quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:26 schreef spacemangraig het volgende:
kut groep. kut topic.
Nee hoor Keesquote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:26 schreef BeRightBack het volgende:
er groeit hier echt iets tussen een breezer en een anti-breezer
Nou Kees, grijp je kansquote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:37 schreef Mayy het volgende:
WAT WIL JE NOU TIM![]()
ja of nee tsss![]()
anders neem ik Kees wel *kugg*
hahahaquote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:05 schreef BeRightBack het volgende:
zo dat gaat wel makkelijk met may
ooh.. dan neem ik die en die wel joh doe ik zo even
raarquote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:55 schreef BeRightBack het volgende:
[afbeelding]
huh , wie is die breezer in het midden?
Dat zal het zijnquote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:56 schreef Prep2Fight het volgende:
nee hoor.. jij maakt gewoon een fout
Of die foto is gwoon te ernstig
Ik zie em nu pas maar echtquote:Op zondag 15 mei 2005 19:03 schreef Prep2Fight het volgende:
http://www.big-boys.com/articles/loveme.html WHEHE
Het broertje van m'n beste vriendin...is een lekkerdingquote:Op zondag 15 mei 2005 18:40 schreef Prep2Fight het volgende:
Dit is echt ziekelijk, dieptepunt van vandaag...
Een of andere suffe meidengroep (genaamd 'kus') met een ontzettend slappe tekst nu bij Top of the pops, wat zielig zooitje... En die volwassen pubertjes eromheen swingen...![]()
Waar gaat het heen?![]()
Mayy, het is voor kleine kinderen.. zo denken de kleine kinderen dat ze kans maken bij hun..quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:36 schreef Mayy het volgende:
best zielig, als ze nou zingen:
De broer van mijn beste vriendin is opeens een lekkerding![]()
quote:Op zondag 15 mei 2005 21:46 schreef Djaser het volgende:
Ik will de echte Kus weer terug in top of the pops
[afbeelding]
Het spijt me zeer maar de kaartverkoop is al afgelopen volgens mij..quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:37 schreef Mayy het volgende:
kees al mag ik nou jou scholpas lenen en ik kom wel aan een kaartje, dan kom ik wel dat schoolfeest binnen toch?![]()
CITY FM! Radio 2!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik hoor dat achterlijke lied nu op radio 538![]()
op nr 4 ofzo
waarom luister ik toch?
Dan nog niet... te zielig voor woorden gewoon..quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:44 schreef Mayy het volgende:
Als je er nou veel geld mee verdiende zou ik ook wel in zon belachelijke groep gaan zitten![]()
![]()
1, je kan het vergetenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |