Voor de touch kun je een wired remote kopen, met een verlicht schermpje om je huidige track informatie op af te lezen etc.
Daar zit ook een FM radio in met 32 geheugens, waarbij je kunt opnemen naar MP3. Er zit ook een microfoon in voor opnames (MP3 64kbit of WAV 22khz). De opnames klinken behoorlijk goed.
Je kunt de speler aan en uit zetten met de remote, ook wel handig. Alleen kun je op de remote geen muziek of playlists kiezen, alleen previous, next, eax aan/uit en volume.
Ik heb hem net vandaag binnen gekregen (voor m'n Jukebox 3), het is een handig dingetje, maar wel prijzig, zestig Euro maarliefst.
Persoonlijk zou ik voor de Touch gaan (waar haal je die voor maar 160 Euro?), vanwege de accuduur en opslag, als je geluidskwaliteit belangrijk vindt is dat wel prettig (encodeer tegenwoordig met Lame --alt_preset extreme). En je kunt er ook backups van bestanden of software installs op bewaren.
[reclame
![]()
]
Mijn Jukebox 3 heeft overigens:
- line-in recording t/m 48khz WAV of direkt naar MP3 (t/m 320kb/s)
- digitale optische line in
- tot 22 uur accuduur met twee accu's
- 20 GB HD die je gemakkelijk kunt vervangen door een grotere laptop HD
- EAX galm/versnelling/vertraging/equalizer/smart volume/environments/spatializer
- infrarood afstandsbediening
- 2x line out voor surround decoding met vier speakers
En niet te vergeten kennelijk de beste geluidskwaliteit van MP3 spelers (volgens de mensen van head-fi.org).
Edit: Oh ja en verwisselbare frontjes
![]()
die heb ik ook vandaag binnen gekregen.
Die kun je nog voor 130 Euro kopen, maar het is wel een bakbeest; zo groot als een discman en dan nog zwaarder en dikker
![]()
Maar ik ben super tevreden met dat ding.
[/reclame]
[ Bericht 4% gewijzigd door Lamer_Deluxe op 07-10-2005 19:44:43 ]
The effect of a Pan Galactic Gargle Blaster is like having your brains smashed out by a slice of lemon wrapped around a large gold brick.
Damn it feels good to be a hamster.