ik vind het al knap dat ik mijn yoghurt wegkrijg 's ochtends..... Ik lust geen spek, ham en bacon... Dus dat is geen optie.....quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:57 schreef mrien het volgende:
Pinda's moet je als extra nemen, liever niet als tussendoortje
Goede tussendoortjes zijn dingen die eiwitten bevatten, bv kipfilet, stukje kaas, gekookt eitje met wat mayo, smeerkaas met komkommer, dat soort dingen
's ochtends is yoghurt veel te weinig, je moet zorgen dat je goed ontbijt met bv zelfgemaakte pannenkoekjes of muffins (sb proof) van amandelmeel/huttenkase/ei oid of gebakken eieren met spek/ham/bacon
ok bedankt....... geen redbull meer voor mij....quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:12 schreef avotar het volgende:
neej.. cafeine.. en dat moet je weer zien te voorkomen..
cafeine bevordert je vreetzin vanwege het verlagen van je suiker niveau..
plus dat het mierezoet is.. en je wil juist van het "zoet" afkicken.
quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:31 schreef charmed_angel het volgende:
Je mag toch suikervrije kauwgom? Of niet?
Weet je het zeker?quote:
je geeft je eigen antwoord al he..quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Weet je het zeker?
hmmzzz in het boek staat dat je het wel mag volgens mij (dacht ik te lezen)...... maar omdat ik zag dat er best veel KH in zat, begon ik te twijfelen...... Ik ga het straks eerst eens op zoeken.
Maar smintjes..... ook lekker![]()
zoet zoet zoet....quote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:54 schreef charmed_angel het volgende:
1 Glas crystal Clear per dag mag je toch wel? Geen Koolhydraten, geen suiker en geen vet....
whaha van jou mag ik niksquote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:14 schreef avotar het volgende:
[..]
zoet zoet zoet....
het is verleidelijk.. maar probeer het niet te veel te doen...
Ik deed in de inductie mezelf aan het eind van de dag een glas cola light cadeau als ik niet zondigde.
tja.. is wel zo..quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
whaha van jou mag ik niksEn dan krijg ik nog meer reacties en blijkt dat het wel mag. Dus ik wacht nog even af....
cola light lijkt me erger en zoeter dan crystal clear..... ik lust geen cola omdat het te zoet is![]()
wat is het verschil tussen atkins en SBD?Hoeveel ben je er inmiddels al kwijt en in hoeveel tijd?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:43 schreef avotar het volgende:
[..]
tja.. is wel zo..
maar goed.... ik heb geen SBD gedaan, maar Atkins.. maar dan nog.. Inductie is afkicken en afleren... dus ik ben ook superstreng voor mezelf geweest toen.. (zeker als je bedenkt dat ik dat anderhalve maand lang gedaan heb, maar ik moest er dan ook 35 kwijt) ... alleen koffie.. dat kreeg ik niet afgeleerd..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |