deze is van de vrachtwagen gevallen zeker?quote:
heh wat ?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:45 schreef hermandeperman het volgende:
Oja, nog even een post die ik niet meer kwijt kon in het andere topic...
[..]
deze is van de vrachtwagen gevallen zeker?![]()
pikke dief!quote:
ga je nog wat doen vanavond?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:56 schreef Fugie het volgende:
alexxx weg, waar is dat bier, dit moet gevierd worden!
pokerenquote:
op ZeWaKa zijn er nu zatquote:Op zaterdag 14 mei 2005 22:02 schreef Fugie het volgende:
[..]
pokeren
ik ga geen bier zuipen, want er is toch nix te beleven in middelburg en niemand wil mee naar rotterdam ofzo. Het is wel laidback luck ergens hier, maja kost ook alleen maar geld en heb er toch nix aan. Geile wijven niveau in zeeland is ook niet boven 10%
ik ga tussen de ouwe mensen dansen op jaren 70, 80 en 90 muziekquote:Op zaterdag 14 mei 2005 22:02 schreef Fugie het volgende:
[..]
pokeren
ik ga geen bier zuipen, want er is toch nix te beleven in middelburg en niemand wil mee naar rotterdam ofzo. Het is wel laidback luck ergens hier, maja kost ook alleen maar geld en heb er toch nix aan. Geile wijven niveau in zeeland is ook niet boven 10%
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 22:03 schreef ook_gek het volgende:
Mensen ik had gisteren weer een actie![]()
Zit ik lekker ergens te lounchen komt er iemand van de bediening op me af of we nog een drankje wilde voor de laatste ronde. Dus wij van 3 pakken ju en 1 fles vodka. Ja zegt hij prima als je het maar voor 2 uur op heb. Oh doe dan maar 2vodka juGaat om kwart voor 2 de muziek uit en lichten aan. Dus ik zeg he is de CD afgelopen
Nee zegt hij we gaan sluiten. Dus ik schreeuw door die zaak van. HE KAN JE GEEN KLOK KIJKEN HET IS PAS KWART VOOR 2. Je kan met gemak nog 4 nummers draaien tot 2 uur
Iedereen in die zaak natuurlijk dikke lol gastje vond het wat minder en zegt ja maar als jullie binnen blijven kunnen we een boete krijgen van 15.000 euro. Dus wij van ja maar dan zeggen we dat we hier werken
Nee zegt hij zo werkt dat niet. Dus wij om 2 uur opstaan om naar huis te gaan. Ja he mogen we nog even plassen? Ja zegt die gast snel dan. Waren we dus van plan om daar een kwartier op die WC te blijven
Maar dat hebben we maar niet gedaan
![]()
quote:
zewaka ??quote:Op zaterdag 14 mei 2005 22:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
op ZeWaKa zijn er nu zat
maar wanneer ga jij naar r'dam dan
Boefje ben ik hequote:
een kamp bij brielle nuquote:Op zaterdag 14 mei 2005 22:05 schreef Fugie het volgende:
[..]
zewaka ??
als ik zin heb om naar rdam te gaan ga ik naar rdam om te zuipe
scoutingkampquote:Op zaterdag 14 mei 2005 22:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
een kamp bij brielle nu
en ga eens dan lul
kan, weet ik niet, wordt iig GOED gezopenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 22:08 schreef Fugie het volgende:
[..]
scoutingkampBen er vroeger weleens geweest geloof ik
no shitquote:Op zaterdag 14 mei 2005 22:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
kan, weet ik niet, wordt iig GOED gezopen
zo laatquote:Op zaterdag 14 mei 2005 22:10 schreef Fugie het volgende:
[..]
no shitScouting was slecht, begon daar op 13de te drinken
heej, zeeuws opgevoed hequote:
Ja blijft geen feest hoorquote:Op zaterdag 14 mei 2005 22:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
vind het tegenvallen deze keer
6 vrienden van me zijn "met vriendin weekendje weg" 4 hebben er geen geld.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 22:11 schreef Fugie het volgende:
overigens herman, ga jij nog wat doen dan ?
hou je vooral niet inquote:Op zaterdag 14 mei 2005 22:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja blijft geen feest hoor![]()
Vanavond ga ik weer stappen zullen we eens kijken wat er dan weer gaat gebeuren![]()
dudequote:Op zaterdag 14 mei 2005 22:11 schreef Fugie het volgende:
[..]
heej, zeeuws opgevoed heIk ben heel lief en doe nooit stoute dingen als voor je 16de drinken enzo
![]()
ongekendquote:Op zaterdag 14 mei 2005 22:19 schreef Fugie het volgende:
[..]
ben ik al heel de dag mee bezig aapje, heb vannacht om half 3 nog een toernooi![]()
tjah is niet zon druk toernoooi dus maak best kans om wat te winnen, anders zit ik morge overdag toch ook maar nix te doenquote:
wat een avondquote:Op zaterdag 14 mei 2005 22:23 schreef Fugie het volgende:
[..]
tjah is niet zon druk toernoooi dus maak best kans om wat te winnen, anders zit ik morge overdag toch ook maar nix te doen
Zet zo nog een filmpje aan en bel ali nog ff op
moet dan zeker morgen alles vertellen aan je?quote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 22:27 schreef ThaFreak het volgende:
dacht ik eve sigaretten te gaan halen met de auto....
start de polo niet
en ik moet morgen me ouder ophalen
![]()
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 22:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
moet dan zeker morgen alles vertellen aan je?
ding begint net aan zijn levenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 22:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
die is toch niet zo oud
en dan zeggen ze natuurlijk dat jij hem gesloopt hebt
zelf al gestoeid?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 22:32 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ding begint net aan zijn leven![]()
naja ze komen met een kwartier langs om er na te kijken dat scheelt
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 22:31 schreef PeuRac het volgende:![]()
![]()
* PeuRac is back, velgjes zijn erg mooiNu alleen nog ff banden regelen
neej ik kom er niet aan joh.....quote:Op zaterdag 14 mei 2005 22:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
zelf al gestoeid?
en wie komen er danANWB
via je contacten zekerquote:Op zaterdag 14 mei 2005 22:34 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
neej ik kom er niet aan joh.....
mensen van vw komen zelf langs![]()
neej is gewoon mobiliteitsgarantie, (ze komen wel sneller voor medewerkers zelf) daarom zit ik er zelf ook niet met me tengels aan.....quote:
dat is dan wel weer logisch jaquote:Op zaterdag 14 mei 2005 22:39 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
neej is gewoon mobiliteitsgarantie, (ze komen wel sneller voor medewerkers zelf) daarom zit ik er zelf ook niet met me tengels aan.....
ze moeten wel, 24uur per dag kun je ze lastig vallenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 22:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
dat is dan wel weer logisch ja
Maar wel chill dat ze nu nog komen
Mijn pa had dat ook, midden in de nacht schoot zijn volvo in het noodprogramma op de snelweg, kon hij niet harder dan 40maar ze waren er wel binnen een half uurtje dus dat ging dan wel weer
Ik zou geen 17" willen, dan moeten er veel te platte banden onder, wat duur wordt en een stuk minder fijn rijdt ook.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 22:40 schreef Fugie het volgende:
das wel relaxt tf
En peu, het was maar een loze opmerking die ik maakte. Stiekem wil ik die volcanos wel maar dan in 17"
boeiend, het staat wel geilquote:Op zaterdag 14 mei 2005 22:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zou geen 17" willen, dan moeten er veel te platte banden onder, wat duur wordt en een stuk minder fijn rijdt ook.
das echt brak he, ken het ook, op het laatste moment afbellen enzoquote:Op zaterdag 14 mei 2005 22:51 schreef hermandeperman het volgende:
WORD IK GODVERDOMME NET GEBELD DAT 1 MAAT VAN MIJ OOK NIET GAAT STAPPEN
ZIJN WE NU NOG MAAR MET Z'N 2EN![]()
ik ga gewoon niet, lig al lekker in bed, blijf hier lekker liggen
wat een rukweekend
voor de tweede keer in JAAAAAAAAAAAAAAREN dat ik thuiszit op zaterdagquote:Op zaterdag 14 mei 2005 22:53 schreef Fugie het volgende:
[..]
das echt brak he, ken het ook, op het laatste moment afbellen enzo![]()
En om mooi te zijn moet je pijn lijden (@ veel rijden met 17")
BAKKIE PLEUR AUTOMONTEUR?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 22:55 schreef ThaFreak het volgende:
ze kwamen, ze zagen, ze overwonnen![]()
bijna dan, startblokkering zit te bokken![]()
ze zijn even wat ophalen om hem opnieuw in te leren.....
voor ze gaat zetten
je doet me denken aan een knakker bij probleemwijken die niet langer dan 2 maanden met een auto deedquote:Op zaterdag 14 mei 2005 22:57 schreef PeuRac het volgende:
Ik rij veel en schoonheid wil ik best een prijs voor betalen (doe ik al met 16"), maar het moet wel leuk blijven. Ook mbt tot de prijs enzo![]()
Iemand biedt nu trouwens een V6 aan met een klein beetje werk, maar voor mij goed te betalenik ga twijfelen
waar HEB je het over?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:01 schreef PeuRac het volgende:
GVD, wat een irritante kloot mongool![]()
![]()
TF edit ff z'n post svp
nog meer nuttige opmerkingen ?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:02 schreef Alexxxxx het volgende:
ik zit mooi een pagina verder ondertussen hoor...
kon wel even duren voordat ze ermee klaar waren, om ze zo in de kou te laten staan is ook niet wat.....quote:
was te laat, hij heeft het zelf al gedaanquote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:01 schreef PeuRac het volgende:
GVD, wat een irritante kloot mongool![]()
![]()
TF edit ff z'n post svp
laten ze italianen toe in die familie dan ?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:02 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
kon wel even duren voordat ze ermee klaar waren, om ze zo in de kou te laten staan is ook niet wat.....
vw, one big family![]()
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
laten ze italianen toe in die familie dan ?
De shit met mij is dat ik altijd meer wilquote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
je doet me denken aan een knakker bij probleemwijken die niet langer dan 2 maanden met een auto deed
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:04 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
![]()
heb nog een bootje gespot, zal zo eve plaatsen![]()
Kan later positief of negatief uitpakkenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De shit met mij is dat ik altijd meer wilik heb echt serieus nooit genoeg
Dequote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:04 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
![]()
heb nog een bootje gespot, zal zo eve plaatsen![]()
quote:
van een maat van je of niet?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:08 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
[afbeelding]
jajaja ziet er nog voor geen meter uit maar dat gaat van de zomer goed komen
Gezien de deals die ik heb gemaakt de afgelopen week met het verkopen van auto's, gaat dat goed uitpakken (het de klant voorrekenen alsof ze bijna 1000 euro korting krijgen, maar ze in werkelijkheid, netto nog geen 250 euro gevenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Kan later positief of negatief uitpakken
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:09 schreef Fugie het volgende:
ik ga strax harley davidson en de marlboro man kijken
ranzig verkopen kan iedereenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gezien de deals die ik heb gemaakt de afgelopen week met het verkopen van auto's, gaat dat goed uitpakken (het de klant voorrekenen alsof ze bijna 1000 euro korting krijgen, maar ze in werkelijkheid, netto nog geen 250 euro geven)
Hey schatquote:
van me zus en der vriend, is idd alu en weegt echt geen ene flikkker, komt uit rusland, het merk iig.....quote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
van een maat van je of niet?
Is het alu? En hoeveel PK komt erachter?
Hey liefiepiefiewiefie van mijquote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hey schat
Een ex politie Golf 3 kopen dan? '95 70.000km op de teller, bekleding is nieuw (heeft 10jr lang in plastic verpakt gezeten), voor 2750 euro.
Alu bootje, meter of 3/4 lang, 10/15 pk moet zat zijn om een beetje te knallen, zeg dat maar tegen zequote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:14 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
van me zus en der vriend, is idd alu en weegt echt geen ene flikkker, komt uit rusland, het merk iig.....
iets van een johnson kwam erin, weet alleen de pk's niet meer.....
quote:
Nog wat leuks gedaan vandaag?quote:
zo hoort dat ookquote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
Ik moet nog hardstikke veel doen bij 1 deal, bij een andere hebben mensen betaald voor een afleveringsbeurt welke ze helemaal niet nodig hebbeb/krijgen![]()
volgens mij had hij al iets van 10pk onder een rubberbootje dus dit zal wel flink wat meer gaan worden...quote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Alu bootje, meter of 3/4 lang, 10/15 pk moet zat zijn om een beetje te knallen, zeg dat maar tegen ze
Het wordt een grotere motor of dezelfde motorquote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:18 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
volgens mij had hij al iets van 10pk onder een rubberbootje dus dit zal wel flink wat meer gaan worden...
quote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
![]()
Velgjes gehaald(helaas op t schap moeten leggen omdat ik nog geen banden heb) en naar mn Opa's 80ste verjaardag geweest en voor t eerst sinds n jaar of 10 mn oom weer gezien
van rubberbootje is van yahama.....zo'n vervoerbaar ding.....quote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Het wordt een grotere motor of dezelfde motor
Dank je, van de velgen? Die heb ik nog niet, ik zal eens vergelijkbare zoeken.quote:
* ijsmeis wacht af.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dank je, van de velgen? Die heb ik nog niet, ik zal eens vergelijkbare zoeken.
ja, wordt de johnson niet vervoerbaar danquote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:23 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
van rubberbootje is van yahama.....zo'n vervoerbaar ding.....
voor de alu boot wordt dus van johnson en ik weet wel zeker dat die flink wat meer pk gaat hebben.....
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
* ijsmeis wacht af.
Weet je wat ik btw heb gedaan?.
Een hondje wezen bekijken. Waarvan ik natuurlijk helemaal onder de uitslag kwam. Of in ieder geval me armen.
Ja, maar ik moest interesse tonenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
da's op z'n zachtst gezegd niet zo handig![]()
no shit sherlockquote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
in zeeland is alles beter dan in Utrecht
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, maar ik moest interesse tonen.
En toen vroeg Tim zijn moeder ook nog wat ik van de hond vond![]()
"euhhh.. ja.. euh... ja.."! Ik wist niet wat ik moest zeggen
.
zeg je toch gewoon, ja ik hou niet van honden en krijg er uitslag van ?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, maar ik moest interesse tonen.
En toen vroeg Tim zijn moeder ook nog wat ik van de hond vond![]()
"euhhh.. ja.. euh... ja.."! Ik wist niet wat ik moest zeggen
.
Je zegt het zelf alquote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:30 schreef Fugie het volgende:
[..]
zeg je toch gewoon, ja ik hou niet van honden en krijg er uitslag van ?
Waarom hebben vrouwen het vermogen om van alles een probleem te maken![]()
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je zegt het zelf al.
Dan maakt zij daar straks een probleem van.
volgens mij kwam die vast aan de boot te zitten.....quote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ja, wordt de johnson niet vervoerbaar dan
maar als die flink wat meer gaat hebben wordt het vliegen
Ben je allergisch voor honden? Dat is jammer, zou wel een herder willenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
* ijsmeis wacht af.
Weet je wat ik btw heb gedaan?.
Een hondje wezen bekijken. Waarvan ik natuurlijk helemaal onder de uitslag kwam. Of in ieder geval me armen.
vastquote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:32 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
volgens mij kwam die vast aan de boot te zitten.....
zal het binnenkort eens vragen wat die in gedachte had.....
Ik neem een Rottweiler of doberman laterquote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ben je allergisch voor honden? Dat is jammer, zou wel een herder willen
Jou wishquote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
vast
zal vast nietMet een slot misschien
Ik neem iig aan dat het geen inboord is
vraag het gewoon maarquote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:35 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
dan weet ik het ook niet meer
![]()
iig anders dan het rubberbootje gemonteerd.....die kun je er namelijk zo afhalen.....
watjequote:
Herders zijn leuker, die vinden het leuk om commando's op te volgen, zijn perfecte waakhonden en heel lief/goed met kinderen.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik neem een Rottweiler of doberman later.
.
En dan zo kei lief opvoeden.
Ik was ook allergisch voor katten, maar we hebben er twee. Je kan er 'gewend' aan raken. Maar sommige dingen mogen ze niet. zoals op mijn buik slapen ofzo.
Rottweilers toch ook?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Herders zijn leuker, die vinden het leuk om commando's op te volgen, zijn perfecte waakhonden en heel lief/goed met kinderen.
strak plan.....kom er nog wel op terugquote:
oke danquote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:40 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
strak plan.....kom er nog wel op terug
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Rottweilers toch ook?
Die kun je toch opvoeden als waakhond en/of lief 'schoothondje'.
Ik ken alleen nog maar de lieve versies.
Alhoewel.. lief..
Eentje sprong bovenop me. En dat vond ik niet zo lief, aangezien dat beest even groot was als mij
.
Ach ja, als je maar geen Jack Russel neemtquote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]een collega van me heeft er 2, ik vind t maar niks, zijn niet mijn honden
bij een vriendin van me hebben ze zo'n ding, net een stuiterbal johquote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ach ja, als je maar geen Jack Russel neemt.
Dat was dus waar ik ging kijken.
Ze hebben er een bijgenomen. Maar ze kunnen niet met elkaar samen.
Slim.
Ja, en het beestje wilde de hele tijd op me schoot.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
bij een vriendin van me hebben ze zo'n ding, net een stuiterbal joh
ongekend vervelend
Moet je maar verhuizenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
jammer dat je zo ver weg woont
Weet Tim dat ook niet dan?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, en het beestje wilde de hele tijd op me schoot.
En dat wil ik niehieeeeeeeet!!
gun?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:47 schreef PeuRac het volgende:
Alles kleiner als 80cm is voor kampwijven, PC Hooft sletten of homo's
Maar ik heb geen Rollende R of een Harde G.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Of jij verhuist naar Rotterdam/Utrecht![]()
Nou.. deze wilde de bal maar niet loslatenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:49 schreef PeuRac het volgende:
met Jack Russels kun je wel laggen, die kunnen serieus voetballen (alleen moet je uitkijken dat je niet de verkeerde 'bal' raakt)
net een stuiterbal dusquote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jawel, maar dat kreng kwam de hele tijd terug.
Rollende R heb ik ook nietquote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar ik heb geen Rollende R of een Harde G.
Dan lachen ze me uit.
met een tennisbal iddquote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:49 schreef PeuRac het volgende:
met Jack Russels kun je wel laggen, die kunnen serieus voetballen (alleen moet je uitkijken dat je niet de verkeerde 'bal' raakt)
LOL, dat schiet ook niet opquote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou.. deze wilde de bal maar niet loslaten.
coolquote:Op zondag 15 mei 2005 00:01 schreef ijsmeis het volgende:
Weet je wat ik denk ik ga doen.
Een website maken voor mijn pappie met al zijn auto's erop.
En dat cadeau geven.
Ben je wel ff bezig, tering gewoon 97 auto'squote:Op zondag 15 mei 2005 00:01 schreef ijsmeis het volgende:
Weet je wat ik denk ik ga doen.
Een website maken voor mijn pappie met al zijn auto's erop.
En dat cadeau geven.
quote:Op zondag 15 mei 2005 00:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ben je wel ff bezig, tering gewoon 97 auto's![]()
![]()
Die ga ik niet allemaal opnoemenquote:Op zondag 15 mei 2005 00:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
cool
Welke auto's heeft hij dan?
Hij had oa een GTV 1300, Porsche 356B Coupe 1600quote:
Oh ja! En ook nog 8 motorsquote:Op zondag 15 mei 2005 00:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hij had oa een GTV 1300, Porsche 356B Coupe 1600VW buggy, Triumph 1200
je wilt niet weten wat haar vader nu rijdt
motorenquote:Op zondag 15 mei 2005 00:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oh ja! En ook nog 8 motors.
Maar ik kan me er maar 2 herinneren.
190d, Hyundai H100, D Kadett cabrio en '79 Fiestaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
zoals bij ons in de familie boten dusquote:Op zondag 15 mei 2005 00:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tsja.
Automonteur. Mijn opa ook helemaal gestoord van auto's. Autogek.
quote:Op zondag 15 mei 2005 00:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
190d, Hyundai H100, D Kadett cabrio en '79 Fiesta
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Vroegah. Was alles beter.
Beetje Ala Xtreem's moeder, zij reed vroeger auto's zoals Opel GT's, nu Hyundai'squote:
quote:Op zondag 15 mei 2005 00:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
190d, Hyundai H100, D Kadett cabrio en '79 Fiesta
gelukkig staat de spoiler daarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 15 mei 2005 00:11 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik was al aan het twijfelen. Of is het twijvelen
.
.
Gelukkig ben je het vast niet oneens met mequote:
Nee hoorquote:Op zondag 15 mei 2005 00:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gelukkig ben je het vast niet oneens met me
**CRX-opmerking inslikt**quote:Op zondag 15 mei 2005 00:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik zou er niet in willen rijden
.
Hoeft niet, ik ga dr bekeren tot het juiste geloofquote:
we gingen toch eerst rustig knuffelenquote:Op zondag 15 mei 2005 00:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik krijg ineens zin in SM .
* ijsmeis mept eens even flink los op hermandeperman.
VOLVO, SAABquote:Op zondag 15 mei 2005 00:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoeft niet, ik ga dr bekeren tot het juiste geloof
quote:
Ik heb je ingehaaldquote:Op zondag 15 mei 2005 00:32 schreef hermandeperman het volgende:
543. (556) hermandeperman 10544 ( + 266 )
hun wel, ikke niet.....quote:
jij hebt dan ook niets te doen op je stagequote:Op zondag 15 mei 2005 00:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb je ingehaald.
459. (461) elcastel 12009 ( + 50 )
460. (462) ijsmeis 11993 ( + 119 )
461. (459) Brick_Top 11992
quote:Op zondag 15 mei 2005 00:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
jij hebt dan ook niets te doen op je stage
quote:Op zondag 15 mei 2005 00:35 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
hun wel, ikke niet.....
die slapen straks niet meer![]()
weer wat geleerdquote:
ze gingen weer terug, waar dat ook is.....quote:Op zondag 15 mei 2005 00:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
Waarschijnlijk moeten ze nog de hele nacht
's avonds zeker? Dan ben ik alweer opgehoepeld naar 't oosten..quote:Op zondag 15 mei 2005 00:32 schreef hermandeperman het volgende:
Jofunu, morgen trouwens straatraces in R'dam met skyline met meer dan 1000 pk![]()
quote:Op zondag 15 mei 2005 00:40 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ze gingen weer terug, waar dat ook is.....
of ze gaan mekaarin de bus
quote:Op zondag 15 mei 2005 00:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
's avonds zeker? Dan ben ik alweer opgehoepeld naar 't oosten..
Toen ik vrijdag naar Rotterdam reed heb ik een tijdje achter en voor 2 nogal getuned Honda's gereden, ik dacht dat die naar de Maasvlakte zouden gaan, maar ze gingen er bij Barendrecht af (Op de A15)
12 ct voor een blikje is zooo buikpijn-krijgenquote:Op zondag 15 mei 2005 00:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
*Nog een red-bull wannabe neemt* Koffie is zoooo ouderwets.
Nergens last van??quote:Op zondag 15 mei 2005 00:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
12 ct voor een blikje is zooo buikpijn-krijgen
kende ze al alleen de code ervoor nietquote:Op zondag 15 mei 2005 00:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
nieuwe smiles ontdekt?
kun jij de polssnijdsmiley er niet bij laten proppen?
In het echt is ie groterquote:Op zondag 15 mei 2005 00:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
nieuwe smiles ontdekt?
kun jij de polssnijdsmiley er niet bij laten proppen?
poging kun je wel wagen tochquote:Op zondag 15 mei 2005 00:54 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
kende ze al alleen de code ervoor niet![]()
denk niet dat ze naar me luisteren![]()
lekker hequote:Op zondag 15 mei 2005 00:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
In het echt is ie groter![]()
http://members.home.nl/thafreak2/reet.gif![]()
ja gaaf he! ben d'r ook erg content mee.quote:Op zondag 15 mei 2005 00:59 schreef ThaFreak het volgende:
goed bezig geweest weer hoor
![]()
geluidsfragementje een keer maken......we willen het natuurlijk ook horen![]()
Wat dat kost?quote:Op zondag 15 mei 2005 00:59 schreef Het_Biertje het volgende:
ugh, nice. wat kost zoiets nu?
ik wil zoeits ook wel op m'n volvo 240, maar dat geluid wil ik dan graag zo houden
maw, dat broem broem hoeft van mij echt niet
ja host dat filmpje eens ergensquote:Op zondag 15 mei 2005 01:03 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ja gaaf he! ben d'r ook erg content mee.
ik heb wel een filmpje. ff kijken of ik het ergens hosten kan.
[..]
Wat dat kost?
mja. een paar buizen van EPS (www.uitlaten.com), waren volgens mij iets van 70 euro ofzo.
De downpipe is een geupgrade die neem ik over van iemand dus bedrag moeilijk te zeggen.
En de demper alleen kost 45 dollar via ebay. Samen met wat meer spullen naar NL gekomen, en komt dus op zo'n 55 dollar. (iets van 40 euro oid?)
ik heb schijt verstand van auto's so forgive me; als je switched van standaard naar zo'n uitlaat krijg je een performance boost? kun je dat uitleggen?quote:Op zondag 15 mei 2005 01:03 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ja gaaf he! ben d'r ook erg content mee.
ik heb wel een filmpje. ff kijken of ik het ergens hosten kan.
[..]
Wat dat kost?
mja. een paar buizen van EPS (www.uitlaten.com), waren volgens mij iets van 70 euro ofzo.
De downpipe is een geupgrade die neem ik over van iemand dus bedrag moeilijk te zeggen.
En de demper alleen kost 45 dollar via ebay. Samen met wat meer spullen naar NL gekomen, en komt dus op zo'n 55 dollar. (iets van 40 euro oid?)
post nou maarquote:Op zondag 15 mei 2005 01:04 schreef Tjabbo het volgende:
oh ja, hij maakt nu echt het geluid van een getunede racekar.
bij een auto zonder turbo is het niet altijd aan te raden omdat je een zekere tegendruk moet hebben in je motor. De motor is daarop afgesteld, en gedeeltelijk krijgt de motor tegendruk van je uitlaatsysteem, dus verander daar niet te snel veel dingen aan.quote:Op zondag 15 mei 2005 01:04 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
ik heb schijt verstand van auto's so forgive me; als je switched van standaard naar zo'n uitlaat krijg je een performance boost? kun je dat uitleggen?
Een Lambda sonde (spr: labda sonde) meet of je mengsel ook te rijk staat of niet (te rijk=teveel brandsof, te arm = te weinig brandstof) en kan daarop de computer aanpassen. iets dan.quote:Op zondag 15 mei 2005 01:13 schreef Het_Biertje het volgende:
de volvo heeft geen turbo maar wel een computer 'lamba sond' (geloof ik ) die 'proeft' ook de lucht, brandstof etc.
Dus dan zou die mogelijkheid er zijn?
dat zei ik dus alquote:Op zondag 15 mei 2005 01:16 schreef PeuRac het volgende:
6mdn geleden wist Tjabbo nog net het verschil tussen een wiel en een band, nu weet hij zelfs al hoe dit soort dingen werken
niet overdrijven he. ::Pquote:Op zondag 15 mei 2005 01:16 schreef PeuRac het volgende:
6mdn geleden wist Tjabbo nog net het verschil tussen een wiel en een band, nu weet hij zelfs al hoe dit soort dingen werken
niet als de auto van voor 1993 is.quote:Op zondag 15 mei 2005 01:17 schreef hermandeperman het volgende:
en de katalysator moet ook weer terug voor de APK
ik dacht dat die dingen wettelijk verplicht warenquote:Op zondag 15 mei 2005 01:15 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Als je een catalysator hebt kan je die weg (laten) halen, dat kan wel wat schelen maar verwacht geen wonderen.
dat klinkt lekkerquote:Op zondag 15 mei 2005 01:17 schreef Tjabbo het volgende:
filmpie @ :
http://members.home.nl/m.gombert/IMG0031.AVI
U9, dat staat er idd op.quote:Op zondag 15 mei 2005 01:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
als er U9 op je kentekenbewijs staat dacht ik dat het wel verplicht was bij je APK
nee is goed, ik zal je niet zo ophemelen, in werkelijkheid kan je nog steeds niksquote:
Je kan wel een turbo op je eigen blok bouwen, maar dat zal een flinke klus worden.quote:Op zondag 15 mei 2005 01:21 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
ik dacht dat die dingen wettelijk verplicht waren
andere vraag;
Ik heb eens ff zo'n volvo bieb boekje erbij gepakt wat ik jaren geleden eens mee genomen gekocht heb. Daar staat in dat er bij dit motor type (BF230 uit m'n hoofd) ook turbo uitvoeringen zijn verkocht. Ook zie ik schema's om zelf een turbo bij-in te bouwen?![]()
Hoe zit dat dan met de computer? moet je die aanpassen? upgraden? daar staat dan weer niets over beschreven...
nee.quote:Op zondag 15 mei 2005 01:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
als er U9 op je kentekenbewijs staat dacht ik dat het wel verplicht was bij je APK
Dat van de sloop had ik al bedacht ja. Hoe de neuk pas je zo'n computer aan dan?quote:Op zondag 15 mei 2005 01:25 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Je kan wel een turbo op je eigen blok bouwen, maar dat zal een flinke klus worden.
Daarnaast gaat het je waarschijnlijk zoveel geld kosten dat je beter ergens een turbomotor van de sloop kan scoren.
Maar het kan. ja. De computer moet je aanpassen idd, omdat je computer geen vacuum wil zien, aangezien jij een atmorferische motor hebt.
nee jij bent godquote:Op zondag 15 mei 2005 01:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
nee is goed, ik zal je niet zo ophemelen, in werkelijkheid kan je nog steeds niks
quote:Op zondag 15 mei 2005 01:26 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
Dat van de sloop had ik al bedacht ja. Hoe de neuk pas je zo'n computer aan dan?
windows erop?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |