Volledigheidshalve "Portrait of Modest Musorgsky" (1881) door Ilya Repin.quote:Op maandag 16 mei 2005 19:55 schreef Gellius het volgende:
Yep, da's Modest met zijn drankneus.
Kinderliedjes? Ik dacht het niet, maar ik plaats straks een update.quote:Op maandag 16 mei 2005 20:52 schreef Z het volgende:
Modest, die herken je uit 1000-den. hij schreef toch o.a. kinderliedjes?
Ja, zijn muziek is zeer toegankelijk en daardoor zeer geschikt voor de muzikale conditionering opvoeding van kinderen.quote:Op maandag 16 mei 2005 21:15 schreef Gellius het volgende:
Zijn muziek is zo herkenbaar en visueel dat je je soms in een galerij met prachtige schilderijen waant, hebben jullie dat nou ook?
Voor mij (onwetende) zeker wel.quote:Op maandag 16 mei 2005 22:49 schreef Gellius het volgende:
wat een educatief topic is dit toch, niet?
Dankzij AE weet ik sinds kort van het bestaan van de Venetian Snares.quote:Op maandag 16 mei 2005 22:49 schreef Gellius het volgende:
wat een educatief topic is dit toch, niet?
Zijn muziek.quote:Op maandag 16 mei 2005 23:40 schreef Gajus het volgende:
[..]
Dankzij AE weet ik sinds kort van het bestaan van de Venetian Snares.
In hoeverre ik hun sound (of music?) kan waarderen, moet nog blijken.
De man was laatst hier in Den Haag, live. Ik ben er niet naar toegegaan. Ook al had ik het geen grote bak teringherrie gevonden, dan had mijn hart het niet toegestaan. Vorige week had ik in rust een hartslag van 125. Venetian Snares is een stuk leuker dan een hartslag van 125 in rust, dat dan weer wel. Dat moeten we de man dan weer nageven. Laten we dat doen.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:01 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Zijn muziek.
Venetian Snares bestaat slechts uit één man, Aaron Funk uit Winnipeg, Canada.
en ik vind dat de man geniale muziek maakt... ook al klinkt het wellicht voor velen als een grote bak teringherrie, het zit vreselijk knap in elkaar
Zou je er weinig benoemenswaardig over kunnen vertellen.quote:Op maandag 16 mei 2005 23:58 schreef JAM het volgende:
Wat willen jullie over tietjes kwijt?
AE, mag ik je op mijn MSN zetten? Dan zal ik je laten zien hoe overtuigend ik voor Italiaan door het leven zou kunnen gaan, daar wou ik het dan ook weer bij laten. Ik schrijf liever brieven dan dat ik MSN gebruik, maar om nou gelijk je adres te vragen is ook weer zoiets. Laatst heb ik een brief aan de kanselarij van de Eerste-Minister van Belgie gestuurd. Nog steeds geen antwoord gehad, fokkin' klote belgen.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:04 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Zou je er weinig benoemenswaardig over kunnen vertellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |