1 2 3 4 5 6 7 8 9 | <html> <head> <title>Je titel</title> </head> <frameset rows="20,*"> <frame src="jouwheader.htm"></frame> <frame src="<?=$_GET['url'];?>"></frame> </frameset> </html> |
Het gaat nog steeds om de spammers.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:27 schreef Light het volgende:
[..]
Een preg_match is niet nuttig als je naar een vaste string zoekt.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | <?php //originele script $verboden= array('texas holdem','online poker'); foreach ($verboden as $search) { if(stristr($text,$search)!=FALSE){; header("HTTP/1.0 403 Forbidden"); die(); } } //rest van het script ?> |
Die haal ik er wel uit, de vraag is of (in de correcte syntaxt) dit doet wat ik wil?quote:
Klopt, ik heb maar even een life scriptje gemaaktquote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:55 schreef SuperRembo het volgende:
Ja hoor. Lijkt me wel kloppen.
Die had ik op m'n werk in elkaar geknoeid. Misschein dat ik er maandag (hopelijk m'n laatste werkdag daar) nog aan denk om 'm te posten.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 13:41 schreef Chandler het volgende:
Graag zou ik de orginele benchmark willen zien zodat ik um hier gewoon op mijn systeem kan draaien (die FOReach enzo!!)
Alvast tnx.
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:19 schreef Swetsenegger het volgende:welke lolbroek begint er over online poker in m'n gastenboek?
* mschol krijg een heel mooi kruisjequote:Op zondag 22 mei 2005 13:24 schreef Xalopalyps het volgende:
über he?
Nouhou niemand zegt iets[afbeelding]
1 2 3 4 5 6 7 8 | <?php function TelefoonnummerChecken($telefoonnummercheck) { if (ereg("^[- 0-9]+$", $telefoonnummercheck)) { if (strlen($telefoonnummercheck) >= 10) {return true;} else {return false;}} else {return false;} } ?> |
De functie gewoon niet aanroepen als de $_POST['telefoonnummer'] leeg isquote:Op maandag 23 mei 2005 13:51 schreef Pronk het volgende:
Ik gebruik de volgende fuctie in een formulier om het telefoonnummer
te controleren (voor zover mogelijk).
Nu is het telefoonnummer GEEN verplicht veld. Is deze functie aan te
passen zodat de functie "TRUE" geeft als er helemaal niks is ingevult?
[ code verwijderd ]
1 2 3 4 5 6 | SELECT TOP 1 Bezorgschema.BezorgschemaID, Bezorgschema.ChauffeurID, Bezorgschema.Datum, Klant.KlantID, Klant.Naam, Klant.Adres, Klant.Postcode, Klant.Woonplaats FROM (Klant INNER JOIN Pakket ON Klant.KlantID = Pakket.KlantID) INNER JOIN (Bezorgschema INNER JOIN Pakbon ON Bezorgschema.BezorgschemaID = Pakbon.BezorgschemaID) ON Pakket.PakketID = Pakbon.PakketID WHERE Klant.KlantID, Klant.Naam FROM klant ON (((klant.KlantID) Like [Kies een klantID])); |
1 2 | WHERE Klant.KlantID, Klant.Naam |
Sorry? Ik heb geen idee wat je bedoeld/zegt, dus ik vermoed dat het antwoord 'nee' isquote:Op maandag 23 mei 2005 16:50 schreef Roönaän het volgende:
Heb je gecontroleerd op error_reporting() statements?
Omdat dat net zo hard niet werkt. Net zoals ini_set(), die geeft een undefined terug.quote:sowieso, waarom niet gewoon error_reporting(E_ALL) gebruiken?
Het kan zijn dat er globale instellingen voor error_reporting zijn die jouw instellingen overriden, kun je daar achter komen? En krijg je wel errors als je bovenaan je script de volgende regel zet?quote:Op maandag 23 mei 2005 15:29 schreef TimberWolf het volgende:
Een aanroep van phpinfo toott aan dat de instellingen wel verwerkt worden
Het volgende script:quote:Op maandag 23 mei 2005 19:05 schreef JeRa het volgende:
Het kan zijn dat er globale instellingen voor error_reporting zijn die jouw instellingen overriden, kun je daar achter komen? En krijg je wel errors als je bovenaan je script de volgende regel zet?
error_reporting(E_ALL & E_STRICT);
1 2 3 4 5 6 7 8 | <?php php error_reporting(E_ALL & E_STRICT); echo "pipo"; phpinfo(); ?> |
1 2 | php_flag display_errors on php_flag display_startup_errors on |
1 | $var = $_POST['bezoeker'.$i]; |
1 | $var = $_POST['bezoeker'][$i]; |
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |