Ik had het na deel 3 wel gezien.quote:Op maandag 16 mei 2005 09:07 schreef Sharkdoggie het volgende:
Echt een reeks waar ik nooit genoeg van kan krijgen.
Ik herrinner een soortgelijke reactie met de 1e Xboxquote:
Winnen, winnen, dat vind ik zo'n kutuitdrukking...quote:Op maandag 16 mei 2005 09:40 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
we zullen wel zien wie er wint
quote:Op maandag 16 mei 2005 09:44 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Winnen, winnen, dat vind ik zo'n kutuitdrukking...
Precies. Ik denk niet dat wel als consumenten blij worden als een partij "wint".quote:Op maandag 16 mei 2005 09:44 schreef Skull-splitter het volgende:
Winnen, winnen, dat vind ik zo'n kutuitdrukking...
quote:Op maandag 16 mei 2005 00:46 schreef MMaRsu het volgende:
"Do you want to travel the same road you have always driven but just a little bit faster, or down a new road, to places you have never seen before"
En dan.. heb je Zelda gedaan, hopen dat ie cool is voor je, want goeie gfx kennen we nu wel, maar gameplay daarintegenquote:Op maandag 16 mei 2005 10:03 schreef Xrenity het volgende:
[..]![]()
Overigens zal Nintendo waarschijnlijk met z'n Zelda proberen wat aandacht van de Xbox 360 af te houden. Zelda ziet er ook gewoon goed uit, dus zij hopen natuurlijk dat mensen voor de goedkopere Zelda+cube gaan dan voor de (iig relatief) dure XBox+game. Ouders zien het verschil toch niet
De ene na de andere topperquote:Op maandag 16 mei 2005 10:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
En dan.. heb je Zelda gedaan, hopen dat ie cool is voor je, want goeie gfx kennen we nu wel, maar gameplay daarintegen
Maar dan is dat klaar.. ben je ook klaar met je cube... waarbij de 360 de ene topper na de ander uit zn mouw schudt.
Ja,... Zelda is de laatste game voor de Cube voor mij.... Dan is het klaar.quote:Op maandag 16 mei 2005 10:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
En dan.. heb je Zelda gedaan, hopen dat ie cool is voor je, want goeie gfx kennen we nu wel, maar gameplay daarintegen
Maar dan is dat klaar.. ben je ook klaar met je cube... waarbij de 360 de ene topper na de ander uit zn mouw schudt.
Inderdaad. Heel misschien Killer7. Maar daarvan wacht ik de reviews af.quote:Op maandag 16 mei 2005 10:20 schreef Chocobo het volgende:
Ja,... Zelda is de laatste game voor de Cube voor mij.... Dan is het klaar.
Moet ik mn stukje over Expectations Management weer herhalen?quote:Op zondag 15 mei 2005 23:59 schreef PandorasBox het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Microsoft zo dom was. Wie is hun strategist? Ontsla hem!
Zulke plannen ga je nu toch niet aan de pers vrijgeven? Nu gaat Sony ook iets doen om aandacht van Halo 3 te verbleken. En met "iets"bedoel ik niet alleen launch van Ps3. Maar GTA 4 als Ps3 launchtitel bijvoorbeeld...
Microsoft![]()
Als dit ingame is met een stabiele framerate is die xbox 360 op de dag van de release van mijquote:
Betere graphics zijn hét ding van iedere nieuwe console, en die gameplay van zelda is al jaren hetzelfde daar schroeven ze ook niet aan, je kan nog steeds niet zelf jumpen en het werkt nogsteeds als OoT, die nieuwe zelda word ook mijn laatste cube titel, maar of ik em op de release haal weet ik nog niet, ga naast reviews kijken ook forums af om de userreviews te lezen, en dan niet bij een cubezone of wat dan ook natuurlijk want dat is 1 groot fanboy zooitje.quote:Op maandag 16 mei 2005 10:20 schreef Xrenity het volgende:
[..]
De ene na de andere topper
'goeie gfx kennen we nu wel', waarom dan die Xbox 360 kopen? De graphics zijn toch hét ding van de nieuwe Xbox 360? De gameplay van Zelda zit wel goed, maar zo denkt menig mainstream gamer niet
Dat is ingame, en na optimalisatie moet ie zeker strak gaan draaien.quote:Op maandag 16 mei 2005 11:07 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Als dit ingame is met een stabiele framerate is die xbox 360 op de dag van de release van mij![]()
het is alleen maar om te zorgen dat Sony er even over moet nadenkenquote:Op zondag 15 mei 2005 23:59 schreef PandorasBox het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Microsoft zo dom was. Wie is hun strategist? Ontsla hem!
Zulke plannen ga je nu toch niet aan de pers vrijgeven? Nu gaat Sony ook iets doen om aandacht van Halo 3 te verbleken. En met "iets"bedoel ik niet alleen launch van Ps3. Maar GTA 4 als Ps3 launchtitel bijvoorbeeld...
Microsoft![]()
Da's niet mis dan... Maar eerst maar eens afwachten. Ik herinner me nog dat er voor de Playstation 2 ook belachelijk mooie screenshots waren voor de launch, alleen bleek het in het echie vies tegen te vallen...quote:Op maandag 16 mei 2005 11:25 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dat is ingame, en na optimalisatie moet ie zeker strak gaan draaien.
Behalve als ze natuurlijk Halo 2 in half hebben gehakt en nu gewoon de 2e helft van het spel voor de Xbox 360 optimaliseren.quote:Op maandag 16 mei 2005 12:25 schreef twi het volgende:
En daarbij is Bungie nooit op tijd met iets, dus nu zeggen dat Halo 3 bij de launch van de PS3 (die niet eens bekend is) uit komt is een natuurkundige onmogelijkheid.
Deze moet ook op de PC komen, zelfde kwaliteit, verdiep maar eens in Unreal Engine 3.0 op googlequote:Op maandag 16 mei 2005 12:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Da's niet mis dan... Maar eerst maar eens afwachten. Ik herinner me nog dat er voor de Playstation 2 ook belachelijk mooie screenshots waren voor de launch, alleen bleek het in het echie vies tegen te vallen...
En wat als de gameplay nou even hard zuigt als een Mario-spel?quote:Op maandag 16 mei 2005 11:07 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Als dit ingame is met een stabiele framerate is die xbox 360 op de dag van de release van mij![]()
Ik ben bang van wel.quote:Op maandag 16 mei 2005 12:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Behalve als ze natuurlijk Halo 2 in half hebben gehakt en nu gewoon de 2e helft van het spel voor de Xbox 360 optimaliseren.
Nogmaals, ze zijn niet weg maar verplaatst.quote:Op zondag 15 mei 2005 20:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik kan zo zien dat de white en black button weg zijn (waren ook best nutteloze buttons, hoogstends voor flashlight oid)
wat zijn die 1,2,3,4 buttons?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |