Maar ik ben dus heel blij met mijn Micro. Had dat stuk over de batterij niet gelezen, dus geniet nu van een mooie batterijlevensduur van een uur of vijf
![]()
Dat is het enige minpuntje. Het bedieningspaneel werkt gewoon lekker, goed geluidje. Had alleen nog ervaring met een 256 MB Flash player (zonder shuffle), dus dan is dit wel ffies een stukkie beter qua navigatie en mogelijkheden. En het is alles wat ik zoek.
Als je dus een mp3-speler zoekt voor minder dan 200 euro maar met aardig wat ruimte op de harde schijf, is dit zeker een goede keus. Ik kan het niet vergelijken met de concurrent(en), maar daar verziekt de rest van de members gelukkig het topic al mee.
Het enige dat ik nog wil, is een mogelijkheid, dat als ik een bestand op mijn Micro verwijder, dat mijn pc dan ook bij de volgende synchronisatie vraagt wat ik op de PC met dat bestand wil doen. Er staat vanwege de historie namelijk nogal wat bagger in mijn collectie (denk aan de Top 40 van de afgelopen vijf jaar, en je krijgt een goed idee). Nu is het probleem dat sommige bagger ook na die tijd nog best te pruimen is, maar de rest weer niet. Dus moet je alles even goed luisteren, en dat duurt wel een tijdje. En dan wil ik graag die opruimsessie kunnen doen op mijn Zen, en de afvallers later automatisch op mijn PC te kunnen verwijderen.
Ja, dat kan ook met pen en papier, maar dat is irritant. Iemand een idee?