abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!fossiel maandag 16 mei 2005 @ 19:57:45 #26
1455 Keroppi
kool kikker
pi_27061797
Oh een van mijn huisgenoten was ooit ook een keer in een artistieke bui.

Met wat dope en wiskey achter de kiezen had hij besloten dat hij avant-garde muziek ging maken met zijn vrienden. Niet alleen werd er een onsamenhangde melodie bestaande uit willekeurige toetsencombinaties op een keyboard geproduceerd, nee er werd ook met kettingen tegen een verwarmingsbuis geslagen (geeft zo'n gaaf geluid man weet je!), met theelepeltjes tegen elkaar geslagen en als zang was er een klaaglijk geluid wat nog het meest leek op wat er uit minaretten van moskeeen komt.

Op een gegeven moment vond ik het toch wel te gek worden, had mezelf al helemaal opgevroten en stormde op een gegeven moment de woonkamer binnen. Daar hield ik (met trillende stem, want zo'n held ben ik niet) een betoog dat dit niet kon en dat ik me uit de huiskamer verjaagd voelde.
Hoewel het in eerste instantie niet echt indruk maakte (lodderige/stonede koppies keken me aan) op mijn huisgenoot, zijn vriendjes begonnen onmiddelijk overal stekkertjes uit te trekken en op te ruimen.

Victory!
Chick on a mission
  maandag 16 mei 2005 @ 20:54:03 #27
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_27063853
Zojuist werd ik geconfronteerd met een luidruchtig neukende huisgenote. Ik heb mijn tv maar wat harder gezet zodat ik dat niet hoor, ik kan immers moeilijk op de deur gaan kloppen of het wat zachter kan.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_27063955
quote:
Op maandag 16 mei 2005 19:57 schreef Keroppi het volgende:
Oh een van mijn huisgenoten was ooit ook een keer in een artistieke bui.

Met wat dope en wiskey achter de kiezen had hij besloten dat hij avant-garde muziek ging maken met zijn vrienden. Niet alleen werd er een onsamenhangde melodie bestaande uit willekeurige toetsencombinaties op een keyboard geproduceerd, nee er werd ook met kettingen tegen een verwarmingsbuis geslagen (geeft zo'n gaaf geluid man weet je!), met theelepeltjes tegen elkaar geslagen en als zang was er een klaaglijk geluid wat nog het meest leek op wat er uit minaretten van moskeeen komt.

Op een gegeven moment vond ik het toch wel te gek worden, had mezelf al helemaal opgevroten en stormde op een gegeven moment de woonkamer binnen. Daar hield ik (met trillende stem, want zo'n held ben ik niet) een betoog dat dit niet kon en dat ik me uit de huiskamer verjaagd voelde.
Hoewel het in eerste instantie niet echt indruk maakte (lodderige/stonede koppies keken me aan) op mijn huisgenoot, zijn vriendjes begonnen onmiddelijk overal stekkertjes uit te trekken en op te ruimen.

Victory!
Vet.
  dinsdag 17 mei 2005 @ 01:25:38 #29
38651 yozd
FR1908 Vakkie R
pi_27072229
quote:
Op maandag 16 mei 2005 20:54 schreef Plato1980 het volgende:
Zojuist werd ik geconfronteerd met een luidruchtig neukende huisgenote. Ik heb mijn tv maar wat harder gezet zodat ik dat niet hoor, ik kan immers moeilijk op de deur gaan kloppen of het wat zachter kan.
Waarom hoor ik zulke dingen nooit op mijn gang?
"On a good day, when I run, the voices in my head get quieter until it’s just me, my breath and my feet on the sand (Dexter, E5x09)."
pi_27072345
Huisgenoten die in douche of bed in slaap vallen met als gevolg water- respectievelijk rookschade. Of huisgenoten die in een dronken bui besluiten dat het wellicht gewoon beter voor iedereen is als ze de boel in de hens zouden zetten. Of des nachts alle ruiten ingooien om te horen of het glasgerinkel net zo klinkt als op de plaat. En zo kan ik nog wel even doorgaan. Wonder boven wonder heb ik alles zonder veel kleerscheuren weten te overleven.
Tegenwoordig moet je Dr. Ir. zijn om een beetje correct Nederlands te kunnen neerpleuren.
Abusing semicolons since 1987.
  dinsdag 17 mei 2005 @ 01:37:40 #31
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_27072381
Ik vrees dat ik niet anoniem genoeg ben.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_27101012
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 01:37 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik vrees dat ik niet anoniem genoeg ben.
*kuch*gebruik je kloon*kuch*
pi_27102591
tvp
the best is yet to come undone
  woensdag 18 mei 2005 @ 00:17:36 #34
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_27103838
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 01:25 schreef yozd het volgende:

[..]

Waarom hoor ik zulke dingen nooit op mijn gang?
Ben blij, dat wil je echt niet. Dit keer kon ik het gelukkig nog overstemmen op de tv, maar een huisgenoot in een eerder huis had een dermate luidruchtige vriendin dat zelfs het snoeihard draaien van Iron Maiden daar niet tegen hielp.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_27104550
Er woonde ooit een meisje bij me (ex-verslaafd)

niet leuk maar ze liet altijd de koelkast openstaan,
dronk met de mond uit melkpakken en liet het openstaan
wou altijd precies weten waar ik naarte ging (we hadden geen relatie, ze had onderdak nodig,
nadat de vriend van haar zus haar eruit had gezet)

Op 1 dag wou ze mijn 2 sl-1200 draaitafels verpatsen

En ze trok altijd bloesjes truien enzo uit mijn klerenkast!!

ik moest haar altijd wekken om 7.15 (ik was d;r moeder niet)
(en kwaad worden als ik dat niet deed)

raar figuur.

Ik heb nog wel foto's van d'r maar die mag ik denk ik noet posten...

(ze was wel lekker..)
pi_27104617
ik woonde ooit es tussen 2 herriemakers in..

klein kamertje van 3 bij 3, 1 gast links, 1 gast rechts als buurman.

1 (links) keiharde trance/club/gabber/thunderdome (op zo'n keiharde sony miniset dat loeihard kan)
En (rechts) keiharde bob marley-bas en hiphop-drunkies muziek.

(niet normaal)

Rechts en Links lagen elkaar niet zo goed, en vechten deden ze 'precies'
voor mijn kamerdeur.....

Toen sloopten ze mijn deur een keur (ze waren aan het matten, ik tandenpoetsen)

rare gasten...

1 antiliaan-neger en 1 ex-coke verslaafd magere hein.
pi_27105105
Tja mijn huisgenoten slapen of drinken bier en ruzien over de afwas. Dat is zo'n beetje wat hier gebeurt
Elke student heeft wel iets raars. Ik zal nog wel een keer wat posten.

Oftewel ik wacht totdat ik hier niet meer woon. Dan komen de verhalen wel

[ Bericht 22% gewijzigd door ssebass op 18-05-2005 01:37:49 ]
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_27105191
Mijn huisgenoten waren zo lief om smorgens om n uur 8 met de pannen te gaan slaan toen een van onze vrouwelijke huisgenoten mannelijk bezoek had .
  woensdag 18 mei 2005 @ 01:48:31 #39
89647 Cappy
Gelegenheids dichter
pi_27105325
Ik woonde op kamers boven een restaurant met mijn eigen dak terras ( whieeeeeee ). Schuin boven mij woonde een AA figuur al een eindje in de 30.Het dakterras lag hoger dan de terrassen van de huizen naast me plus er stond een mini schutting up.... ( eigenlijk ideal voor vrouwen om topless te zonnen ) Het AA figuur had op een donderdag middag het geluk een vrouwelijk AA figuur aan de haak te slaan.....

Het terras was te bereiken via een deur in mijn kamer of als je het heel moeilijk wilde doen ( en dat mocht zo al niet ) via een raam in de keuken.Ik die donderdag vrij ( midden in de zomer ) lekker uit maffen. Ik wordt wakker en ga me tanden poetsen. Ik kom in de keuken en er liggen daar kleren op de grond... vage shit.. tandtjes schoon en ik terug naar me kamer . .. "mooi weer ! Deur open! " ..........WHAAA .. ligt die mongool met dat wijf op mijn ligstoel te naaien ...............Ik schreeuwen hun schrikken.

Om ze wat te leren heb ik ze gedwongen butt naked via dat raam weer naar binnen te klimmen.. was geen schoonheidsprijs maarja ..
Success, recognition, and conformity are the bywords of the modern world where everyone seems to crave the anesthetizing security of being identified with the majority.
Martin Luther King, Jr., Strength to Love, 1963.
pi_27107077
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 00:52 schreef danni het volgende:
-knip-
Door dit alles is je studie er zeker wel bij ingeschoten? Ooit van interpunctie gehoord?
  woensdag 18 mei 2005 @ 11:13:47 #41
12302 Principessa
zoekt haar kikker
pi_27110598
Ik heb de slechte gewoonte om niet te kloppen als ik een kamer in wil
En ze leefden nog lang en gelukkig
pi_27110657
Huisgenoten die snachts om 5 uur wakker moeten worden voor een vage krantenwijk en dan een uur lang de wekker laten afgaan... dat is pas prettig.. :x
  woensdag 18 mei 2005 @ 12:11:19 #43
38651 yozd
FR1908 Vakkie R
pi_27112328
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 11:15 schreef Larafairy het volgende:
Huisgenoten die snachts om 5 uur wakker moeten worden voor een vage krantenwijk en dan een uur lang de wekker laten afgaan... dat is pas prettig.. :x
Of huisgenoten die een paar dagen weg zijn en hun ingestelde wekkertijd vergeten uit te zetten!
"On a good day, when I run, the voices in my head get quieter until it’s just me, my breath and my feet on the sand (Dexter, E5x09)."
pi_27117478
Mja. Het enige wat ik te vertellen heb is dat een ganggenoot een keer van twee pakken melk die op tafel stonden het verkeerde pak melk van de tafel pakte, een flinke teug nam en vervolgens een heel vies gezicht trok, omdat dat pak enkele maanden oud was Het studentenleven
pi_27117525
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 12:11 schreef yozd het volgende:

[..]

Of huisgenoten die een paar dagen weg zijn en hun ingestelde wekkertijd vergeten uit te zetten!
Ja dat ken ik.
Gewoon bij em inbreken en die gore rot alarm effe uitzetten
(dat is wat ik deed)
pi_27117560
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 14:58 schreef Black_Tulip het volgende:
Mja. Het enige wat ik te vertellen heb is dat een ganggenoot een keer van twee pakken melk die op tafel stonden het verkeerde pak melk van de tafel pakte, een flinke teug nam en vervolgens een heel vies gezicht trok, omdat dat pak enkele maanden oud was Het studentenleven
Typische Kodak-moment
pi_27121262
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 15:02 schreef danni het volgende:

[..]

Typische Kodak-moment
Inderdaad Er is helaas geen foto van gemaakt.
pi_27144616
Gelukkig heb ik een eigen keuken en douche.

Ik wist nog een keer, in mijn vorige woning, een gozer zat 2 kg (!) spaghetti voor zichzelf te bakken. Hij nam maar 4 happen eruit en liet het vrolijk een week rotten op het aanrecht. Utieraard ook midden in de zomer, dus de maden hadden ervan genoten.
pi_27146085
Ik had een schizofrene ganggenoot die aanvankelijk (heb er 4 jaar gewoond) nog redelijk aanspreekbaar was, maar 3,5 jaar later apathisch afgevoerd werd door zijn familieleden. In die 3,5 jaar heeft hij kans gezien:

-ons allen meerdere malen bijna in de hens te zetten, aangezien het heel moeilijk is om lineair te redeneren aangaande het bakken van een pizza (pizza in oven --> 15 minuten later pizza uit oven)

-ons de tyfustering te laten schrikken door op de balustrade van het balkon te gaan staan met een lege blik in de ogen

-ons de bovengenoemde aandoening te doen schrikken door midden in de nacht heen en weer te rennen door de gang, urenlang en met diezelfde lege blik in de ogen, hij zag je niet eens

-zichzelf te verwaarlozen tot een punt dat hij één grote stinkende haarbal was

-zijn kamer om te toveren in een dergelijke bende dat de woningstichting de boel helemaal moest ontsmetten en van nieuwe stopcontacten en kozijnen moest voorzien

-een huurschuld van 4000 gulden op te bouwen (zo´n 10 maand)

-een koelkast achter te laten die gewoon te smerig was om naar te kijken. Ik weet niet hoe dat ding uiteindelijk weggewerkt is, maar ik heb medelijden met die persoon.

Ik ben dus één van die mensen die het níét leuk vindt om andere mensen te zien flippen.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  donderdag 19 mei 2005 @ 13:27:35 #50
38651 yozd
FR1908 Vakkie R
pi_27148322
Ik heb een ganggenoot die het leuk vindt om iedere keer als die 's nachts (of 's ochtends) thuis
komt van het stappen een enorme toren te bouwen van stoelen, strijkplanken, dozen en alles wat
die kan vinden voor de deur van een willekeurige andere ganggenoot. Als je dan je deur opent,
flikkert al die zooi naar binnen..

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')