M'n broertje zelf zit ook nog op aan 't gamen, z'n vriendin al lang en breed op bed..quote:Ja echt te erg, komt mn broertjes vriendin net binnen: 'ben je nog op msn, toen ik weg ging ookal' ziet ze maar 1 msn scherm open en hoeveel er getypt is: 'Wie is ze?'
Meesterlijk hequote:
Trustenquote:Op zondag 15 mei 2005 03:46 schreef hermandeperman het volgende:
ja ik ben tukken
welterustendame
en heren
Laters Hermquote:Op zondag 15 mei 2005 03:46 schreef hermandeperman het volgende:
ja ik ben tukken
welterustendame
en heren
Ah je LM velgjes wezen halen? Wanneer gaan ze eronder?quote:Op zondag 15 mei 2005 03:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Meesterlijk he![]()
Ik ben vandaag naar Lelystad geweest, daar een kop koffie gehad, velgen ingeladen en weer naar huis gegaan, gegeten en naar mn Opa en oma gegaan.
Gaat uw gangquote:Op zondag 15 mei 2005 03:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
Meis, mag ik jou ook toevoegen? m'n MSN-PTA lijst is veels te leeg..
Mijn bandjes waren redelijk goedkoop... ¤ 37,nogwatquote:Op zondag 15 mei 2005 03:50 schreef PeuRac het volgende:
Ze gaan eronder als ik bandjes heb![]()
Slaap lekker Herm![]()
Shame on youquote:Op zondag 15 mei 2005 03:53 schreef PeuRac het volgende:
ijsmeis stond er al vrij lang in, ik was t al bijna vergeten tot deze week![]()
Ik sprak jou aanquote:
maar jij hoeft dan ook niet de meest onmogelijke maat te hebbenquote:Op zondag 15 mei 2005 03:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mijn bandjes waren redelijk goedkoop... ¤ 37,nogwat
Ben alleen ff 't merk kwijt, zoek ik morgen wel ff op..
Waar ik jou weer tegen kwam, liefde op het eerste (nouja) gezichtquote:
Hmm volgensmij heb ik die in het rek zien liggen.. maarja, tis echt zo'n garage die vanalles doet wat je vraagt, behalve startonderbrekers.. Dus hebben heel veel in stock, en anders hebben ze het binnen en dag binnen..quote:Op zondag 15 mei 2005 03:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
maar jij hoeft dan ook niet de meest onmogelijke maat te hebben205/45-16 is in verhouding de allerduurste maat die er is, puur omdat deze op bijna geen enkele auto zit.
Truste Peu, ik neem Anne wel ff van je over tot we uitgeluld zijnquote:
Ja en hij is ook nog op MSN, dus hij zal wel nog aan 't praten zijn met Ijsmeis..quote:Op zondag 15 mei 2005 04:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
Alhoewel, z'n kruisje 's nog blauw, volgensmij lurkt ie nog ergens rond..
Vind ik ook, maar zou je zo nieteens gaan slapen knul, iedereen is toch al off..quote:
je bent ook zo geilquote:
Niet helemaal, Ijsmeis speelt vals..quote:Op zondag 15 mei 2005 04:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vind ik ook, maar zou je zo nieteens gaan slapen knul, iedereen is toch al off..
Inderdaad, het word al gekker. Kom net uit Emmen, ben naar de Bras geweest. Viel mij net ook al op dat die gekke vogels al zo vroeg floten...quote:Op zondag 15 mei 2005 06:24 schreef Isabeau het volgende:
De vogels floten al om 4 uur of zo.
Stomme vogels zorgen ervoor dat je eerder wakker bent dan geplandquote:Op zondag 15 mei 2005 06:28 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Inderdaad, het word al gekker. Kom net uit Emmen, ben naar de Bras geweest. Viel mij net ook al op dat die gekke vogels al zo vroeg floten...![]()
Nu ze 80 is welquote:Op zondag 15 mei 2005 10:59 schreef Youp het volgende:
nou ik kan je vertellen dat dat mokkel al geen 80 kilo weegten zo een charger weegt 2,2 ton... een sattelite zal ook wel in die buurt zitten
Lekker apparaatquote:Op zondag 15 mei 2005 11:24 schreef Youp het volgende:
honda CR500... is verkocht... ik heb nu een KTM supermotard met kentekenben bezig met mn motorrijbewijs enzo
je kent m nieteensquote:Op zondag 15 mei 2005 11:27 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Lekker apparaat
Maar ik ben hier (nog steeds) niet gewenst, dus
das een fabrieks sm.. met billigtek velgen en billigtek uiterlijkquote:
quote:Op zondag 15 mei 2005 11:46 schreef Youp het volgende:
ja.. dom nachtbrakerstopic... ik lag wakker tot half 5 ofzoals ik geweten had dat half fok nog op zat was ik nog wel ff achter de pc gaan zitten
quote:Op zondag 15 mei 2005 11:48 schreef Fugie het volgende:
moeten er wel toffe mensen zijn zoals mijzelf enzo
teletubbies, kom maar gauwquote:Op zondag 15 mei 2005 12:15 schreef Fugie het volgende:
het zonnetje schijnt de lucht is blauw!
Dat is tietentubbiequote:Op zondag 15 mei 2005 12:19 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Vet hoor. Dat ben jij zeker Ijsmeis??
quote:Rage - Try to keep me up zegt:
vroeg laatst zo'n meisje aan me wat voor auto's ik mooi vind, nou ik een beetje lullen over Mustangs enzo...
Rage - Try to keep me up zegt:
heel verhaal gelult
Rage - Try to keep me up zegt:
"oww zijn dat niet van die zwarte auto's ?"
Annequote:
Jepquote:Op zondag 15 mei 2005 10:35 schreef Fwnk het volgende:
trouwens, Xerxes, of DeltaHF, www.deltahpe.nl
of ben jij vossss?
psssst je bent morgen vrij ehquote:Op zondag 15 mei 2005 12:57 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Anne
* Xtreem is weg, naar Tilburg
betalen voor de trein![]()
Doegie Robquote:Op zondag 15 mei 2005 12:57 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Anne
* Xtreem is weg, naar Tilburg
betalen voor de trein![]()
I know... maar ik MOET studeren, en ik voer hier geen ruk uit... ":{quote:Op zondag 15 mei 2005 12:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
psssst je bent morgen vrij eh
maar succes met de reis
Dag lekkerdingquote:
He, Ilonka, waar heb je Marco gelaten?quote:
Wakker?quote:Op zondag 15 mei 2005 13:02 schreef DeltaHF het volgende:
de tering, wat zijn jullie al allemaal vroeg wakker zeg
quote:Op zondag 15 mei 2005 13:06 schreef ThaFreak het volgende:
druk schema vandaag, stofzuigen, beetje poetsen, was nog draaien, auto wassen.....
dan ouders op halen, wat ben ik aan het doen.....
gummball filmpje aan het kijken![]()
5x maarquote:Op zondag 15 mei 2005 13:08 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Die ligt na te hijgen van een nachtje flinke dampende sex.
5x achter elkaar is veel joh pffff![]()
Zeg, ik doe niet aan orgies .quote:Op zondag 15 mei 2005 13:11 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
dat jij meerdere snikkels moet nuttigen om verzadigd te raken weten we nu wel ja.![]()
http://members.home.nl/m.gombert/IMG0031.AVIquote:Op zondag 15 mei 2005 13:16 schreef DeltaHF het volgende:
[..]
Lekker![]()
Laat dat geluidje eens horen dan; hebbie een mp3tje ofzo?
*downloadingquote:Op zondag 15 mei 2005 13:17 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
http://members.home.nl/m.gombert/IMG0031.AVI
quote:Op zondag 15 mei 2005 13:17 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
http://members.home.nl/m.gombert/IMG0031.AVI
quote:
Gister erop gezet; 329 views, 0 reactiesquote:Op zondag 15 mei 2005 13:20 schreef DeltaHF het volgende:
Ik ga eens even kijken of er al iemand geboden heeft op mn xerxes
Ik kan me nog wel herrinneren dat ik voor 1993 ook geen internet hadquote:Op zondag 15 mei 2005 13:22 schreef Fugie het volgende:
geen internet ?!
quote:Op zondag 15 mei 2005 13:17 schreef DeltaHF het volgende:
[..]
Dan ben jij zeker die Fwnk op deltahpe.nl of niet![]()
quote:Op zondag 15 mei 2005 13:23 schreef DeltaHF het volgende:
[..]
Ik kan me nog wel herrinneren dat ik voor 1993 ook geen internet had
Ik ben er niet geweest idd.quote:Op zondag 15 mei 2005 13:26 schreef jackson het volgende:
Gemist zo te horen... anders had ik er wel meteen reactie op gekregen... hou de autovisie in de gaten niet aankomend deel maar dat deel erna een special over de driftchallange op hockenheim..
Erg jammer om er weinig nederlanders te zien... het is echt iets zo unieks... je ziet daar allerlei tuners als: hamann/hartge en allerlei exclusieve tuners dus ook van mercedes/bmw/porsche enzo. Het is gewoon zo iets extreems... veel gemballa's enzo...quote:
Ik heb er zowel foto's als stukken film van... alleen de foto's nog niet tot mijn beschikking.. zijn door iemand anders gemaakt... ik zal ze in het slowchat topic plaatsen zodra ik ze heb... je weet echt niet wat je ziet(hoop ik want heb de foto's zelf niet genomenquote:Op zondag 15 mei 2005 13:29 schreef Tjabbo het volgende:
heb je trouwens filmpies of foto's jackson?
Ik dacht eigenlijk dat het niveau niet verder meer kon dalenquote:
quote:Op zondag 15 mei 2005 13:39 schreef Hugster het volgende:er is er 1 wakker hoera hoera, dat kun je wel zien dat is * Hugster
tijd voor lenzen of laserquote:Op zondag 15 mei 2005 13:36 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat het niveau niet verder meer kon dalen
En m'n bril is zojuist naar de eeuwige jachtvelden gegaan![]()
moet je sowieso nog niet doen... wachten tot je erges in de 20 bent zodat je zeker weet dat je ogen niet meer veranderen ofzoquote:Op zondag 15 mei 2005 13:40 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Laser.
toch wil ik dat graag, maar ik durf niet![]()
Dan durf ik het nog niet, denk ikquote:Op zondag 15 mei 2005 13:41 schreef Youp het volgende:
[..]
moet je sowieso nog niet doen... wachten tot je erges in de 20 bent zodat je zeker weet dat je ogen niet meer veranderen ofzo
Ik heb nu lenzen in, maar dat is niet echt iets voor mij, of ze zijn gewoon slecht of m'n ogen kunnen er niet tegen, krijg er rode ogen van.quote:
* Fwnk gaat huilend onder zijn bureau zittenquote:
gewoon een apart topic voor openen.....quote:Op zondag 15 mei 2005 13:32 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik heb er zowel foto's als stukken film van... alleen de foto's nog niet tot mijn beschikking.. zijn door iemand anders gemaakt... ik zal ze in het slowchat topic plaatsen zodra ik ze heb... je weet echt niet wat je ziet(hoop ik want heb de foto's zelf niet genomen)
Tis echt iets bijzonders... maar foto's volgen
Weet je hoe viesquote:Op zondag 15 mei 2005 13:45 schreef Youp het volgende:
mijn ogen zijn gelukkig nog goedalleen als ik moe ben ga ik wat minder scherp zien
maar ik zweer het... zodra ik wat aan mn ogen krijg word er gelaserd
zijn wel meer dingen waar je niet over na moet denkenquote:Op zondag 15 mei 2005 13:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Weet je hoe vies.
Gaan ze in je ogen snijden![]()
.
Wat ik ervan gezien heb een keer, wordt er toch weinig gesneden, ze leggen iets op je oog en dan gaat die laser te werk, je krijgt alleen een of andere vloeistof van te voren op je oog gespoten wat als verdoving werkt. Maar heb geen mes gezien.quote:Op zondag 15 mei 2005 13:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Weet je hoe vies.
Gaan ze in je ogen snijden![]()
.
Ik welquote:Op zondag 15 mei 2005 13:55 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Wat ik ervan gezien heb een keer, wordt er toch weinig gesneden, ze leggen iets op je oog en dan gaat die laser te werk, je krijgt alleen een of andere vloeistof van te voren op je oog gespoten wat als verdoving werkt. Maar heb geen mes gezien.
quote:Bij EPI-lasik wordt slechts het epitheel (buitenste laagje van het oog) 'geschaafd' zonder dat er in het stabiele flapje van het hoornvlies gesneden wordt. Vervolgens wordt er gelaserd, waarna het flapje weer teruggeplaatst wordt. Dit epitheelflapje zorgt voor een ongecompliceerde genezing na de behandeling. Hiermee worden de voordelen van zowel lasik als lasek in één techniek samengevoegd.
Ik krijg nu de foto's binnen.. en ik ga er zeker een topic over openen.quote:Op zondag 15 mei 2005 13:48 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
gewoon een apart topic voor openen.....
net zo leuk voor de rest van pta
En wat nou als je later staar zou krijgen, moeten ze ook snijden. Het is gewoon dat een bril mij zooo goed staat anders had ik het ook gedaanquote:Op zondag 15 mei 2005 13:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik wel.
Ze halen het bovenste laagje oog er vanaf.
[..].
Waaaaargh!quote:
Emmer met ijskoud water doet wonderenquote:Op zondag 15 mei 2005 14:09 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Waaaaargh!
Fuck man het hele huis is een k*nk*rzooi. M'n huisgenoot gaf gister een feestje (ik was gevlucht) en in plaats van de klere zooi op te ruimen en de meubel terug te zetten ligt ie NOG STEEDS in z'n bed te stinken.![]()
wheheheheh, gezellig bij jullie daarquote:Op zondag 15 mei 2005 14:11 schreef Sjoewe het volgende:
Ik wil gewoon MIJN woonkamer kunnen gebruiken. Pff ik steel z'n bier wel.
Whehehequote:Op zondag 15 mei 2005 14:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
wheheheheh, gezellig bij jullie daar
cp: Sock on tha Mika Collective
Ik vind met die gansta zijn nog steeds de beste
Heb ikquote:Op zondag 15 mei 2005 14:37 schreef Sjoewe het volgende:
http://www.xbox.com/asset(...)cialsite/default.htm
Hebben
Meer dan genoeg. Maar heb geen zin om te vertellenquote:
Tis zo duurquote:Op zondag 15 mei 2005 14:39 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Heb ik
Is een gaaf spel inderdaad, beter dan Gran Turrismo aangezien deze auto's ook schade kunnen krijgen.
Goeie shit ehquote:
shellquote:Op zondag 15 mei 2005 14:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
Middag!
God, heb ik eindelijk lampjes op m'n bumper geschroefd, kabeltjes getrokken, wil ik ze proberen, heb ik er geen bolletjes voor! En natuurlijk ook nergens te krijgen nu..
Ps2 is voor heaumaux en poepsexende aziatenquote:
quote:Op zondag 15 mei 2005 15:00 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ps2 is voor heaumaux en poepsexende aziaten![]()
@ hugster, mijn kruisdoos is niet omgebouwd.
Jaquote:Op zondag 15 mei 2005 15:02 schreef Sjoewe het volgende:
Whahaha, zit je met zo'n ding opgezadeld hahahahahaha
quote:Op zondag 15 mei 2005 15:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja.
En geen omgebouwde.
Maar ik jat die van Tim nog wel eens mee.
Ik vind hem wél cool.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
Ik heb maar kleine handjesquote:Op zondag 15 mei 2005 15:03 schreef Sjoewe het volgende:
D'r gaat gewoon niks boven een S xbox controller. Met die van de PS2 kan ik niks, m'n handen zijn er serieus te groot voor
Chip 70 euro, DVD brander 50 euro = 130 euroquote:Op zondag 15 mei 2005 15:03 schreef Hugster het volgende:
ik poep ook echt op PS2
ik heb er nog nooit één gewild, PSX ook niet btw
Sjoewe, koop dan ipv 1 game een chipje, en dan fik je zelf je dvd-r's van internet
quote:Op zondag 15 mei 2005 15:04 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Wél een PS2 hèSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |