Iets zegt me van niet...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 03:16 schreef Gajus het volgende:
[..]
AE, ik vrees dat dat wishfull thinking is.![]()
Zou hij in een identiteitscrisis verkeren sinds hij als Otherside uit de kast is gekomen?
Jawel! Al je moeite loont.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 03:21 schreef Gajus het volgende:
Hebbes ... de ruiter uit 1957.![]()
Toch nog op de valreep gelukt ... dankzij jouw onmisbare hulp
Dus jouw opkomende slaap is voorlopig passé.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 03:26 schreef ALTER-EGO het volgende:
Iemand die mij om 3:15 opbelt en me dan in een deuk van het lachen weet te krijgen zij vergeven.
Mijn opkomende slaap is niet passé, enkel wat uitgesteld.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 03:34 schreef Gajus het volgende:
[..]
Dus jouw opkomende slaap is voorlopig passé.
Dat geldt niet voor mij, maar ik ben dan ook niet gebeld.![]()
AE , en andere nachtbrakers, alvast een goede nacht gewenst.![]()
Wat niet weet, wat niet deert Do2.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 03:38 schreef De-oneven-2 het volgende:
AR zou het niet goed keuren...
Gajus waarschijnlijk ook niet, trouwens...
En over de rest zal ik maar zwijgen, AE...
Doe dat maar en overtuig AR er eens van dat jij niet Jip bent.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 03:43 schreef De-oneven-2 het volgende:
Mja,
laat ik maar heel hard doen alsof ik van niets weet dan...
Hij voelt zich hier al helemaal thuis en heeft zelfs al zonder hint en zonder hulp een titel geraden.quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 03:26 schreef ALTER-EGO het volgende:
Iemand die mij om 3:15 opbelt en me dan in een deuk van het lachen weet te krijgen zij vergeven.
Die is zojuist gaan slapen, enkele minuten voordat jij binnenstrompelde.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 03:50 schreef De-oneven-2 het volgende:
Waar is Gajus nou?
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:50 schreef Gajus het volgende:
[..]
Lijkt mij het domein van beide heren schilders, het Abstract Expressionisme, vermoedelijke een Amerikaan.![]()
Volgens mij geplaatst met de intentie om Dootje uit zijn comateuse toestand te krijgen.
Wat zou ik niet goedkeuren???quote:Op dinsdag 17 mei 2005 03:38 schreef De-oneven-2 het volgende:
AR zou het niet goed keuren...
Gajus waarschijnlijk ook niet, trouwens...
En over de rest zal ik maar zwijgen, AE...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |