merk?, type?, pic?quote:Op zondag 15 mei 2005 16:01 schreef MeuL het volgende:
ik zal de HD nog ffies testen, en dan hoor je van me
@ Het biertje; het ondersteund SD, 5 euro ex verzend ;o
kan in enevelopje?quote:Op zondag 15 mei 2005 16:07 schreef MeuL het volgende:
Packard bel dingetje, type UR2060E ( zal wel alleen opdrukje van PB opzitten, maar hij functioneerd uitstekend
dat kost je daus hoogstens 2x een postzegel. ¤6 incl.quote:Op zondag 15 mei 2005 16:10 schreef MeuL het volgende:
Hmmz, dunno, tis wel 1cm hoog, ben er bang voor /swt
cd verpakking perhaps
M'n opa en oma zijn nu hierquote:Op zondag 15 mei 2005 16:16 schreef MeuL het volgende:
Ik woon in deventer, werk in zwolle, vandaar
5 euri is ok, indien brengen / halen
@ biertje dus je bent er van overtuigd dat ie in een envelope past met 2 postzegels ? ifso, sold
ik heb wel vaker een dvd doosje verzonden met 2x 39 cent erop. altijd nog goed gegaan.quote:Op zondag 15 mei 2005 16:16 schreef MeuL het volgende:
Ik woon in deventer, werk in zwolle, vandaar
5 euri is ok, indien brengen / halen
@ biertje dus je bent er van overtuigd dat ie in een envelope past met 2 postzegels ? ifso, sold
Nah laat dan maar zitten, bestel ik er wel eentje...quote:Op zondag 15 mei 2005 16:19 schreef MeuL het volgende:
@ sweex, dat meen je niet lolje opa en oma langs mijn huis sturen voor een floppy drive ?
ik heb vandaag mijn cardreader van de TS ontvangen....quote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:35 schreef SadKingBilly het volgende:
Waarom hoor ik niets meer van je.. En je mail schijnt ook niet meer te werken?
Dan gaat het over, 16x is errug langzaaaaaaaamquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:37 schreef MeuL het volgende:
@ VincentKAcer brander is nog te koop,
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |