Nee is niet hetzelfdequote:Op maandag 23 mei 2005 23:27 schreef markiemark het volgende:
even een heel ander vraagje.. is dit:
[ code verwijderd ]
en dit
[ code verwijderd ]
hetzelfde? zo ja, wat kan ik beter gebruiken, zo nee..... ok..
bij de eerste concateneer je de twee. Als $i bijvoorbeeld een getal is (bijv. 99) dan zoek je $_POST['bezoeker99'] op.quote:Op maandag 23 mei 2005 23:27 schreef markiemark het volgende:
even een heel ander vraagje.. is dit:
[ code verwijderd ]
en dit
[ code verwijderd ]
hetzelfde? zo ja, wat kan ik beter gebruiken, zo nee..... ok..
ja zo gebruik ik het ook, maar wat doet $_POST['bezoeker'][$i] dan?quote:Op maandag 23 mei 2005 23:52 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
bij de eerste concateneer je de twee. Als $i bijvoorbeeld een getal is (bijv. 99) dan zoek je $_POST['bezoeker99'] op.
Dat geeft lid $i terug uit de $_POST['bezoeker'] array.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 07:55 schreef markiemark het volgende:
[..]
ja zo gebruik ik het ook, maar wat doet $_POST['bezoeker'][$i] dan?
oohw ok tuurlijk, ik snap hem!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 07:58 schreef TimberWolf het volgende:
[..]
Dat geeft lid $i terug uit de $_POST['bezoeker'] array.
Hehe, grappig. Dat verhaal ging over mijn projectjequote:Op donderdag 19 mei 2005 10:20 schreef coz het volgende:
wat ik wel vond, [zeurmode]
[PHP/(My)SQL] voor dummies - Deel 6
[..]
en de band !!! dan ?![]()
maar die moved hem toch alleen maar of ben ik nu gekquote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:00 schreef markiemark het volgende:
dan kan je dus gewoon een textveld gebruiken als je alleen de url op wilt slaan...
of moet er ook daadwerkelijk een bestand van je harde schijf naar de server worden gekopieerd? dan is het anders... check ff de php functie move_uploaded_file, die doet dat!je weet hoe je een file upload formulier moet maken?
Onderaan de manual van move_uploaded_file boven de user comments vind je een link naar de tutorial over file uploads met php.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:16 schreef dujour het volgende:
[..]
maar die moved hem toch alleen maar of ben ik nu gek
kan ik hem niet direct naar een directory uploaden
fwrite is toch alleen om een textfile te schrijven?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:04 schreef SuperRembo het volgende:
Kijks eens in de manual hoe je fputs(), wat een alias is van fwrite(),moet gebruiken.
http://nl3.php.net/manual/en/function.fwrite.php
Nee, fwrite() kun je gebruiken om zowel textfiles als binary files weg te schrijven. Simpel voorbeeldje:quote:Op woensdag 25 mei 2005 00:39 schreef markiemark het volgende:
[..]
fwrite is toch alleen om een textfile te schrijven?
String:quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:54 schreef Scorpie het volgende:
ik krijg hem nu binnen als hele url zoals ik hierboven schreef, maar het probleem zit hem in het feit dat ik alleen maar de 2 subitems(om zo maar even te noemen) wil hebben die na het domein volgen, dus in dit geval nieuws en daarna nieuwsberichten. De string kan uit meer lagen bestaan, maar ik heb alleen de 1e 2 nodig.
Fix het dan goedquote:Op woensdag 25 mei 2005 18:34 schreef DjDev het volgende:
Ik wil degene bedankt die me heeft verteld dat mn avatar nog van buitenaf kon gekozen worden![]()
het is nu gefixt
overigens moet je dat niet meer doen...je zal er spijt van krijgen
omg...quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:43 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Fix het dan goedCheck of de gekozen avatar bestaat. Checks op referer werken gewoon niet
![]()
Mijn vraag staat nog steeds btwquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:19 schreef JeRa het volgende:
Ff weer een vraagje over indices in MySQL. Stel, ik heb de volgende query:
SELECT * FROM table WHERE col1 = waarde AND col2 = waarde2 ORDER BY col3 ASC, col4 ASC
In deze query wil ik soms col3 en col4 kunnen omdraaien (om in mijn toepassing op verschillende kolommen te kunnen sorteren). Hoe kan ik dan het beste mijn indices samenstellen?
Op col 1 t/m 4. Col1 en col2 zitten in je where-clause, dus die wil je er sowieso in hebben. En op de andere twee sorteer je, dus die ook. Als je erg veel inputs doet, en maar weinig mensen gaan kijken, kun je col4 wel weglaten, omdat mensen die toch relatief weinig zullen gebruiken..quote:Ff weer een vraagje over indices in MySQL. Stel, ik heb de volgende query:
SELECT * FROM table WHERE col1 = waarde AND col2 = waarde2 ORDER BY col3 ASC, col4 ASC
In deze query wil ik soms col3 en col4 kunnen omdraaien (om in mijn toepassing op verschillende kolommen te kunnen sorteren). Hoe kan ik dan het beste mijn indices samenstellen?
Dat snap ik, maar zodra ik op col4,col3 ga sorteren staat de index toch verkeerd als ik een index heb op col1,col2,col3,col4? (geen aparte indices dus, maar één met deze kolommen)quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:03 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Op col 1 t/m 4. Col1 en col2 zitten in je where-clause, dus die wil je er sowieso in hebben. En op de andere twee sorteer je, dus die ook.
Inputs?quote:Als je erg veel inputs doet, en maar weinig mensen gaan kijken, kun je col4 wel weglaten, omdat mensen die toch relatief weinig zullen gebruiken..
Je kan van buitenaf kiezenquote:Op woensdag 25 mei 2005 18:54 schreef JeRa het volgende:
Ik mis iets geloof ikwat heb je nou aan een te kiezen avatar als niemand 'm mag kiezen?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 | <?php php /** * @version $Id: mod_affliates.php,v 0.1 2005/05/25 21:57:59 stingrey Exp $ * @package Mambo_4.5 * @copyright (C) 2005 Qu63.nl/Qu63.com * @license http://www.gnu.org/copyleft/gpl.html GNU/GPL */ /** ensure this file is being included by a parent file */ defined( '_VALID_MOS' ) or die( 'Direct Access to this location is not allowed.' ); global $mosConfig_live_site, $mosConfig_absolute_path, $cur_template; $text = $params->get( 'text' ); $moduleclass_sfx = $params->get( 'moduleclass_sfx', '' ); $firefox = $params->get( 'firefox', 1 ); $firefox_image = $params->get( firefox.gif', '' ); $t_path = $mosConfig_live_site .'/templates/'. $cur_template .'/images/'; $d_path = $mosConfig_live_site .'/images/M_images/'; <div class="syndicatephp echo $moduleclass_sfx;"> php // firefox link if ( $text ) { <div align="center" class="syndicate_textphp echo $moduleclass_sfx;"> php echo $text; </div> php } php // firefox link if ( $firefox ) { $img = mosAdminMenus::ImageCheck( firefox.gif', '/images/M_images/', $firefox_image, '/images/M_images/', 'Get Firefox' ); <div align="center"> <a href="http://www.spreadfirefox.com/?q=affiliates&id=103171&t=67" target="_blank"> php echo $img </a> </div> php } ?> |
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |