abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 juli 2006 @ 11:18:46 #276
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_39933835
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 11:13 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

wat is het verschil tussen atkins en SBD?Hoeveel ben je er inmiddels al kwijt en in hoeveel tijd?
Ik ben tussen juni 2004 en februari 2005 precies 38 kilo kwijt geraakt.. en sindsdien heel rustig opgebouwd naar normaal eten.. daarbij weer de ingecalculeerde 5 kilo aangkomen.. en sindsdien eigenlijk constant... + of - een kilo door het weer en vocht en dat soort dingen.

Ik merk vooral dat ik nog steeds van pure suiker een kick krijg

grote verschil is volgens mij dat atkins geen vershcil maakt tussen de verschillende vetten..... en sbd wel.. en dat jullie sneller meer kh's mogen... maar dan in de vorm van meergranen brood ed..
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_39934199
Zo dat is netjes.... lekker hoor....

Ik ben wel van plan om na het afvallen, langzaam weer op te bouwen... dus gewoon 2 of 3 keer in de week aardappeltjes te eten, of een keer patat..... Lekker brood tussen de middag

Ik moet nu nog 20 kilo.
Ik ga voor de 62 kilo..... is wel een mooi gewicht denk ik.... en ik neem aan dat ik, als ik weer normaal ga eten, dat ik weer 3 kilo ofzo aankom... en dan vind ik 65 kilo een leuk gewicht.

Op zich mis ik het snoep niet.... de chips, de koekjes...... Alleen de chocola..... ow ik snak naar een stukje chocola!

Gelukkig mag ik in fase 2 soms een stukje pure chocolade..... en toevallig de chocola waar ik gek op ben

Dus moet nog even 1,5 week volhouden
pi_40145738
Hallo allemaal,
Ik heb gister het boek besteld, want mijn vriend en ik gaan ook maar eens iets nieuws proberen. De eerste twee weken lijken me erg moeilijk, maar ik heb al veel gelezen op dit forum, dus heb door jullie al veel nieuwe ideeen.
Het enige waar ik mee een beetje zorgen over maak, zijn al die eieren, maar ik geloof dat ik daar wel aan ga wennen, het zal wel even moeten he.

Ik vind het echt super als ik zie hoeveel iedereen hier al is afgevallen, ik hoop dat ik jullie kan nadoen, ik, nou ja we gaan ons best doen.

Kan iemand me vertellen wat in het begin nu echt belangrijk is om te doen, of juist niet????
pi_40148152
Voldoende eten, genoeg drinken, bij je tussendoortjes voldoende eiwitten eten (vleeswaar, ei)
Vermijd light dranken en zoetstof en vooral niet zondigen
  dinsdag 25 juli 2006 @ 08:54:19 #280
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_40157554
quote:
Op maandag 24 juli 2006 22:50 schreef mrien het volgende:
Voldoende eten, genoeg drinken, bij je tussendoortjes voldoende eiwitten eten (vleeswaar, ei)
Vermijd light dranken en zoetstof en vooral niet zondigen
Niet bang zijn om te blijven eten is het belangrijkste en niet te veel opzien tegen de eerste 2 weken, want die vallen best mee. De eerste 3 dagen zijn enorm kut en daarna gaat het wel.

Slik de juiste supplementen, want je lichaam heeft ze echt nodig.

Geen zoet...!
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  dinsdag 25 juli 2006 @ 09:35:02 #281
17316 Nugget
Pas de poulet
pi_40158151
Is er ergens duidelijke informatie te vinden over wat je wel en niet mag eten zodat ik kan kijken of het wat voor me is?
  dinsdag 25 juli 2006 @ 09:44:47 #282
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_40158337
  dinsdag 25 juli 2006 @ 09:56:52 #283
17316 Nugget
Pas de poulet
pi_40158572
Gaan jullie dit de rest van jullie leven nog zo volhouden? Geen brood
pi_40162572
quote:
Op maandag 17 juli 2006 09:31 schreef charmed_angel het volgende:
Zaterdagavond wel gezondigd..... ik at leverworst..... maar jah dat mocht ik niet en daar kwam ik pas zondag achter.... gevolg.... 200 gram zwaarder Maar zoveel had ik niet op.. 2 plakkies.
lijkt me stug dat je van 2 plakjes leverkaas 200 gram bijkomt. Het is onmogelijk om meer bij te komen dan je eet, het is geen 1:1 situatie, een groot deel van je voedsel verlaat via natuurlijke weg direct weer je lichaam omdat het onverteerbaar is.

Waarschijnlijk is het vocht ?
http://www.dvdkijker.nl - DVD Prijsvergelijk (R2 UK)
  dinsdag 25 juli 2006 @ 12:21:28 #285
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_40162798
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 09:56 schreef Nugget het volgende:
geen brood.. tuurlijk niet... lees eerst het hele boek maar eens door... dan weet je beter..
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 12:14 schreef Mr_Romano het volgende:

[..]

lijkt me stug dat je van 2 plakjes leverkaas 200 gram bijkomt. Het is onmogelijk om meer bij te komen dan je eet, het is geen 1:1 situatie, een groot deel van je voedsel verlaat via natuurlijke weg direct weer je lichaam omdat het onverteerbaar is.

Waarschijnlijk is het vocht ?
tuurlijk is het voor een deel vocht... extra kh'tjes komen je lijf binnen en die trekken gelijk een beetje vocht met zich mee... plus dat er wat andere zaken ook geactiveerd worden...

maar goed.. op 200 grm keek ik nooit.. ik rekende in halve kilo's....
een keer plassen en die 2 ons ben je ook kwijt..
pi_40173663
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 09:56 schreef Nugget het volgende:
Op een gegeven moment in fase 2 (eind fase 2) kun je weer brood toevoegen
Het is dus niet zo dat je de rest van je leven geen brood meer eet, wel volkorenbrood overigens
pi_40192223
Mijn boek komt maar niet binnen en ik wil toch eigenlijk wel zondag beginnen, dan komt het allemaal goed uit.
Als ik lees hoe lang sommige van jullie het uithouden, echt geweldig. Moet deze week duidelijk veel eieren in slaan en dingen die ik normaal niet echt koop. Leuk om nu eens andere dingen te halen in de supermarkt.
Heeft er nog iemand een idee wat echt leuk is om te maken in de eerste twee weken???
  woensdag 26 juli 2006 @ 10:22:06 #288
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_40193830
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 09:04 schreef hummerspike het volgende:
Mijn boek komt maar niet binnen en ik wil toch eigenlijk wel zondag beginnen, dan komt het allemaal goed uit.
Als ik lees hoe lang sommige van jullie het uithouden, echt geweldig. Moet deze week duidelijk veel eieren in slaan en dingen die ik normaal niet echt koop. Leuk om nu eens andere dingen te halen in de supermarkt.
Heeft er nog iemand een idee wat echt leuk is om te maken in de eerste twee weken???
.. elke zoveel dagen even op de weegschaal staan...
dat zijn de leuke momenten
pi_40193954
Ja dat geloof ik graag. Ik bedoelde eigenlijk meer met eten, maar die weegschaal gaat zeker gebruikt worden hoor.
Ik heb al veel recepten gezien, maar ja welke zijn wel en welke zijn niet te eten, dat vraag ik me dan af, zijn er aanraders?????
pi_40244840
Je kunt muffins maken als tussendoortje, bv cheesecakemuffins (niet kant en klare muffins dus)
Maar ik zou me de eerste 2 weken een beetje houden aan de richtlijnen van het boek, om het makkelijker te maken
pi_40262947
'dank je ga ik ook zeker doen, dat boek komt als het goed is vandaag binnen, dus kan ik me er eens in verdiepen. Zo meteen alvast mijn eerste sbd boodschappen doen, maar nog niet te veel kan ik maandag de rest halen. Worden twee goedkope weken in de supermarkt!!!!!!
pi_40268073
Dat denk ik niet van die goedkope weken!
Ik was in het begin veel meer kwijt dan normaal aan de boodschappen, juist omdat je andere producten haalt dan je in huis hebt
pi_40269143
nou inderdaad dat was ff schrikken, maar ja ik heb nu ook zoveel in huis gehaald echt niet normaal, wnt ik weet niet wat ik wel en niet lekker vind. Maar ja joh als het echt doet wat het zegt, maakt het allemaal niet uit. Ik had het boek ook besteld bij bol.com maar dat is nu nog steeds niet binnen en al aardig te laat, dus ben ik het maar zelf gaan halen, kon niet meer wachten hoor
We gaan zondag beginnen, dus hopen dat we het vol kunnen houden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')