Ik heb geen PC meerquote:Op zondag 15 mei 2005 18:39 schreef Ker_Plunk het volgende:
We kunnen ookm Battlefielden op de PC
Platformers zijn wel cool. Maar dan wel echte, en niet van die half gare zoals Jak2 en Ratched & Clank.quote:Op zondag 15 mei 2005 18:10 schreef Chocobo het volgende:
Ik hype het wel voor je. Het is een Rare platformer..... ik maak je nog wel geil
Ik heb zo'n 97 miljoen liter water verbruikt dit jaarquote:Meterstand 15-05-2005: 97800
Meterstand vorige jaarafrekening:820
Te verrekenen waterverbruik: 96980m3
Met vriendelijke groet,
Duinwaterbedrijf Zuid-Holland afdeling Klantenbeheer
quote:Op zondag 15 mei 2005 18:59 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ik heb zo'n 97 miljoen liter water verbruikt dit jaar
Thuisbrouwerij?quote:Op zondag 15 mei 2005 18:59 schreef ChOas het volgende:
Boeien,...quote:Op zondag 15 mei 2005 19:11 schreef Strolie75 het volgende:
De topictitel was trouwens 1006 Gijsjes
Welke mod heeft er de rest bijgezet?
leuk, morgen is het open dag hier bij de brandweerquote:Op zondag 15 mei 2005 22:01 schreef O-Ren het volgende:
Fiona en ik hebben in een brandweerwagen gezeten![]()
En dat op 1ste pinksterdag![]()
![]()
Wanneer maak je zoiets nou mee!!!![]()
Maar mag je dan ook mee rijdenquote:Op zondag 15 mei 2005 22:10 schreef Magneet het volgende:
[..]
leuk, morgen is het open dag hier bij de brandweer
Snap alleen niet dat je de GT-serie dan wel zo gaaf vond en Forza nietquote:Op zondag 15 mei 2005 18:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik mis de Gijsjes wel, maar Forza is echt niks voor mij.![]()
Heb me echt teveel laten meeslepen. Maar je weet hoe het gaat, je ziet geweldige filmpjes en plaatjes. Je herinnert je de RS3-tijden. En dan wil je ook. Alleen als je er eenmaal achter zit "klikt" het gewoon niet. Circuits proberen te onthouden, op het goede moment indraaien en remmen. Ik kan het niet, en vindt het niet leuk.
![]()
_
heb ik al vaker gedaanquote:Op zondag 15 mei 2005 22:12 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Maar mag je dan ook mee rijden
met zwaailicht en alarm sirene![]()
![]()
Jij hebt zeker van dat poeder waart je wat water bij moet doen en wat dan naar bier smaakt ?quote:Op zondag 15 mei 2005 18:59 schreef ChOas het volgende:
[..]
Maar heb je ook een orgie gehad in de brandweerauto?quote:Op zondag 15 mei 2005 22:13 schreef Magneet het volgende:
[..]
heb ik al vaker gedaanook al meerdere keren foto's gemaakt als ze echt in actie kwamen
nee dat weer nietquote:Op zondag 15 mei 2005 22:15 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Maar heb je ook een orgie gehad in de brandweerauto?![]()
Dat was mijn eerste spel op de PSX. Speelde ik ook veel met een maat van me. Meer vrije tijd. Ik weet niet Gijs.quote:Op zondag 15 mei 2005 22:12 schreef -Struikrover- het volgende:
Snap alleen niet dat je de GT-serie dan wel zo gaaf vond en Forza niet
Ik gokte op een thuisbrouwerij.quote:Op zondag 15 mei 2005 22:14 schreef -Struikrover- het volgende:
Jij hebt zeker van dat poeder waart je wat water bij moet doen en wat dan naar bier smaakt ?
WHOEHAHAHAHAHAHAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op zondag 15 mei 2005 22:15 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Maar heb je ook een orgie gehad in de brandweerauto?![]()
Een brandweerautoquote:
Brown:quote:Op maandag 16 mei 2005 00:39 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ja hoi
Kingdom Of Heaven gezien, erg coole film
De trailers waren ook zeer
SW3Riiiiiisse keihard door de bios
War of the Worlds
Sin City, leek me eerst een butt Bruce Willis film, maar mijn godHeb nog nooit zo mooi bewerkt film gezien. Zag er zo apart uit! Zeker even de trailers checken
![]()
Ik ga Nat. Treaure kijken
quote:
Please Gijs... je bent een graphs hoerquote:Op maandag 16 mei 2005 09:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]![]()
![]()
Graphics zijn niet eens het belangrijkste, XBox Live wel.
Ga je hem ook halen Gijs?
Nee, absoluut niet.quote:Op maandag 16 mei 2005 09:15 schreef Chocobo het volgende:
Please Gijs... je bent een graphs hoermaar denk je nou werkelijk dat dit spel ineens minder gaat worden qua gameplay omdat het op een nieuwe console is?
Dat mag ik hopen.quote:Denk het niet Gijs.... Denk eerlijk gezegd wel dat de game live gaat.
Realisme zoek ik alleen in racegames en games zoals Splinter Cell..... Zelf ben ik een sucker voor Cartoon/art look zoals Kameo en Conker hebben. Er tussen in zoals MGS3 en Kotor vind ik ook geweldig !quote:Op maandag 16 mei 2005 09:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet.Gameplay was in TW2004 eigenlijk al perfect, dus daar hoeven ze niks meer aan te doen. Ik ben wel een graphicshoer, maar ik vind art belangrijker dan graphics. Zo kan ik erg genieten van de haarscherpe 2D graphics op de GBA, en vind ik WoW er geweldig uitzien
Echt photorealisme vind ik daarom ook vaak koud en afstandelijk overkomen. De mooiste screens die ik tot nu toe heb gezien waren van Kameo.
[..]
Dat mag ik hopen.TW2005 was in de VS wel al online.
Maar Gijs, jezelf namaken! En dan online tegen elkaar of aan een tourwedstrijd deelnemen
Onder de plak, wa?quote:Op maandag 16 mei 2005 10:07 schreef O-Ren het volgende:
Brown:
Vrouw is weg..... bikini kopenga gamen
Je leeftquote:Op maandag 16 mei 2005 10:20 schreef -Struikrover- het volgende:
Gooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeddddddddddddddeeeeeeeeemorgen deze morgen, lieve gijsjes
Gijs ik gun het je !!quote:Op maandag 16 mei 2005 10:21 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Gijs, serieus, lang geleden dat ik me zo lekker heb gevoeld
Heerlijk Gijsquote:Op maandag 16 mei 2005 10:21 schreef -Struikrover- het volgende:
M`n vijver is afhij is mooi geworden. Vanochtend lagen die schildpadden al bovenop elkaar op de steen om te zonnen, lamme beesten
Games zuigen,.... Sommige films poep je op. Gisteren bv Ladder 49 gekeken... goede film hoorquote:
Niet alle games. Alleen die die ik de laatste tijd speel.quote:Op maandag 16 mei 2005 10:23 schreef Chocobo het volgende:
Games zuigen,.... Sommige films poep je op. Gisteren bv Ladder 49 gekeken... goede film hoorLijkt wel alsof even niks goed is.... maar ik hou wel van je hoor
Dat is waar Gijs.... dat is waar...quote:
wanneer vier je nu precies je verjaardag? In het sms-je stond 11 juni, maar jij had het over een zondag (en dat is 12 juni)....quote:
Heb het niet over zondag gehadquote:Op maandag 16 mei 2005 11:29 schreef kepler het volgende:
[..]
wanneer vier je nu precies je verjaardag? In het sms-je stond 11 juni, maar jij had het over een zondag (en dat is 12 juni)....
owwwwwwww echt wel. Ik vroeg het nog en toen zei je zondagquote:Op maandag 16 mei 2005 11:42 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Heb het niet over zondag gehad
11de dus
quote:Op maandag 16 mei 2005 12:09 schreef QueenR het volgende:
Middag heren.Allemaal weer aan het racen? nog niet duizelig van al die rondjes
Ik wil je wel blussenquote:Op maandag 16 mei 2005 12:16 schreef Magneet het volgende:
net weer een paar rondjes gereden jazo eerst ff naar de brandweerkazerne voor de open dag
Whoehahaahahahaquote:
Barrel distortionquote:Op maandag 16 mei 2005 15:36 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Maar serieus, die barrel distortion van je camera
Ben je ook kaalquote:Op maandag 16 mei 2005 15:36 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Ik post volgende week een foto van mij kale hoofd
Volgende week welquote:
Dat extreem-rechtse.quote:
Goed hoorquote:
Het is even wennen maar het voelt lekker aan Gijsquote:
Ik wil met mijn ballen over je stoppels wrijven.quote:
klein maar fijn dus.quote:Op maandag 16 mei 2005 16:10 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Goed hoor
Errug klein alleenIk zie het ook als tijdelijk
En bij jullie?
Ik ken het, kheb het nu een jaar al zo kort.. lekker makkelijk, lekker koel in de zomer.quote:Op maandag 16 mei 2005 16:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het is even wennen maar het voelt lekker aan Gijs
quote:Op maandag 16 mei 2005 16:22 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik wil met mijn ballen over je stoppels wrijven.
Die nieuwe features bij opmaak berichtquote:
[/quote]quote:Op maandag 16 mei 2005 17:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Die nieuwe features bij opmaak bericht![]()
quote:
quote:
quote:
[quote]quote:
Droge anussex?quote:Op maandag 16 mei 2005 17:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 mei 2005 16:22 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik wil met mijn ballen over je stoppels wrijven.
Zag gisteren in die Acme store in Schevingen de cold cast beeldjes van Aeris, Cloud, Sephiroth en Tifaquote:Op maandag 16 mei 2005 17:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik heb ook al meteen gekeken toen ik thuis kwam...quote:Op maandag 16 mei 2005 17:28 schreef O-Ren het volgende:
he heerlijk gewinkeld he Quin en Fiona.![]()
Surf nu meteen naar Wehkamp.nl om
een bikini te bestellen![]()
quote:Op maandag 16 mei 2005 17:28 schreef O-Ren het volgende:
quote:Op maandag 16 mei 2005 17:28 schreef O-Ren het volgende:
quote:Op maandag 16 mei 2005 17:32 schreef Fiona het volgende:
[..]
Ik heb ook al meteen gekeken toen ik thuis kwam...
quote:Op maandag 16 mei 2005 17:32 schreef Fiona het volgende:
Ik heb ook al meteen gekeken toen ik thuis kwam...
Post anders wat naaktfoto's van jullie zelf, dan gaan wij wel online op zoek naar een bijpassende bikini.quote:Op maandag 16 mei 2005 17:28 schreef O-Ren het volgende:
zijn altijd mooi ja die beeldjes. Vind het echter altijd nog leuker om ze zelf te maken en beschilderen. Ben nu bezig met Ra, Anubis en Horus van Stargate. Horizon models.. super mooi. (althans dat hoop ik dat ze worden, ze KUNNEN mooi worden als ik het fatsoenlijk doequote:Op maandag 16 mei 2005 17:31 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Zag gisteren in die Acme store in Schevingen de cold cast beeldjes van Aeris, Cloud, Sephiroth en TifaHad ik maar 400 euro
![]()
Je bent best wel een nerd he?quote:Op maandag 16 mei 2005 17:39 schreef QueenR het volgende:
zijn altijd mooi ja die beeldjes. Vind het echter altijd nog leuker om ze zelf te maken en beschilderen. Ben nu bezig met Ra, Anubis en Horus van Stargate. Horizon models.. super mooi. (althans dat hoop ik dat ze worden, ze KUNNEN mooi worden als ik het fatsoenlijk doe)
oef pas op dat je ijsomgeving niet smelt!!!quote:Op maandag 16 mei 2005 17:37 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
[..]
Post anders wat naaktfoto's van jullie zelf, dan gaan wij wel online op zoek naar een bijpassende bikini.
ZUllen we even die snoep doen via msn?quote:Op maandag 16 mei 2005 18:01 schreef Fiona het volgende:
[..]
ik nog niet... ben er nog niet helemaal uit...
Hier wel ?quote:Op maandag 16 mei 2005 18:21 schreef Magneet het volgende:
ik zie toch nergens MAC of een appel staan ChOas
uhm jaquote:
Apple'squote:Op maandag 16 mei 2005 18:20 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
En waar worden de spellen op gedeveloped ? (geen geintje)
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zal er eens een als dildo bij je gebruiken.quote:Op maandag 16 mei 2005 18:38 schreef Chocobo het volgende:
Apple'sPrima machines daarvoor.... ! Thuis gebruik ik er 1 als wc !
quote:Op maandag 16 mei 2005 19:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik zal er eens een als dildo bij je gebruiken.
Dat dan weer wel.quote:
quote:Op maandag 16 mei 2005 21:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat dan weer wel.Maar ik moet vrijdag naar de tandarts...ik was nog liever gaan werken
![]()
![]()
Ken je dat, dat spontaan tandpijn hebben als de dag dichterbij komt.quote:
Hij komt ook op de GCquote:
Nog niet bevestigd he, alleen IGN kwam daarmeequote:Op maandag 16 mei 2005 21:18 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hij komt ook op de GC
Prachtige art.
Godver 3quote:Op maandag 16 mei 2005 21:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nog niet bevestigd he, alleen IGN kwam daarmee
quote:Op maandag 16 mei 2005 21:27 schreef Strolie75 het volgende:
Wanneer zijn de eerste persconferenties eigenlijk?
Square begint zeg maar nu geloof ikquote:Op maandag 16 mei 2005 21:32 schreef Strolie75 het volgende:![]()
Dan al???
Al met al ben ik het meest nieuwsgierig naar die van Nintendo (maken ze de belofte van een revolutie waar, wat komt er op de DS, mario 128?) en van Square-Enix (releasedates DQVIII en FFXII, nieuwe tactics op de DS?). Microsoft zal wel meer hete lucht en hype zijn.
Ga eens weg, stinknewbie.quote:
quote:
Ik ben uiteraard het meest benieuwd naar PS3quote:Op maandag 16 mei 2005 21:32 schreef Strolie75 het volgende:![]()
Dan al???
Al met al ben ik het meest nieuwsgierig naar die van Nintendo (maken ze de belofte van een revolutie waar, wat komt er op de DS, mario 128?) en van Square-Enix (releasedates DQVIII en FFXII, nieuwe tactics op de DS?). Microsoft zal wel meer hete lucht en hype zijn.
US releasedate voor DQVIII en FFXII. Misschien een nieuwe Tactics op de DS (hoe heeft FFTA eigenlijk verkocht?). Meer hoef ik niet te weten. Dan is het klaar.quote:
Kom anders eens op IRCquote:Op maandag 16 mei 2005 21:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Staat er een leger nieuwsposter paraat?
Grandiaaaaaaaaa IIIquote:Op maandag 16 mei 2005 21:37 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
US releasedate voor DQVIII en FFXII. Misschien een nieuwe Tactics op de DS (hoe heeft FFTA eigenlijk verkocht?). Meer hoef ik niet te weten. Dan is het klaar.
Wat is een cool IRC programma op de mac?quote:
Ow ja. Die was ik vergeten.quote:Op maandag 16 mei 2005 21:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Grandiaaaaaaaaa III
Liever FF XIII op de PS3quote:Op maandag 16 mei 2005 21:43 schreef Ker_Plunk het volgende:
F-f-f-f-f-final Fantttt-tasy VII op Ps3
*slappe benen krijgt*
hij zegt toch pspquote:Op maandag 16 mei 2005 21:43 schreef Ker_Plunk het volgende:
F-f-f-f-f-final Fantttt-tasy VII op Ps3
*slappe benen krijgt*
http://www.irchelp.org/irchelp/mac/quote:Op maandag 16 mei 2005 21:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wat is een cool IRC programma op de mac?
Gijs ik tril weer... .er gaat zoveel bekend gemaakt worden de komende paar dagenquote:Op maandag 16 mei 2005 23:50 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ben benieuwdMaar ga er niet voor op blijven...Kijk morgenochtend wel
Ja, over dat: jou account doet het al ruime tijd niet meer bij mijquote:Op maandag 16 mei 2005 23:54 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs ik tril weer... .er gaat zoveel bekend gemaakt worden de komende paar dagen![]()
Maar ik volg mijn oude trouwe IGN voor al het nieuws !!
http://www.ign.com/e3/2005/
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:06 schreef O-Ren het volgende:
Brown & O-Ren feliciteren:
[afbeelding]
[afbeelding]
met zijn verjaardag![]()
![]()
Gijs, krijg de tyfus! Ga eens een andere hobby uitzoeken, het enige dat je de laatste tijd doet is NIntendo afzeiken en oude kutgames ophemelen.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:22 schreef Ker_Plunk het volgende:
[afbeelding]
M-Mario Soccer.........![]()
![]()
Nintendo
Aeris in die techdemo... Zo mooi... Next Gen Gamingquote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 06:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo, microsoft conferentie gezien, slapen nu
He lekker, die kontkruiper hier heeft een belangrijke change verprutst en moet dit per e-mail melden. Natuurlijk is de IT-leverancier het allemaal schuld.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 07:19 schreef Bastard het volgende:
He vandaag zit ik helemaal alleen op mn werk.. lekker
Wahahahahahahahahahaquote:Op dinsdag 17 mei 2005 08:09 schreef Quinny het volgende:
Ja Surfertje is jarig
Gefeliciteerd
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 08:10 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wahahahahahahahahaha![]()
![]()
Waar heb je die vandaan???
WHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAquote:Op dinsdag 17 mei 2005 08:09 schreef Quinny het volgende:
Ja Surfertje is jarig
Gefeliciteerd
[afbeelding]
^&*(@#*&)quote:Op dinsdag 17 mei 2005 08:42 schreef silver-surfer het volgende:
Dank jullie wel allemaal![]()
![]()
Die plaatjes![]()
![]()
![]()
Goeiemorgen
Telefoon doet het weer?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 08:51 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
^&*(@#*&)UIJFLK()@*()IFUCK&)(&*()*)(*#@$%KLOTE!!!!(*!%^%#$#
&^*#)
*&(*@&*(
Gaat het?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 08:51 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
^&*(@#*&)UIJFLK()@*()IFUCK&)(&*()*)(*#@$%KLOTE!!!!(*!%^%#$#
&^*#)
*&(*@&*(
Hahahahahahaha ... toen was ik 3quote:Op dinsdag 17 mei 2005 08:11 schreef Quinny het volgende:
Ik vond nog een babyfoto van Surfer
[afbeelding]
wat een droppie was het toen he
zooooooooooooooooooooo geen zinquote:
Nee man... verschrikkelijkquote:
Ziet er niet uitquote:Op dinsdag 17 mei 2005 07:36 schreef Strolie75 het volgende:
B, Struik: Gran Turismo op de PS3.
[afbeelding]
Ja die heb ik volgens mij gisteren gekocht!!! Moet hem nog tunen ...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:11 schreef Bastard het volgende:
Ik moet ook die Subaru tommy kainen hebben ofzo..
Ding is retesnel
Jullie zitten naast elkaarquote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:06 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Nee man... verschrikkelijk....
Zit ook liever thuis met een joypad in mijn hand auto's te tunen
mijn geld is alweer opquote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:11 schreef Bastard het volgende:
Ik moet ook die Subaru tommy kainen hebben ofzo..
Ding is retesnel
hé geil sletjequote:
Dat duwen van jou gisterenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:14 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja die heb ik volgens mij gisteren gekocht!!! Moet hem nog tunen ...
Heb voor de grap een RS6 gekocht... en getuned... ding heeft een acceleratie van 9.5![]()
Was even bezig schatquote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:24 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
hé geil sletjeben tegen je aan het lullen op msn
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat duwen van jou gisteren
Die Cho ook .. kankerhond, steeds een tikkie geven, ik spinnen, hij er voorbij en braaf doorrijden tot de finish he![]()
Dat komt omdat jij chronisch mijn naam ceranderdquote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:26 schreef Quinny het volgende:
[..]
Was even bezig schat
tja Sjo vond het nog al grappig geloof ik om mijn naam te ceranderen? Geen idee waarom hij dat nou weer deed![]()
Ik ben even weg. Dus niet huillie doen als ik niet reageer op de msn
Nietusquote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij chronisch mijn naam ceranderd
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:26 schreef Chocobo het volgende:
[..]![]()
whahahaha.... moest soms wel proesten. Was erg cool. Gisteren deden Brown en ik hetzelfde. Netjes maar toch grof genoeg om iemand te laten spinnen.... we sandwichde Thor vrij grof
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:30 schreef Bastard het volgende:
[..]![]()
![]()
En ik weet niet of het met jou was of met Smegma Slubberaar, maar met zn 2 de Chicane in.. en ik net tegen de banden aan met 200.. Stond in 1x stil
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:26 schreef Quinny het volgende:
[..]
Was even bezig schat
tja Sjo vond het nog al grappig geloof ik om mijn naam te ceranderen? Geen idee waarom hij dat nou weer deed![]()
Ik ben even weg. Dus niet huillie doen als ik niet reageer op de msn
Jij bent ook een hoer hequote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:33 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
.. dat was ik volgens mij.... ik was aan het duwen naar rechts... boem iemand in de stapel...
Ik had mijn headset niet op toen.... dus ik wist niet wie het was..
Wel hard gelachen toen![]()
Ik stuiterde gewoon weer naar achterenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:33 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
.. dat was ik volgens mij.... ik was aan het duwen naar rechts... boem iemand in de stapel...
Ik had mijn headset niet op toen.... dus ik wist niet wie het was..
Wel hard gelachen toen![]()
zooooo gelachen gisterenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:26 schreef Chocobo het volgende:
[..]![]()
whahahaha.... moest soms wel proesten. Was erg cool. Gisteren deden Brown en ik hetzelfde. Netjes maar toch grof genoeg om iemand te laten spinnen.... we sandwichde Thor vrij grof
Hahahahahahahha...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:34 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
zooooo gelachen gisterenik rijd tegen jou aan en jij remt totdat we allebei stilstaan
wordt jij opeens een ghost
WHOEEEMMM!!!! dwars door jou heen
![]()
![]()
quote:Your email to infonet.com has been blocked due to company policy on file attachments.
Ja mooi, die was ook sterkquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:00 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Hahahahahahahha...
Spel is zooo goed.....
Had ook met B een situatie hoor... hij gaat net voor de finish tegen een muur aan... dus ik haal hem net voor de finish in... maar ik word zo nerveus omdat hij inmiddels al weer op snelheid is...
Gaat mijn auto slingeren en glij ik net na B achterstevoren over de finish..![]()
Verschil 0.03 seconde
hou opquote:
quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:10 schreef O-Ren het volgende:
Goedemorgen gijsjes
Surfer gefeliciteerd!![]()
[afbeelding]
Done.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:11 schreef silver-surfer het volgende:... stuur het naar infonet-europe.nl gijs... die werkt beter...
Dat andere systeem is lotus notes... dat zuigt..
Wij zijn heeeeeel liefquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:12 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dank je wel schatje... lief dat jullie al belde gisteravond
Nee?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 07:33 schreef Strolie75 het volgende:
Final Fantasy XI op de Xbox 360.
MMROPG met alle nadelen van World of Warcraf weggenomen:
- Ik hoef niet op een bureaustoel te zitten.
- Geen performance problemen.
- Niet typen maar met elkaar praten via Live.
Klaar.
Jullie zijn de liefstequote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:15 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Wij zijn heeeeeel lief![]()
Dat weet je toch!![]()
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:29 schreef Bastard het volgende:
Anders zet je hem net als op live op "mute"
zooooo vaak doe ik datquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Anders zet je hem net als op live op "mute"
precies als op live dusquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:31 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
zooooo vaak doe ik dat![]()
en dan de klant uitschelden
maar soms vergeet ik em inderdaad ook eraf te halendan ben ik een verhaal tegen de klant aan het houden en die reageert niet
*mute*
![]()
dat domme.... kan ik nog overnieuw beginnen
![]()
Dat dommequote:
hahahaquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:36 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Dat domme
Ik moet het altijd zeggen als hij weer eens op mute staat![]()
zit ik te lullen zegt ze..... je staat op mute hoor....quote:
misschien een idee om gewoon altijd op mute met alles te staanquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:46 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
zit ik te lullen zegt ze..... je staat op mute hoor....
Ah,... het niveau gaat weer stijgenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:51 schreef Dope_Nexium het volgende:
[..]
misschien een idee om gewoon altijd op mute met alles te staan![]()
misschien een idee dat jij ff moet instappen??quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:51 schreef Dope_Nexium het volgende:
[..]
misschien een idee om gewoon altijd op mute met alles te staan![]()
Koud zo op mijn bolletjequote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:55 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
misschien een idee dat jij ff moet instappen??![]()
oh jaquote:
quote:
.......................................quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:00 schreef Chocobo het volgende:
Godver......... dit is ZIEK !! PS3 graphshttp://media.ps3.ign.com/media/748/748448/vids_1.html
gaat echt helemaaaal nergens meer overquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:00 schreef Chocobo het volgende:
Godver......... dit is ZIEK !! PS3 graphshttp://media.ps3.ign.com/media/748/748448/vids_1.html
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:55 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
misschien een idee dat jij ff moet instappen??![]()
Ja dat is echt ziek.... check anders fight night.... zooo ziek.. in-game graphsquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:03 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
gaat echt helemaaaal nergens meer over![]()
![]()
Hoe is het met het spruitje !!quote:
Ja goed. ben maar 4 kilo aangekomen in totaal. Beter dan bij Daan. Toen was al 9 kilo aangekomen.quote:
DIE KAAAAKSLAG IN SLOWMOquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja dat is echt ziek.... check anders fight night.... zooo ziek.. in-game graphsHeeeeel coool
http://media.ps3.ign.com/media/748/748455/vids_1.html
Ahhhquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:19 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ja goed. ben maar 4 kilo aangekomen in totaal. Beter dan bij Daan. Toen was al 9 kilo aangekomen.
Maar alles is goed. Alleen Daan vond het hartje wel een beetje eng om te horenVerder vond hij het allemaal reuze interresant
Ben je weer naar het consultatiebureau geweest...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:19 schreef Quinny het volgende:
Ja goed. ben maar 4 kilo aangekomen in totaal. Beter dan bij Daan. Toen was al 9 kilo aangekomen.
Maar alles is goed. Alleen Daan vond het hartje wel een beetje eng om te horenVerder vond hij het allemaal reuze interresant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |