Allang aangepast, whehehehequote:Op maandag 16 mei 2005 01:11 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Hetzij noch/noch, hetzij nog/nog: niet noch/nog.!
Is dat in het bedrijvengedeelte of in de personengids?quote:Op maandag 16 mei 2005 01:12 schreef Croupouque het volgende:
Mijn nummer staat overigens gewoon in de Gouden Gids hoor, onder de B van "Bruingebronste liefdesgod".
Zestien minuten over nagedacht: puik.quote:Op maandag 16 mei 2005 01:12 schreef Croupouque het volgende:
Mijn nummer staat overigens gewoon in de Gouden Gids hoor, onder de B van "Bruingebronste liefdesgod".
Verhip, Kroepoek is gewoon meer newbie dan ikquote:Op maandag 16 mei 2005 01:12 schreef FlyingFox het volgende:
Allemaal mensen met een relatief laag ID.
Truste.
Nee, jij bent newbie genoeg om niet te weten dat Croupouque een kloon is. Ja.quote:Op maandag 16 mei 2005 01:13 schreef JDude het volgende:
[..]
Verhip, Kroepoek is gewoon meer newbie dan ik
Ik kwam er ook net achterquote:Op maandag 16 mei 2005 01:13 schreef JDude het volgende:
[..]
Verhip, Kroepoek is gewoon meer newbie dan ik
In het bedrijvengedeelte natuurlijk, dat liefdesgod-baantje is slechts om mijn loodgietersopleiding te bekostigen.quote:Op maandag 16 mei 2005 01:12 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Is dat in het bedrijvengedeelte of in de personengids?
Ah, je blijft nog even.quote:Op maandag 16 mei 2005 01:14 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Nee, jij bent newbie genoeg om niet te weten dat Croupouque een kloon is. Ja.
Tssk. Alsof ik alle klonen ga bijhouden.quote:Op maandag 16 mei 2005 01:14 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Nee, jij bent newbie genoeg om niet te weten dat Croupouque een kloon is. Ja.
Waarom vertel je me dat? Dat vroeg ik helemaal niet.quote:Op maandag 16 mei 2005 01:14 schreef Croupouque het volgende:
[..]
In het bedrijvengedeelte natuurlijk, dat liefdesgod-baantje is slechts om mijn loodgietersopleiding te bekostigen.
Geen wonder dat het nooit wat is geworden met die stadquote:Op maandag 16 mei 2005 01:15 schreef FlyingFox het volgende:
Wheheheh. Het Tilburgse woord voor villawijk is kouwèèrpelbuurt.!
Een koude aardappel, uiteraard.quote:Op maandag 16 mei 2005 01:16 schreef Bioslock het volgende:
Wat is een kouwèèrpel?
Durf jij je telefoonnummer te plaatsen? Dan bel ik je op en leg het uit.quote:Op maandag 16 mei 2005 01:17 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Oh, dan snap ik het opeens, volkomen, helemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |