quote:Op zondag 15 mei 2005 15:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
Doe het maar met linkjes want het zijn enorme wallpapers..
Check topiquequote:
het is idd veeeeeeeeel handiger als je zelf weet wat voor lampen erin moeten doefusquote:Op zondag 15 mei 2005 15:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
Owjah!
@ Herm, ik heb 6! pompen bezocht om lampjes te vinden, maar ze wisten geen van allen welke zou passen, en ze hebben ook net nergens m'n mistlampen in de verkoop..
quote:Op zondag 15 mei 2005 15:36 schreef Hugster het volgende:
zet godverdomme eens plaatjes in de OP, dit is een bijzondere auto en dioe verdiend meer aandacht
d'r staat ook helemaal niets op de verpakking vermeld..quote:Op zondag 15 mei 2005 15:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
het is idd veeeeeeeeel handiger als je zelf weet wat voor lampen erin moeten doefus
quote:Op zondag 15 mei 2005 15:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
d'r staat ook helemaal niets op de verpakking vermeld..
nerdquote:Op zondag 15 mei 2005 15:46 schreef hermandeperman het volgende:
[afbeelding]het was weliswaar 10 seconden maar toch, GOOGLE WAS DOWN
google biedt ook geen uitkomstquote:Op zondag 15 mei 2005 15:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
Half goedkope, maar wel goede.. *Veel ervaring heeft met 't merk*
zoveel geld is het nietquote:Op zondag 15 mei 2005 15:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
zegt iemand die programma's tweakt en ADSL-aansluitingen legt voor zijn geld
![]()
omdat mijn lappie momenteel zwaar staat te renderen heb ik hem even op "beste prestaties" gezet, dan wordt alles heel lelijk maar heeft hij wel meer CPU-krachtquote:Op zondag 15 mei 2005 15:56 schreef Hugster het volgende:
[..]
zoveel geld is het niet
wat een belachelijk lelijke error kreeg jij btw
[afbeelding]
quote:Op zondag 15 mei 2005 16:06 schreef Hugster het volgende:![]()
ik heb net ontdekt hoe ik m'n iPod op de douche kan aansluiten
![]()
![]()
muziek in de badkamerquote:Op zondag 15 mei 2005 16:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb egwoon een grote box in de douche hangen
kapotslaanquote:Op zondag 15 mei 2005 16:11 schreef Hugster het volgende:
hier zitten waterdichte Bose's in
de installateurs hadden de speakerbedrading beschadigd en gebroken bij de installatie... bleek achteraf nadat de aannemer en de stucadoor er al een hele wand voor hadden gebouwd
jaja en daarna sla je ze kapotquote:Op zondag 15 mei 2005 16:16 schreef Hugster het volgende:
nee hoor ze mochten gewoon weer de wand afbreken, nieuwe speakerkabels plaatsen en de wand opnieuw neerzetten, op kosten van de badkamerjosti's natuurlijk
okequote:Op zondag 15 mei 2005 16:22 schreef Hugster het volgende:
neuh want het boeit mij toch geen fuck dat de aannemer dubbel werk heeft
ik heb echt slaande ruzie met de burenquote:Op zondag 15 mei 2005 17:01 schreef hermandeperman het volgende:
Oja Huug, je wilde toch weten hoever mijn buren wonen, nou poging tot foto maken is gewaagd
[afbeelding]
Ugh rotterdamse terreur factiequote:
Die van mij moeten me wel horen, als ik een plak drum 'n bass vinyl aanslinger gaat het volume ver openquote:
geheel terechtquote:Op zondag 15 mei 2005 17:07 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Die van mij moeten we wel horen, als ik een plak drum 'n bass vinyl aanslinger gaat het volume ver open
quote:
kutquote:Op zondag 15 mei 2005 17:48 schreef Spyronius het volgende:
Tiefus Tering Jantje, voorruit van een auto van een maat van mij naar de gruzelementen gegooid met een baksteen en nogzelfs op een van de veiligste plaatsen waar de politie ook tig keer langs komt. Maar goed ik woon ook in de enige plaats van nederland waar er ingebroken is bij de politie
Sorry de steen plakte aan mn vinger en ik wou 'm eraf schuddenquote:Op zondag 15 mei 2005 17:48 schreef Spyronius het volgende:
Tiefus Tering Jantje, voorruit van een auto van een maat van mij naar de gruzelementen gegooid met een baksteen en nogzelfs op een van de veiligste plaatsen waar de politie ook tig keer langs komt. Maar goed ik woon ook in de enige plaats van nederland waar er ingebroken is bij de politie
quote:Op zondag 15 mei 2005 17:50 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Sorry de steen plakte aan mn vinger en ik wou 'm eraf schudden![]()
mijn mams vind die plaat ook tofquote:Op zondag 15 mei 2005 17:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
system of a down - Chop Suey <-- heb ik nu vol uit opstaan. Maar mijn oma zit beneden. Mijn ouders vonden mijn actie op z'n minst niet geslaagt![]()
vergeet live @ london & wonderfull days hard mix nietquote:Op zondag 15 mei 2005 18:12 schreef ook_gek het volgende:
Charly Lownoise & Mental Theo - DJ Fuck
Charly Lownoise & Mental Theo - Live @ London
Charly Lownoise & Mental Theo - Wonderfull Days
Oooh heeeeeeeeeeeeeeeeerlijke nummers![]()
jou wel.....quote:Op zondag 15 mei 2005 18:31 schreef Fwnk het volgende:
Ik ga zo effe V-Power proberen, gaat me dat, behalve een lege portomonnee nog wat extra performance opleveren denken jullie?
V-power tankers hebben wetenschappelijk bewezen meer seksquote:Op zondag 15 mei 2005 18:31 schreef Fwnk het volgende:
Ik ga zo effe V-Power proberen, gaat me dat, behalve een lege portomonnee nog wat extra performance opleveren denken jullie?
Is goed, ik ga binnenkort toch naar Gennep, las je ook op locatie?quote:
Ow?quote:Op zondag 15 mei 2005 19:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is goed, ik ga binnenkort toch naar Gennep, las je ook op locatie?
ojawel.. als iemand me het materiaal levertquote:Op zondag 15 mei 2005 19:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is goed, ik ga binnenkort toch naar Gennep, las je ook op locatie?
Als jij aanbiedt te lassen ga ik er vanuit dat jij ook de spullen daarvoor hebtquote:Op zondag 15 mei 2005 19:35 schreef Youp het volgende:
[..]
ojawel.. als iemand me het materiaal levert
neequote:Op zondag 15 mei 2005 19:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als jij aanbiedt te lassen ga ik er vanuit dat jij ook de spullen daarvoor hebt
Vanavond is ook al goed hoor, moet toch nog een reden hebben om hier weg te gaanquote:
Ik heb hetzelfde probleemquote:Op zondag 15 mei 2005 20:02 schreef MewBie het volgende:
Dr moet toch wel iemand zijn die morgen naar Assen gaat met wie ik mee kan gaan
Limboland = Limburg neem ik aan?quote:Op zondag 15 mei 2005 20:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde probleem.
Niemand ie gaat/kan.
waar woon jij dan?quote:
Maar, je kan niet? of heb je geen vervoer?quote:Op zondag 15 mei 2005 20:06 schreef ook_gek het volgende:
Ja ik heb het zelfde probleem. Ik wil er ook heen
Volgens mijn profiel in L'damquote:
Aha, maar ik ga eerst wel hier in de buurt checken of ik t niet kan laten lassen.quote:Op zondag 15 mei 2005 19:48 schreef Youp het volgende:
[..]
nee
maar ik heb wel een garage waar ik altijd langs kan gaan.. daar hebben ze bruggen en lasapparaat en de hele shit
ik scheveningenquote:
heb geen vervoer.quote:Op zondag 15 mei 2005 20:06 schreef MewBie het volgende:
[..]
Maar, je kan niet? of heb je geen vervoer?
wat ben jij nou voor monteurquote:Op zondag 15 mei 2005 20:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Aha, maar ik ga eerst wel hier in de buurt checken of ik t niet kan laten lassen.
Mwah, niet echt, maar noem eens een achternaam?quote:Op zondag 15 mei 2005 20:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik scheveningen![]()
Ken jij veel mensen in L'dam van rond de 23?
[..]
heb geen vervoer.
Als dat kan ga ik met je mee.quote:Op zondag 15 mei 2005 20:12 schreef MewBie het volgende:
[..]
Mwah, niet echt, maar noem eens een achternaam?
Zal ik eens vragen of ik een auto kan lenen morgen?
Geef me een kap en een lasser, dan kan ik het ook. Ik heb al zoveel scrapheap gekeken dat ik het nu ook wel kanquote:Op zondag 15 mei 2005 20:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
wat ben jij nou voor monteur
Ik doe HBO en kan zelfs lassen
Ga auto regelen dan gaan we morgen naar assen toequote:Op zondag 15 mei 2005 20:15 schreef MewBie het volgende:
[..]
Maar of het goed gelast is, is dan de vraag
pff gewoon dik er op bradenquote:Op zondag 15 mei 2005 20:15 schreef MewBie het volgende:
[..]
Een rups over een naad leggen kan iedereenquote:Op zondag 15 mei 2005 20:15 schreef MewBie het volgende:
[..]
Zoals het er nu naar uit ziet kan ik een auto lenen, mits zijn motor zometeen wilt startenquote:Op zondag 15 mei 2005 20:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als dat kan ga ik met je mee.
Achternaam is Bv post, kip bok En ja dit zijn ECHTE achternamen
Anders zou ik niet zeggen dat ik een auto eventueel kan regelenquote:Op zondag 15 mei 2005 20:22 schreef ook_gek het volgende:
MewBie heb jij eigelijk een rijbewijs. Ik ben te lui om te gaan rijden morgen namelijk. Dat is ook een beetje mijn probleem![]()
quote:Op zondag 15 mei 2005 20:17 schreef Youp het volgende:
[..]
pff gewoon dik er op bradenis altijd goed
Ja weet ik veelquote:Op zondag 15 mei 2005 20:25 schreef MewBie het volgende:
[..]
Anders zou ik niet zeggen dat ik een auto eventueel kan regelen
Kom maar halenquote:Op zondag 15 mei 2005 20:30 schreef Youp het volgende:
ja sjoewe ik... ik ben te lui om naar beneden te lopen
WTF moet ik achter op een motor zitten dan gaat mijn haar door de warquote:Op zondag 15 mei 2005 20:29 schreef MewBie het volgende:
[..]
Maar ik ga er nu ff vandoor, ff kijken of zn motor (zo'n 2 wielerig ding dus) start
mietjuh!quote:Op zondag 15 mei 2005 20:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
WTF moet ik achter op een motor zitten dan gaat mijn haar door de war
hou je helm gewoon opquote:Op zondag 15 mei 2005 20:35 schreef ook_gek het volgende:
he hallo er zijn dikke auto,s daar. Dus wie weet ook mooie vrouwen en dan moet mijn haar goed zitten![]()
Stripshows?quote:Op zondag 15 mei 2005 20:35 schreef ook_gek het volgende:
he hallo er zijn dikke auto,s daar. Dus wie weet ook mooie vrouwen en dan moet mijn haar goed zitten![]()
rise n shinequote:Op zondag 15 mei 2005 20:39 schreef Sjoewe het volgende:
ROFL, webcam yeah
[afbeelding]
"Goedenavond mijn naam is Sjoewe en sinds vanochtend ben ik clinisch dood."
Dit was ik vanochtendquote:Op zondag 15 mei 2005 20:39 schreef Sjoewe het volgende:
ROFL, webcam yeah
[afbeelding]
"Goedenavond mijn naam is Sjoewe en sinds vanochtend ben ik clinisch dood."
Pff die stond al in je fotoboekquote:
quote:
Doeiquote:
IKquote:Op zondag 15 mei 2005 20:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
![]()
Wie wil er morgen navigeren bij een puzzelrit, dan kan ik naar Viva Italiä
Ik heb toch meer streetcredebilityquote:
Ouwe tanker van mequote:
Maar dan kunnen wij niet meer samen naar Assenquote:
wiggahquote:Op zondag 15 mei 2005 20:44 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik heb toch meer streetcredebility
[afbeelding]
quote:Op zondag 15 mei 2005 20:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Maar dan kunnen wij niet meer samen naar Assendan schiet het nog niet op
cool kom jij ook. Zal wel leuk zijn zien we elkaar weer eensquote:Op zondag 15 mei 2005 20:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Maar dan kunnen wij niet meer samen naar Assendan schiet het nog niet op
en een baardaapquote:
Oké! dat ik ga ik nu niet doen want dan lacht ook_gek me uitquote:Op zondag 15 mei 2005 20:44 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik heb toch meer streetcredebility
[afbeelding]
Nee hoor, ik heb al een poosje kaarten, maar nu heb ik er geen ruk aan, al heb ik ze eigenlijk al aan een kennis gegeven omdat hij wel kon.quote:
Ik ben slim. Ik heb alle meetings in mijn agenda staanquote:Op zondag 15 mei 2005 20:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb al een poosje kaarten, maar nu heb ik er geen ruk aan, al heb ik ze eigenlijk al aan een kennis gegeven omdat hij wel kon.
@mark, niet dus, tenzij iemand wil navigeren bij de puzzelrit van de Triumph club, ik had dat mn vader beloofd, maar toen wist ik niet dat Viva italie tegelijk was.
je broertje kan mee toch?quote:Op zondag 15 mei 2005 20:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb al een poosje kaarten, maar nu heb ik er geen ruk aan, al heb ik ze eigenlijk al aan een kennis gegeven omdat hij wel kon.
@mark, niet dus, tenzij iemand wil navigeren bij de puzzelrit van de Triumph club, ik had dat mn vader beloofd, maar toen wist ik niet dat Viva italie tegelijk was.
Dat ga ik nu dus ook maar doen, al schoot dat nog niks op, want ik beloofde t zonder te kijkenquote:Op zondag 15 mei 2005 20:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ben slim. Ik heb alle meetings in mijn agenda staan!
Alleen je gaat er nooit naar toequote:Op zondag 15 mei 2005 20:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ben slim. Ik heb alle meetings in mijn agenda staan!
Hij is bij z'n vriendinquote:
je moeder?quote:
Durft nietquote:
Morgenochtendquote:
is je vader zo gevaarlijk danquote:
Nee hoor, maar t gaat vrij hard over landweggetjes en er zitten geen gordels in de autoquote:
heb je al gumball filmpjes gekeken? Zitten veel geile dingen bijquote:
nee ik symboliseer een stijve met mn middelvinger...quote:
Zoals het er nu naar uitziet heb ik morgen een autoquote:Op zondag 15 mei 2005 21:15 schreef ook_gek het volgende:
Dus je wilt neukenquote:Op zondag 15 mei 2005 21:41 schreef Youp het volgende:
[..]
nee ik symboliseer een stijve met mn middelvinger...
we hebben serieus eens een docu op school gezien over mensen die handgebaren hebben onderzocht...![]()
![]()
ik heb mn prive voorraadquote:Op zondag 15 mei 2005 21:47 schreef DeltaHF het volgende:
[..]
Mooi man
Anyway, ik moet naar de kroeg; bier staat warm te worden enzo![]()
fooooooooto fooooooooootoquote:Op zondag 15 mei 2005 23:22 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb look-a-like motorrijlaarzen aan.
Ik heb een heleboel schoenenquote:Op zondag 15 mei 2005 23:26 schreef Youp het volgende:
[afbeelding]
mijn motorrijschoenenen 75% van de tijd ook mn alledaagse schoenen en mn werkschoenen
ik heb ook een hoop schoenen... alleen meer dan de helft draag ik al niet meerquote:Op zondag 15 mei 2005 23:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb een heleboel schoenen.
12 paar geloof ik.
WTF lekker is dat dus nu hang ik er aan?quote:
quote:Op zondag 15 mei 2005 23:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
WTF lekker is dat dus nu hang ik er aan?
slok stro rum er in gooid en maar gaat doen danquote:
Okayquote:Op zondag 15 mei 2005 23:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
slok stro rum er in gooid en maar gaat doen dan
ja ze heeft een geil kinder stemmetjequote:
gril hequote:
tel nog eensquote:Op maandag 16 mei 2005 01:12 schreef Youp het volgende:
vul t nog maar wat meer op
-edit-
we moeten er nog 10
geile rukkerquote:Op maandag 16 mei 2005 01:15 schreef ook_gek het volgende:
zo ruim 1uur en 15minzitten bellen met ijmeis