te zijn en vloog de kerstboom in. Huiskamer inclusief interieur in de hens, maar afgezien van wat brandlucht, was er dankzij een flinke laag verf en twee nieuwe banken, weinig van te merken.

Ik heb vooral huisgenoten waarvan ik de naam nog niet eens weet. Om nu na een jaar nog 's te vragen hoe ze 'ook alweer' heten, is ook zowat. Probeer het nog steeds op te vangen, maar iedereen spreekt elkaar aan met heeeey, dus dat blijf ik ook maar doen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Innocence op 24-05-2005 10:02:39 ]
Sweet and innocent...
pi_27304416
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 09:35 schreef Innocence het volgende:
Ik heb vooral huisgenoten waarvan ik de naam nog niet eens weet. Om nu na een jaar nog 's te vragen hoe ze 'ook alweer' heten, is ook zowat. Probeer het nog steeds op te vangen, maar iedereen spreekt elkaar aan met heeeey, dus dat blijf ik ook maar doen.
Waarschijnlijk kennen ze jouw naam ook niet
pi_27307337
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 09:35 schreef Innocence het volgende:
Dat is wel heel erg extreem. Hoeveel heb je er?
pi_27307684
Huisgenoot ging frituurvet vervangen ..
ff de pan aan.. opwarmen zodat je het in een melkpak kan gieten..

so far so good ..
Hmz kartonnenmelkpak op ? .. plastic melkpak !!! ( is toch ook een melkpak )
Giet giet.. in de afwasbakgezet " zo van mocht ik was lekken.. komt het wel goed" ...
Weggegaan.. en alles laten staan.

Realbase komt zn kamer uit.. kijkt de keuken in.. ziet 5 cm diep blauw water op de vloer staan.
Na opruimen en reconstructie bleek.. plastic melkpak gesmolten.. vet in zwanehlas blijven hangen en gestolt.. wasmachine ging water afpompen langs dezelfde zwanenhals.. dat ging niet dus dan maar via de afwasbak eruit toch geinig hoor dat blauwe water !
pi_27312806
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 13:54 schreef Black_Tulip het volgende:

[..]

Dat is wel heel erg extreem. Hoeveel heb je er?
Valt mee, ben gewoon niet zo goed in namen
14 waaronder een paar uitwisselingsstudenten die al weer uitgewisseld zijn voordat ik het door heb.
Sweet and innocent...
pi_27315548
Ik heb niet echt in een studentenhuis gewoont, maar wel in een studentenflat. Ik had dus m'n eigen keuken, douche, wc enz. Maar ook daar is wel het een en ander te beleven.

Zo was mijn buurman en ik op dezelfde dag jarig. En omdat we redelijk goed met elkaar op konden schieten en het subliem weer was, zijn we met z'n allen wezen BBQ'en op de gallerij. Na afloop zaten mijn buurman, zijn vriendin (met wie hij min-of-meer samen woonde en al plannen had voor de volgende stap) en ik nog even na te kletsen/zuipen. Alleen die gozer die was al ladderzat. Het duurde dus niet lang of hij maakte (in het bijzijn van zijn vriendin) de opmerking: "Die S. (een van zijn vrienden) zou ik zooooo graag nog eens van achteren willen pakken! Hij is echt rete-geil!"

Zijn vriendin was compleet onaangenaam verrast door deze 'coming-out' en verliet even later pissed-off de flat. Volgens haar verklaarde het veel, vooral zijn obcessie voor haar kont. Blijkt dat hij al een paar keer geprobeert heeft om haar -tegen haar zin in- van achteren te pakken. Later hoorde ik dat ze 15 Km gelopen heeft naar het dorp van haar ouders.

Nu weet ik van haar dat ze absoluut niets tegen homo's heeft (in hun vriendenkring zaten er ook een paar), maar hun relatie heeft niet lang meer stand gehouden.
Don't hurry, be crappy!
pi_27315712
Of neem de beneden-buren. De flat bestond vroeger uit 2 verdiepingen met maisonettes met daaronder op de B.G. de opslagruimtes en garageboxen. Later hebben ze van alle maisonettes 2 aparte woningen gemaakt. Met als gevolg dat het deel waar vroeger de trap zat, nogal gehorig was.

De benedenburen presteerden het om met een fikse ruzie toch nog 6 maanden bij elkaar te blijven. Met als gevolg dat het elke nacht weer raak was. Dan werd er weer geschreeuwd en gescholden, en werd er met de deuren geslagen. NIEMAND in de flat had er last van, behalve ik. En omdat ze naar de buitenwereld toe een 'gezellig' stelletje waren, was het een enorme shock voor de meesten toen ineens de halve huisraad door het raam naar buiten werd gesmeten en die gozer dreigde om zijn vriendin er ook achteraan te smijten.
Don't hurry, be crappy!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')