hmm leuk verhaal. Maar gaat microsoft er niet gewoon vanuit dat Halo3 klaar is in het voorjaar. Sony heeft gezegd dat de PS3 ook rond die tijd uit zal komen, en Bill Gates zegt dat als ze dat doen dat ze dan met Halo3 te maken krijgen. Als de PS3 later uitkomt is dat alleen maar goed voor Microsoft en zullen ze Halo 3 nog steeds in het voorjaar uitbrengen (nog meer Xboxen verkopen). Ik denk dat de uitspraak een beetje uit zijn verband word gerukt. Maar we zullen zienquote:
Sony doet precies hetzelfde richting MSquote:Op maandag 16 mei 2005 18:10 schreef Dementor het volgende:
Beetje raar van billie om zo om zich heen te slaan richting Sony.
Net alsof hij geen 100% vertrouwen heeft in zijn eigen product en dus met een grote titel zich staande moet houden.
Xbox 1.5quote:Op maandag 16 mei 2005 18:13 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oja, daar heb ik niet direct wat van gemerkt
Sony zit geruchten de wereld in te helpen dat de PS3 ook dit jaar nog uitkomt ieder geval die optie zouden ze hebben.quote:Op maandag 16 mei 2005 18:13 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oja, daar heb ik niet direct wat van gemerkt
Meeste screens voor pc spellen zul je ook nooit op je eigen pc zien, maar het wordt door een pal-tv niet opeens veel en veel lelijker ofzoquote:Op maandag 16 mei 2005 18:14 schreef Kremers het volgende:
Leuk al die beelden, maar er wordt 1 ding vergeten:
Die next-gen consoles leunen zeer op HD-TV, iets wat in de VS al jaaaaren wordt gebruikt, maar wat in Europa nog steeds niet breed ingevoerd is. De screens die je hier en daar ziet kan je echt niet uit je PAL tv persen....
Klote kabelexploitanten... als ze nou eens HD-TV signalen zouden gaan ondersteunen komen de fab. vanzelf met HD-TV's.
Ga naar de winkel en koop je er een, tis niet alsof je ze inmiddels nog steeds niet kunt kopenquote:Op maandag 16 mei 2005 18:14 schreef Kremers het volgende:
Klote kabelexploitanten... als ze nou eens HD-TV signalen zouden gaan ondersteunen komen de fab. vanzelf met HD-TV's.
Het is veel scherper en heeft een hogere resolutie.quote:Op maandag 16 mei 2005 18:53 schreef HomerJ het volgende:
Wat is HDTV eigenlijk precies? Ik weet wel dat het veel scherper is en mooiere resolutie en dat het in Amerika veel voorkomt, maar meer niet.
Zie http://www.dvd.nl/achtergrond.php?id=37quote:Op maandag 16 mei 2005 18:53 schreef HomerJ het volgende:
Wat is HDTV eigenlijk precies? Ik weet wel dat het veel scherper is en mooiere resolutie en dat het in Amerika veel voorkomt, maar meer niet.
En de resoluties zijn:quote:Op maandag 16 mei 2005 18:53 schreef HomerJ het volgende:
En het komt in Amerika veel voorquote:Op maandag 16 mei 2005 18:59 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Het is veel scherper en heeft een hogere resolutie.
Gezien de huidige verdeling van de markt moet M'soft wel agressief om hun heen slaan.quote:Op maandag 16 mei 2005 18:10 schreef Dementor het volgende:
Beetje raar van billie om zo om zich heen te slaan richting Sony.
Net alsof hij geen 100% vertrouwen heeft in zijn eigen product en dus met een grote titel zich staande moet houden.
En hoe hoger de concurrentie strijd tussen deze 2 wordt des te slechter het voor Nintendo is hoor, die zal er alleen maar nadeel van hebben.quote:Op maandag 16 mei 2005 18:13 schreef Steeven het volgende:
Het zou té grappig zijn als Bill alles doet om Sony te stoppen en Nintendo er met alle marktaandelen vandoor gaat.
Dan zou Nintendo zich opeens richten op een veel ouder doelgroep.quote:Op maandag 16 mei 2005 19:50 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik heb zo het idee dat de nieuwe nintendo een grotere concurrent zal zijn voor Sony dan Bills nieuwe speeltje
Nou laten we daar eerst de E3 maar even voor afwachten.quote:Op maandag 16 mei 2005 19:50 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik heb zo het idee dat de nieuwe nintendo een grotere concurrent zal zijn voor Sony dan Bills nieuwe speeltje
Maar toch, PAL heeft een reso van ong. 800*600, er zijn al HD-TV's met een reso van 1920*1180, is toch een stukje hogerquote:Op maandag 16 mei 2005 18:22 schreef Tain het volgende:
[..]
Meeste screens voor pc spellen zul je ook nooit op je eigen pc zien, maar het wordt door een pal-tv niet opeens veel en veel lelijker ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |