Wat is er dan zo geniaal aan? Ik vind het 'gewoon', althans niet meer of minder speciaal dan de touchtoetsen van de Zen. Het is gewoon een standaard reactie van die apple-freaks: "apple, jeah cool, wauw geniaal,..." Terwijl het gewoon een overgehypt standaardproduct is.quote:Op maandag 6 juni 2005 23:11 schreef Geqxon het volgende:
iPod is goed. Kijk eens naar het clickwheel, geniaal!
Kan jij er geen betalen knullie?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:33 schreef MMach het volgende:
[..]
Wat is er dan zo geniaal aan? Ik vind het 'gewoon', althans niet meer of minder speciaal dan de touchtoetsen van de Zen. Het is gewoon een standaard reactie van die apple-freaks: "apple, jeah cool, wauw geniaal,..." Terwijl het gewoon een overgehypt standaardproduct is.![]()
mrobequote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:17 schreef McMan het volgende:
zeen heeft een touchpad, zie je ook maar weinig
dat in 1x naar beneden is wel handig de rest heb ik allemaal in 1 knopje en voor dat prijsverschil mag ik niet zeurenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:54 schreef Geqxon het volgende:
Een touchpad is echt extreem lekker. Je kan heel gemakkelijk 1 nummer naar beneden scrollen, en met een iets hardere beweging gelijk een heel stuk naar beneden zakken.
Daarnaast zitten de playknop enzo ook in de touchpad verwerkt, waardoor je dus niet je vinger eraf hoeft te halen
display boeit mij niet zo, als ik een menu'tje kan zien. wat ik afspeel en wat erin is dat oke.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:28 schreef Geqxon het volgende:
Omdat sommige mensen dit mooier vinden, en hij (dit weet ik alleen niet 100%) ook radio heeft? Wacht, heb ik verteld dat hij een stuk kleiner is?
Zo heb ik liever een iRiver H320 dan een iPod 20GB:
-USB-Host
-Radio
-Beter geluid
-Kleurenscherm
of niet ?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:37 schreef rotskibo het volgende:
Die AC Adapter die erbij zit kun je zeker alleen in Europa gebruiken ?
Dat heet toch een laptop?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:28 schreef Geqxon het volgende:
Kleurenscherm is echt vele malen duidelijker dan een monochroom scherm met backlight. Daarnaast kun je er veel meer op kwijt.
Daarnaast is het eigenlijk wel nodig, want je kunt zeg maar je digicam er direct op aansluiten, en kun je de gewenste foto's van je camera afhalen.
klopt. maar is minder uitgebreid als de meegleverde software van creativequote:Op woensdag 8 juni 2005 00:52 schreef MMach het volgende:
Gaat dat niet automatisch met windows media player 10 en de MTP (play for sure) firmware (2.02.12)?
quote:Creative komt met oordopjes in 10 verschillende kleuren. Daarmee zouden de oordopjes beter passen bij de Zen Micro.
Het gaat om de Creative EP-480 oordopjes, die een frequentiebereik hebben van 20Hz ~ 20KHz, een impendantie van 32 Ohm en een maximale geluidsdruk van 112dB. Het gewicht van de EP-480, die een stereo input-plug heeft van 3,5mm, is 15 gram. De prijs gaat ongeveer 30 euro bedragen.
quote:Op maandag 25 juli 2005 22:36 schreef kriek_lambik het volgende:
[...]
Voor mensen die nog twijfelen tussen een I-pod en een zen micro: neem de zen als je voor kwaliteit gaat, neem de I-pod zen als je voor uiterlijk gaat.
*.kutquote:Op donderdag 28 juli 2005 13:48 schreef WalfredGeesink het volgende:
In de Audio werd deze kutspeler helemaal afgekraakt en de iPod de hemel in geprezen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |