quote:
quote:Op zondag 15 mei 2005 21:17 schreef cerror het volgende:
[..]
Die lurken mee op fok!
Ik voel een TRU topic aankomen!
je hebt gewoon een harde beurt nodigquote:Op zondag 15 mei 2005 20:57 schreef Biancavia het volgende:
De laatste tijd merk ik dat ik steeds vaker aangeduid wordt met kortweg 'Cavia'.
Deze ontwikkeling heb ik nu even aangekeken, maar het is nu op een punt gekomen dat ik er toch even wat van ga zeggen.
Uiteraard krijg ik jullie niet aan je verstand gepeuterd dat mijn username komt van 'Weg van Bianca' ofwel Bianca-via, en niets met cavia's van doen heeft. Ik snap dat de foto van de cavia in mijn usericon in dit verband voor enige verwarring gezorgd kan hebben.
Ik neem dan ook in geen enkel opzicht iemand iets kwalijk, edoch zou ik voortaan gewoon weer aangesproken willen worden met Biancavia, en àls er dan zonodig afgekort moet worden mag je gewoon de toevoeging 'via' weglaten.
Alvast bedankt, en graag tot ziens.
Absoluut niet. Ik probeer gewoon mijn gevoel voor eigenwaarde wat op te vijzelen door niet meer zo vaak geassocieerd te worden met cavia's.quote:
Dat mag ook.quote:Op zondag 15 mei 2005 21:24 schreef zoalshetis het volgende:
ok bi.
Dat hangt ervan af of jij het daarmee eens bent en ermee instemt, teneinde een goed resultaat te behalen.quote:
Maar is niet de droom van elke Bianca?quote:Op zondag 15 mei 2005 21:25 schreef Biancavia het volgende:
niet meer zo vaak geassocieerd te worden met cavia's.
Geen idee. Ik heb de vrouw van mijn neef in ieder geval nog nooit over cavia's gehoord. En zij heet ook Bianca.quote:Op zondag 15 mei 2005 21:26 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Maar is niet de droom van elke Bianca?
In dat geval zal ik Vin Diesel maar weer eens bellen.quote:Op zondag 15 mei 2005 21:26 schreef dalet het volgende:
[..]
Dat hangt ervan af of jij het daarmee eens bent en ermee instemt, teneinde een goed resultaat te behalen.
![]()
Das toch hetzelfdequote:Op zondag 15 mei 2005 21:28 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb de vrouw van mijn neef in ieder geval nog nooit over cavia's gehoord. En zij heet ook Bianca.
Maar ach, zij heeft ter vervanging wel een schattig konijntje.
Ik heb zijn nummer overgenomen he, dat weet je??quote:Op zondag 15 mei 2005 21:28 schreef Biancavia het volgende:
[..]
In dat geval zal ik Vin Diesel maar weer eens bellen.![]()
Nee, konijnen zijn veel schoner van zichzelf. Cavia's zijn vieze stinkbeesten.quote:
Ik heb toch allang een nieuw nummer.quote:Op zondag 15 mei 2005 21:30 schreef dalet het volgende:
[..]
Ik heb zijn nummer overgenomen he, dat weet je??![]()
Ja, en toen had hij toch een nieuw nummer, want jij hebt nu de oude?quote:
Nou, vooruit. Omdat jij het bent.quote:Op zondag 15 mei 2005 21:31 schreef Sharkdoggie het volgende:
Mag ik gewoon Cav zeggen? Veel makkelijker.
Lama zitten.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |