Ik ben tussen juni 2004 en februari 2005 precies 38 kilo kwijt geraakt.. en sindsdien heel rustig opgebouwd naar normaal eten.. daarbij weer de ingecalculeerde 5 kilo aangkomen.. en sindsdien eigenlijk constant... + of - een kilo door het weer en vocht en dat soort dingen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat is het verschil tussen atkins en SBD?Hoeveel ben je er inmiddels al kwijt en in hoeveel tijd?
Niet bang zijn om te blijven eten is het belangrijkste en niet te veel opzien tegen de eerste 2 weken, want die vallen best mee. De eerste 3 dagen zijn enorm kut en daarna gaat het wel.quote:Op maandag 24 juli 2006 22:50 schreef mrien het volgende:
Voldoende eten, genoeg drinken, bij je tussendoortjes voldoende eiwitten eten (vleeswaar, ei)
Vermijd light dranken en zoetstof en vooral niet zondigen
lijkt me stug dat je van 2 plakjes leverkaas 200 gram bijkomt. Het is onmogelijk om meer bij te komen dan je eet, het is geen 1:1 situatie, een groot deel van je voedsel verlaat via natuurlijke weg direct weer je lichaam omdat het onverteerbaar is.quote:Op maandag 17 juli 2006 09:31 schreef charmed_angel het volgende:
Zaterdagavond wel gezondigd..... ik at leverworst..... maar jah dat mocht ik niet en daar kwam ik pas zondag achter.... gevolg.... 200 gram zwaarderMaar zoveel had ik niet op.. 2 plakkies.
geen brood.. tuurlijk niet... lees eerst het hele boek maar eens door... dan weet je beter..quote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:56 schreef Nugget het volgende:
Gaan jullie dit de rest van jullie leven nog zo volhouden? Geen brood![]()
tuurlijk is het voor een deel vocht... extra kh'tjes komen je lijf binnen en die trekken gelijk een beetje vocht met zich mee... plus dat er wat andere zaken ook geactiveerd worden...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:14 schreef Mr_Romano het volgende:
[..]
lijkt me stug dat je van 2 plakjes leverkaas 200 gram bijkomt. Het is onmogelijk om meer bij te komen dan je eet, het is geen 1:1 situatie, een groot deel van je voedsel verlaat via natuurlijke weg direct weer je lichaam omdat het onverteerbaar is.
Waarschijnlijk is het vocht ?
Op een gegeven moment in fase 2 (eind fase 2) kun je weer brood toevoegenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:56 schreef Nugget het volgende:
Gaan jullie dit de rest van jullie leven nog zo volhouden? Geen brood![]()
quote:Op woensdag 26 juli 2006 09:04 schreef hummerspike het volgende:
Mijn boek komt maar niet binnen en ik wil toch eigenlijk wel zondag beginnen, dan komt het allemaal goed uit.
Als ik lees hoe lang sommige van jullie het uithouden, echt geweldig. Moet deze week duidelijk veel eieren in slaan en dingen die ik normaal niet echt koop. Leuk om nu eens andere dingen te halen in de supermarkt.
Heeft er nog iemand een idee wat echt leuk is om te maken in de eerste twee weken???
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |