Geld?quote:Op zondag 15 mei 2005 15:56 schreef TimmyAsd het volgende:
Trouwens nog tips om voor me verjaardag te vragen?
Mede daarom koop ik dus niets op marktplaats...quote:Op zondag 15 mei 2005 18:00 schreef tonks het volgende:
Over 2ehands telefoons gesproken.. had eens een telefoon via marktplaats gekocht.. kwam die aan zaten er allemaal " naakt " foto's van die gozer op.
Ik heb tot nu toe altijd geluk met marktplaats gehad.quote:Op zondag 15 mei 2005 18:07 schreef Remzz het volgende:
[..]
Mede daarom koop ik dus niets op marktplaats...
Jaja.....quote:Op zondag 15 mei 2005 18:13 schreef tonks het volgende:
Ja dat is ziek, toen sprak ik hem er over aan zei hij dat zijn vriendin die gemaakt had
Weer werken ?quote:Op maandag 16 mei 2005 10:17 schreef TimmyAsd het volgende:
Morguh mensen
Ga me zo maar ff richting badkamer bewegen, daarna naar werk
in Blaak schijnt ook alles open te zijnquote:Op maandag 16 mei 2005 10:25 schreef Remzz het volgende:
Toch mooi als je in Amsterdam woont, dan is alles gewoon open op 2e pinsterdag. Hier is alles dicht
Ja ok behalve de meubelboulevards enzo...
Nou ik was er de hele dag en heb maar 1 turkse tapijtwinkel gezien die open wasquote:Op maandag 16 mei 2005 10:25 schreef Remzz het volgende:
Toch mooi als je in Amsterdam woont, dan is alles gewoon open op 2e pinsterdag. Hier is alles dicht
Ja ok behalve de meubelboulevards enzo...
vertel mij wat ik moet nog wat vakken af ronden voor het eind van het semesterquote:
Niet eens ff langskomen bij Timmyquote:Op maandag 16 mei 2005 21:25 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Nou ik was er de hele dag en heb maar 1 turkse tapijtwinkel gezien die open was
buiten het centrum dat wel
Ahh knullie tochquote:Op dinsdag 17 mei 2005 08:03 schreef TimmyAsd het volgende:
En wederom een goedemorgen.
Keelpijn
Werken
Allebei vandaag enzo
Ik ga straks de trein in, moet straks naar school.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 08:13 schreef TimmyAsd het volgende:
MOrguh
Wederom nu richting badkamer, dan richting tram die richting werk gaat
Oww kquote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:29 schreef TimmyAsd het volgende:
Lees je mail Remzz![]()
Had je vast al gedaan denk ik
Is het altijd zo dood als ik er niet ben?
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:56 schreef tonks het volgende:
Dr_Flash waar ben je
Heb ff dit topic geopend
Ik heb zelf 2 Iriver's harryquote:Op woensdag 18 mei 2005 17:35 schreef Geqxon het volgende:
USB-Host, videofunctie, FM-Radio, Kleurenscherm en OGG voor maar 325 euri's.
BEAT THAT STEVE!
wtf heb je aan een gsm met kleurenscherm en camera met flitserquote:Op woensdag 18 mei 2005 18:21 schreef tonks het volgende:
Iriver is een hoerending.. wtf heb je aan een mp3 speler met kleurenscherm en camera
Maar wtf heb je eraan.quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:23 schreef Steve-O het volgende:
[..]
wtf heb je aan een gsm met kleurenscherm en camera met flitser
dit is het Gadget forum..
Niemand verwacht het in een mp3spelerquote:
Flitserquote:Op woensdag 18 mei 2005 18:23 schreef Steve-O het volgende:
[..]
wtf heb je aan een gsm met kleurenscherm en camera met flitser
dit is het Gadget forum..
duh, homp plastic met een schermquote:Op woensdag 18 mei 2005 18:28 schreef Steve-O het volgende:
De D500 bijv van samsung compleet overbodig toestel als je het zo bekijkt
Wat voor mobiel heb jij dan ?quote:
Suprise-element dus! Is na twee dagen ook weg.quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:27 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Niemand verwacht het in een mp3speler...
3510iquote:
quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:09 schreef tonks het volgende:
tenzij timmyasd nu in mehico zitvan jou geld te profiteren
Sorryquote:Op woensdag 18 mei 2005 18:20 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Ik heb zelf 2 Iriver's harry
ihp-120 en een ifp-1095
mp3 speler met camera en kleuren scherm
quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:46 schreef Steve-O het volgende:
[..]
3510i
1 van de eerste nokia's met kleurenscherm
accu houd het ruim een week uit![]()
* TimmyAsd groet jullie vanuit het regenachtige zonnige Amsterdam Chiliquote:Op woensdag 18 mei 2005 17:09 schreef tonks het volgende:
tenzij timmyasd nu in mehico zitvan jou geld te profiteren
Ja.quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:17 schreef tonks het volgende:
ik wil alleen reageren op timmyasd
Eeehm tja leuk.... Leren is niet zo leuk, rijles welquote:Op donderdag 19 mei 2005 07:55 schreef TimmyAsd het volgende:
Gaan jullie vandaag nog wat leuks doen?
Ik ontsmet wel eerst de doos ofzoquote:Op donderdag 19 mei 2005 08:07 schreef tonks het volgende:
haha als het besmettelijk is krijg jij het ook remzz
oee dies dodelijkquote:Op donderdag 19 mei 2005 08:23 schreef TimmyAsd het volgende:
Ik heb het van een collega gekregen
Het schijnt de Turkse griep te zijn
Als je het maar weet brada die pocket is tantu moeilijkquote:
Wat heb je nou weer uitgevretenquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:22 schreef tonks het volgende:
ja klb
+10 voordehandliggendquote:Op donderdag 19 mei 2005 22:13 schreef TimmyAsd het volgende:
dussssss
Jep ze spelen thuis, vanavond feest in Almeloooooquote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:07 schreef TimmyAsd het volgende:
Ze spelen thuis toch? En voor kampioenen wordt altijd een uitzondering gemaakt.
Volgend jaar mag ik hier ook schreeuwen dat Ajax kampioen is
Dat is toch alleen op vrijdag?quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:34 schreef Steve-O het volgende:
Ik ga ff dubbele episode van lost kijken
Ik volg dat pauper schema in nederland niet duurt me te lang .quote:
quote:Lelijk en geen camera dus stom k** ding
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:35 schreef Geqxon het volgende:
Ik hou van mensen met een laag IQ
Zie hier bijvoorbeelde de review van Jessica over de nokia 3310:
[..]
grmblquote:In verband met onderhoudswerkzaamheden is Internet Bankieren tijdelijk niet beschikbaar. Wij adviseren u het omstreeks 07.00 uur weer te proberen. Onze excuses voor het ongemak.
Hey timmy ik kan niet reageren op KLB.. maar kan je hier wat mee rover vertellenquote:Er zijn best veel mensen vermoord hierzow
Heb wel wat moorden gezien, maar dat waren onbekenden. Ben zelf ook bijna vermoord, maar die kneus durfde de trekker niet over te halen
En wat zei school er vanquote:Op maandag 23 mei 2005 23:03 schreef TimmyAsd het volgende:
Ja, was wel ff schrikken. Ben maar naar huis gegaan. Verder weinig meer van deze gast vernomen trouwens.
wiequote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:56 schreef Geqxon het volgende:
Kut, ik hoop niet dat hij al die bagger zie die ik gepost had
Nu nog op werk, vanavond zal ik wel eens ff op de veegwagen klimmenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:56 schreef Geqxon het volgende:
Kut, ik hoop niet dat hij al die bagger zie die ik gepost had
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Bier
voor iedereen die mij vreselijk hard gemist heeft dan he?Ik heb weer een PC die enigszins inzetbaar is en zal me dus ook weer wat vaker hier laten zien. Sorry. En zo
quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:01 schreef TimmyAsd het volgende:
Goeiemorgen!
Goed idee lijkt mequote:Gezond eten op school belonen met iPod
24-05-2005
Om ervoor te zorgen dat schoolkinderen gezond(er) gaan eten, heeft de gemeenteraad van het Engelse Glasgow een bijzonder initiatief ontwikkeld. Kinderen kunnen met gezonde schoolmaaltijden punten verdienen en die weer inwisselen voor allerlei gadgets.
Fuel Zone, zoals het project heet, is inmiddels ingevoerd voor alle 30.000 kinderen op de middelbare school. Alle leerlingen hebben een chipcard. Wanneer zij hun maaltijd in de schoolkantine afrekenen, worden er op deze kaart, afhankelijk van wát er afgerekend wordt, punten bijgeschreven. Een schaaltje rauwkost levert bijvoorbeeld 15 punten op, terwijl de zogenaamde Vital Mix (soep, een pittabroodje met gezonde vulling, yoghurt en vruchtensap) goed is voor 40 punten. Frites en snacks leveren uiteraard geen punten op. Leerlingen die genoeg punten hebben verzameld, kunnen die omzetten in zéér aansprekende gadgets. 1500 punten leveren een tegoedbon voor Amazon op (ter waarde van 10 Engelse ponden), maar wie meer doorzettingsvermogen heeft (en dus langer gezond eet) kan ook sparen voor een Xbox (3000 punten) of zelfs een iPod (4000 punten).
Besteld? Ik doe niet aan bestellenquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:22 schreef Steve-O het volgende:
Wat voor mp3 speler heb je besteld ?
quote:Op donderdag 26 mei 2005 17:08 schreef Geqxon het volgende:
Echte homozooi, koop je een videocamera van over de 700 euro krijg je er een SD-card van maarliefst 8mb bij
[pats-mode] maar uiteraard heb ik hier nog een paar gigabyte kaartje die niks zitten te doenquote:
Ik moet ook pas 3 uur naar de bioscoop .quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:04 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ik ook terwijl ik om half 2 pas moet beginnen...
SW?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:04 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Ik moet ook pas 3 uur naar de bioscoop .
Ik SW - AOTC gezien in de bios. Helemaal linksvoorin, omdat het zó fukking druk was. Ik had een week erna nog last van mijn nek. In de stukken film dat er alleen maar geluld werd heb ik gewoon recht vooruit gekeken.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:28 schreef Steve-O het volgende:
Leuke film hoor .
En dan kan je wel met die nerd/Tweaker/reacties komen maar star wars is gewoon een keer leuk om in de bios te zien .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |