M'n broertje zelf zit ook nog op aan 't gamen, z'n vriendin al lang en breed op bed..quote:Ja echt te erg, komt mn broertjes vriendin net binnen: 'ben je nog op msn, toen ik weg ging ookal' ziet ze maar 1 msn scherm open en hoeveel er getypt is: 'Wie is ze?'
Meesterlijk hequote:
Trustenquote:Op zondag 15 mei 2005 03:46 schreef hermandeperman het volgende:
ja ik ben tukken
welterustendame
en heren
Laters Hermquote:Op zondag 15 mei 2005 03:46 schreef hermandeperman het volgende:
ja ik ben tukken
welterustendame
en heren
Ah je LM velgjes wezen halen? Wanneer gaan ze eronder?quote:Op zondag 15 mei 2005 03:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Meesterlijk he![]()
Ik ben vandaag naar Lelystad geweest, daar een kop koffie gehad, velgen ingeladen en weer naar huis gegaan, gegeten en naar mn Opa en oma gegaan.
Gaat uw gangquote:Op zondag 15 mei 2005 03:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
Meis, mag ik jou ook toevoegen? m'n MSN-PTA lijst is veels te leeg..
Mijn bandjes waren redelijk goedkoop... ¤ 37,nogwatquote:Op zondag 15 mei 2005 03:50 schreef PeuRac het volgende:
Ze gaan eronder als ik bandjes heb![]()
Slaap lekker Herm![]()
Shame on youquote:Op zondag 15 mei 2005 03:53 schreef PeuRac het volgende:
ijsmeis stond er al vrij lang in, ik was t al bijna vergeten tot deze week![]()
Ik sprak jou aanquote:
maar jij hoeft dan ook niet de meest onmogelijke maat te hebbenquote:Op zondag 15 mei 2005 03:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mijn bandjes waren redelijk goedkoop... ¤ 37,nogwat
Ben alleen ff 't merk kwijt, zoek ik morgen wel ff op..
Waar ik jou weer tegen kwam, liefde op het eerste (nouja) gezichtquote:
Hmm volgensmij heb ik die in het rek zien liggen.. maarja, tis echt zo'n garage die vanalles doet wat je vraagt, behalve startonderbrekers.. Dus hebben heel veel in stock, en anders hebben ze het binnen en dag binnen..quote:Op zondag 15 mei 2005 03:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
maar jij hoeft dan ook niet de meest onmogelijke maat te hebben205/45-16 is in verhouding de allerduurste maat die er is, puur omdat deze op bijna geen enkele auto zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |