Er zijn meerdere... maar ik ben idd Huntelaarquote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:22 schreef Noca het volgende:
Hee Max, ben jij eigenlijk die fries die wel eens op fcgforum post?
Die bedoelde ik!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:30 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Er zijn meerdere... maar ik ben idd Huntelaar
Haha, mooie edit nogquote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:34 schreef Noca het volgende:
[..]
Die bedoelde ik!
Je post netjes mee dacht ik zo.
Dacht ikquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 09:22 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Haha, mooie edit nog![]()
Maar goed, ik heb enkele jongens van het fcgforum persoonlijk gesproken na de afgelopen FCG - SCH en dat was erg gezellig!![]()
precies hetzelfde geldt voor mijquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:09 schreef MasterMido het volgende:
Ik meld mijvanaaf in vak 426
voor het eerst dit jaar een seizoenskaart
![]()
En in ruil voor jouw doordachte posts kom ik mijn levenswijsheden bij jullie delen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 09:22 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Haha, mooie edit nog![]()
Man, als ik eens één lollige opmerking maak krijg ik toch een shit over me heen... met name Poll trekt het erg slecht als ik daar post. Zoals die discussie over Verbeek, daar bemoei ik me nu dus niet mee want dan is het kutfries dit, kutfries dat... terwijl ik toch altijd objectief probeer te blijven. Kunnen ze helaas niet los zien van mijn achtergrond.
Maar goed, ik heb enkele jongens van het fcgforum persoonlijk gesproken na de afgelopen FCG - SCH en dat was erg gezellig!![]()
Coaches hebben een voorbeeldfunctie.quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:31 schreef Suijk het volgende:
Vind ik eigenlijk ook. En Atteveld erbij.
Gelijk had die! Voor iedere scheet kreeg Heerenveen een vrije trap! Er hoefde maar een verdediger van jullie aan Koné te gaan hangen en Koné werd teruggefloten!quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:30 schreef SCH het volgende:
Wat een partij - er is wel iets met Roda in het ALS, vorig jaar ook al zo'n heksenketel.
Jammer dat die Stevens zich zo aanstelt - je hoort hem niet over de penalty die Huntelaar had kunnen krijgen. Stevens had eigeniljk naar de tribune gemoeten vind ik.
quote:Op zondag 21 augustus 2005 02:12 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Gelijk had die! Voor iedere scheet kreeg Heerenveen een vrije trap! Er hoefde maar een verdediger van jullie aan Koné te gaan hangen en Koné werd teruggefloten!Los daarvan mag je niet zoveel goals in zo'n korte tijd tegenkrijgen.
ja kzit ook in 426, wel rustig daar hea? Rij 9, jij dan?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:31 schreef MasterMido het volgende:
Zozo eerste wedstrijd bij Heerenveen en dan krijg je zo'n wedstrijd voor geschoteld![]()
Ik heb op talpa nog ff de samenvatting gezien. Maar daar werd niet laten zien dat Huntelaar een penalty had moeten krijgen.
Ratjetoe zit je ook in 426? welke rij?
Beide partijen dachten dat de scheids in hun nadeel floot, en zo gaat het altijd, wel lastig voor een scheids. Jullie mochten iig ook niet klagen met de penalty die jullie wel kregen en de penalty die Heerenveen niet kreeg.quote:Op zondag 21 augustus 2005 02:12 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Gelijk had die! Voor iedere scheet kreeg Heerenveen een vrije trap! Er hoefde maar een verdediger van jullie aan Koné te gaan hangen en Koné werd teruggefloten!Los daarvan mag je niet zoveel goals in zo'n korte tijd tegenkrijgen.
Vak 426 rij 15 stoel 12/13quote:Op zondag 21 augustus 2005 14:04 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
ja kzit ook in 426, wel rustig daar hea? Rij 9, jij dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |