Je moet ook recht op gaan zitten. Je bent lang genoegquote:
Niet als iedereen gaat staanquote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:41 schreef Burner2000 het volgende:
[..]
Je moet ook recht op gaan zitten. Je bent lang genoeg
Ik ga uit van een overwinning. Elk ander resultaat zie ik als zwaar teleurstellend.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 06:56 schreef Calella het volgende:
Hoe zien jullie de kansen van Heerenveen in Den Haag?![]()
Ik ga uit van een gelijkspel - Den Haag is altijd een lastige tegenstander voor ons, zeker uit.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 08:19 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Ik ga uit van een overwinning. Elk ander resultaat zie ik als zwaar teleurstellend.
Toen hebben we toch uit verloren met 0-1 of was dat alweer twee jaar geleden?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 09:27 schreef MaxPower het volgende:
Welnee joh, vorig jaar dolde Samaras die gasten helemaal.
1-0 toen, hofstedequote:Op donderdag 25 augustus 2005 09:55 schreef MaxPower het volgende:
0-2 gewonnen vorig jaar, daarvoor verloren met 3-2 (?) dacht ik.
Ik vond het voor Ado een goede wedstrijd. Ze streden voor de bal dat was niet te zien bij SC Heerenveen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:52 schreef SCH het volgende:
Was Johan Derksen dronken? Eerst roepen dat Heerenveen de top 3 gaat aantasten en na de wedstrijd roepen dat Den Haag ons van de mat heeft geveegd. Waanzin natuurlijk, het was een baggerwedstrijd van beide kanten.
Leuk hoor die live-uitzendingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |