Lijkt voorlopig nog mee te vallen (volgens de radar) en ja, ik heb een abonnement. Bevalt me best trouwens..quote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:33 schreef drelletje het volgende:
Fipo! Er ontstaat onweer heb ik gehoord! Dus zal zo wel loslopen in het 80ste deel
Relaxt!quote:Op zaterdag 14 mei 2005 22:23 schreef Yezz het volgende:
[..]
Lijkt voorlopig nog mee te vallen (volgens de radar) en ja, ik heb een abonnement. Bevalt me best trouwens..![]()
Linkje naar deel 79:
De Atmosfeer staat op ontploffen, deel 79
T ziet er niet echt lekker uit... hoe heet je op de poollicht chat? Ben het even vergeten. Ik dus Gargquote:Op zaterdag 14 mei 2005 22:42 schreef -CRASH- het volgende:
Tis helder hier ... laat het PL maar komen.
Als straf voor jou geen poollichtquote:Op zondag 15 mei 2005 00:10 schreef SpeedyGJ het volgende:
Zojuist zonet de eerste flits waar genomen
Schijt aan die poollicht.quote:Op zondag 15 mei 2005 00:12 schreef drelletje het volgende:
[..]
Als straf voor jou geen poollicht
Ik ga wel poollicht krijgen dus!
Over Friesand en Groningen hangt nu inderdaad een 'staart' met buienquote:Op zondag 15 mei 2005 00:10 schreef SpeedyGJ het volgende:
Zojuist zonet de eerste flits waar genomen
Toch leuk dat ik meer poollicht zie dan ik bliksem ziequote:Op zondag 15 mei 2005 00:14 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Schijt aan die poollicht.
Die kans is toch maar erg klein
Geef mij maar liever knallende vuurwerk
Ik zit dan ook nog steeds op mijn eerste poollicht ervaring te wachtenquote:Op zondag 15 mei 2005 00:17 schreef drelletje het volgende:
[..]
Toch leuk dat ik meer poollicht zie dan ik bliksem zie
Een beetje goed poollicht is leuker dan bliksem... Ook vooral het voorspellen en wachten en eindeloze gedoe is leuker.. Bliksem is makkelijkerDat hoor je ook als het komt
Ik woon dus in de bilt... ook wel randstad.. Ik heb 2 plekken waar ik donker kan zitten, 1 voor langere voorbereiding en 1 voor ren ren vlug vlug er is PL!quote:Op zondag 15 mei 2005 00:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik zit dan ook nog steeds op mijn eerste poollicht ervaring te wachten![]()
pokke randstad
vast welquote:Op zondag 15 mei 2005 10:12 schreef Klonk het volgende:
is er een weerkenner die een voorspelling durft te geven voor de FOT kesselmeet vanmiddag, blijft het van dit zeikweer ?
Hier in Venlo zelfde weer, maar wie weet breekt vanmiddag de boel open.quote:Op zondag 15 mei 2005 10:18 schreef indahnesia.com het volgende:
Het is in Eindhoven regenachtig, er staat niet veel wind en met 8.5 graden is het prima weer om lekker binnen te blijven en wat DVDtjes te gaan kijken.![]()
Doen doen doenquote:
waah.. zo'n bui heb ik twee keer meegemaakt, 1 maal toen ik in een groot huis in Jakarta zat, waar ik uiteindelijk de stroom er weer op zette toen de bui over was, ergens in 2000 geloof ik. Eenmaal afgelopen Januari toen ik ergens in een restaurantje in Malang (Jawa) mijn thee zat te drinken, de aarde beefde gewoon door de zware donders en bijbehorende vrijwel continue bliksem. Schitterend gewoonquote:Op zondag 15 mei 2005 17:10 schreef Libris het volgende:
Gisteren in Singapore:
Warme dag zoals normaal, 's avond begint het in de verte te lichten, je ziet het dichterbij komen en opeens begint het te druppelen. Ik zat met een Nederlandse kennis buiten op een terras, en we gingen een beetje verzitten, onder een afdakje. We dachten wel dat het na een kwartiertje over zou gaan. Niet dus, het werd erger en erger. Meer water dan er normaal uit mijn douchestraal komt. Ook de onweer kwam dichterbij. Op het hoogtepunt was het zicht erg minimaal door de regen, maar lichtte het om de 2 seconden. Dus naar binnen gegaan in een pub, en daar een paar donderslagen meegemaakt dat de vonken uit de stopcontacten vlogen. Echt eng. In totaal heeft de bui 2 tot 3 uur geduurd. Een van de meest heftige buien die ik hier heb meegemaakt.
Daarom zoek ik het ook af en toe opquote:Op zondag 15 mei 2005 17:57 schreef AcidTrance het volgende:
Wel jammer dat zulk weer hier nauwelijks voorkomt![]()
Je had in schotland moeten blijven...quote:Op zondag 15 mei 2005 21:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
Het weer was in Schotland de afgelopen dagen werkelijk geweldig. Letterlijk 3 druppels regen en verder zon, af en toe wat bewolking en prima termperatuurtje
.
En dan kijk ik nu - terug in Nederland - uit m'n raam en zie alweer een donkere lucht deze kant op komen.
damnquote:Op zondag 15 mei 2005 21:37 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Je had in schotland moeten blijven...
Dan had je een heeele grote kans gehad
om het poollicht te zien.
Zie je dat toevallig in Amsterdam ?!?quote:Op zondag 15 mei 2005 23:39 schreef firecow het volgende:
Poollicht @ the moment....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |