quote:Dan is het waarschijnlijk "Oyster Gatherers of Cancale" uit 1878 van John Singer Sargent.
Ja, ik weet het Zquote:
Praat toch eens wat minder van die inside-taal. Ik voel me anders zo'n buitenbeentje.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:40 schreef De-oneven-2 het volgende:
Apk weet 'm. Dat weet ik dan weer.
Bij een test weet je dat nooit zeker, dat is het risico van testen.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:28 schreef De-oneven-2 het volgende:
Zeg, hoe kan je je wachtwoord testen zonder dat je daarbij het gevaar loopt dat je jezelf opnieuw moet inloggen?
En ik ben helemaal niet eigenaardig!
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:19 schreef ALTER-EGO het volgende:
BdT zit voleigenaardige
lieden, dat mag ik wel.
AR die als verstandig mens immer het goede voorbeeld geeft, wat wij niet volgen.
Augustina die haar eerste verslaving te pakken heeft gekregen door BdT.
Cioran die zich vrijwel enkel laat zien wanneer de anderen slapen, zou hij een vampier zijn?
Z die wél iets met installaties heeft, maar helemaal niets met Venetian Snares.
Do2Os die verwarring zaait met een andere kant en in geheimtaal lijkt te praten.
Gajus die met zijn wijsheid een stabiele factor lijkt te zijn in BdT.
JAM de benjamin tussen dit geheel, waarachter een italiaanse gitaarheld schuilgaat.
OllieA die af en toe een figurantenrol speelt als oude mopperbeer.
Gellius die in zijn ikoon de gestolen Madonna van Munch heeft verstopt.
Jip die over zijn moeder's schouder meelurkt en waarvan AR denkt dat het Do2Os is.
Wat will be next in this... SOAP?
Ik wordt voor 'verstandig mens' uitgescholden Do2, dat is nog veeeel ergerquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:28 schreef De-oneven-2 het volgende:
En ik ben helemaal niet eigenaardig!
Ach, verstandig klinkt zo emotieloos.....quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:05 schreef Augustina het volgende:
Wat is er mis met verstandig zijn? Of voor verstandig worden aangezien, zelfs als je het niet bent.
Dat is het probleem wanneer iets is getypt en de tonatie wegvalt.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:15 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ach, verstandig klinkt zo emotieloos.....
Ah! als je het zo zegt AEquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:19 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat is het probleem wanneer iets is getypt en de tonatie wegvalt.
De manier waarop ik het uitsprak, was vol bewondering. en enige jalousie
Het heeft de stijl van Klimt. Maar Klimt's portretten tonen ingetogen dames (ook sensueel, maar dan impliciet). Als Klimt in deze tijd had geleefd, dan zou hij zijn vrouwen ook explicieter getoond hebben. Kortom, géén Klimt, maar een hedendaagse variant van de onovertrefbare meester.quote:
Grappig dat jij refereert aan Schiele en ik aan Klimt. Schiele was een grote bewonderaar van Klimt (en omgekeerd vermoed ik).quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:51 schreef cioran63 het volgende:
Doet aan Schiele denken.
AE, in jouw rijtje ontbreekt een persoon nota bene het beste paard van stal. Daarom deze aanvulling:quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:19 schreef ALTER-EGO het volgende:
BdT zit voleigenaardige
lieden, dat mag ik wel.
...
Wat will be next in this... SOAP?
Neen ... dit is ook een schilderij met een titel ... dus vinden wij die titel !!!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:03 schreef Automatic_Rock het volgende:
Hmmm, nu ik ff verder aan het zoeken ben twijfel ik eigenlijk of dit werk van de schilder is die ik in m'n boekje zag staan....
Ik neem even een ander werk, waar ik wel zeker van ben, oke??
IK heb maar even een andere plaatje genomen (wel dezelfde afbeelding). Ik heb zelf wel webspace, alleen moet dat allemaal weet instellen, da's weg sinds m'n laatste computercrashquote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:14 schreef cioran63 het volgende:
(Als je bijvoorbeeld een Flickr-account neemt, kun je zelf foto's uploaden:
http://www.flickr.com )
De naam van de schilder die ik zoek voor de laatste opgave, zit in de titel van het werk dat jij zo nodig wil zoeken.., succesquote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:22 schreef Gajus het volgende:
[..]
Neen ... dit is ook een schilderij met een titel ... dus vinden wij die titel !!!
zeg maar wat je wel weet van dit schilderij en dan sporen we het doodleuk op ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |