Neuh, maar er werd ook meer op ziektes en dergelijke gedoeld.quote:Op zondag 15 mei 2005 13:17 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook. Als je gewoon volledig voor je eigen genot elke nacht weer naast een ander ligt, lijkt me er niks mee.
Mij ook niet. Het lijkt me zelf niet echt leuk, want seks wordt pas leuk als je elkaar op dat gebied een beetje leert kennen. Vind ik dan, maar goed, ieder het zijne.quote:Op zondag 15 mei 2005 13:17 schreef Reya het volgende:
Dat lijkt me ook. Als je gewoon volledig voor je eigen genot elke nacht weer naast een ander ligt, lijkt me er niks mee.
Voor jou maak ik wel een uitzondering hoorquote:Op zondag 15 mei 2005 13:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik heet geen Jan. Betekent dat dat je niet met me naar bed wilt?![]()
Jij bent wel èrg makkelijk. Een mannelijke banga.quote:Op zondag 15 mei 2005 13:20 schreef Haushofer het volgende:
Voor jou maak ik wel een uitzondering hoor
mja, emancipatie...tot hier en niet verderquote:Op zondag 15 mei 2005 13:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Natuurlijk moet je er wat voor doen. Je bent een man.
waar kan ik me inschrijven ?quote:Maar als je lid wordt van een homeboyz-clubje zoals dat in de docu, dan spelen ze hun banga's (promiscue meisjes) wel aan je door, hoor.
te jongquote:Op zondag 15 mei 2005 13:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Op de dichtstbijzijnde VMBO-locatie.
Neuh. Natuurkundige.quote:Op zondag 15 mei 2005 13:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Jij bent wel èrg makkelijk. Een mannelijke banga.
dan is het maar een kleine stap !quote:Op zondag 15 mei 2005 13:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Zijn die zo makkelijk dan? Shit, ik doe het nu ook met een natuurkundige.
als dit nou het geval was voor 1 op de zes meerderjarige mannen dan zou het niet als een groot probleem worden gezien !quote:Op zondag 15 mei 2005 13:39 schreef Reya het volgende:
Eén op de zes minderjarige meisjes is wel eens gedwongen tot seks...
Wat schaapje zegt: de theorie die verklaart waarom het heelal na de oerknal heel snel opzwolquote:Op zondag 15 mei 2005 13:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Euh, wat is de inflatietheorie?
Nee, dus waar zeuren we eigenlijk over? Dat ene meisje zegt toch immers zelf ook 'dat het niet uitmaakt'?quote:Op zondag 15 mei 2005 13:41 schreef het_fokschaap het volgende:
als dit nou het geval was voor 1 op de zes meerderjarige mannen dan zou het niet als een groot probleem worden gezien !
Dat het als een probleem gezien wordt, is dan ook een gevalletje van jaloeziequote:Op zondag 15 mei 2005 13:41 schreef het_fokschaap het volgende:
als dit nou het geval was voor 1 op de zes meerderjarige mannen dan zou het niet als een groot probleem worden gezien !
Ik heb meer de ervaring dat dingen na de knal best wel snel slinken.quote:Op zondag 15 mei 2005 13:51 schreef Doffy het volgende:
Wat schaapje zegt: de theorie die verklaart waarom het heelal na de oerknal heel snel opzwol
De groep proefpersonen waarbij ik dit heb bestudeerd is niet echt representatief. Ze zijn op de vingers van één hand te tellen.quote:
Nou, ik ben nog nooit doorgegeven.quote:Op zondag 15 mei 2005 13:55 schreef Reya het volgende:
Lupa, ben jij ook een banga?
Oh, je vriend heeft vast wel iemand om jou mee te delen. Broers doen het ook altijd goedquote:Op zondag 15 mei 2005 13:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou, ik ben nog nooit doorgegeven.
Maar ik heb dus besloten om banga te worden ten behoeve van wetenschappelijk onderzoek naar de weerlegging van de inflatietheorie.
quote:Op zondag 15 mei 2005 13:59 schreef Reya het volgende:
Oh, je vriend heeft vast wel iemand om jou mee te delen. Broers doen het ook altijd goed![]()
Ik denk niet dat ik wil weten wat voor ervaringen jij hebtquote:Op zondag 15 mei 2005 13:59 schreef Reya het volgende:
Oh, je vriend heeft vast wel iemand om jou mee te delen. Broers doen het ook altijd goed![]()
Dan weet ik genoeg.quote:Op zondag 15 mei 2005 14:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nou ja, kijk een dagje naar TMF en je weet het...
Negen muziekzenders? Ik heb er drie en ik kan naar geen ervan langer dan een kwartier kijken. Alleen MTV komt nog wel eens met iets leuks, maar is vergeleken met vroegah ook een baggerzender geworden. Vroegah hadden ze alternatieve muziek, leuke talkshows (Ray Cokesquote:Op zondag 15 mei 2005 14:10 schreef Reya het volgende:
Gelukkig heb ik negen muziekzenders op mijn teevee, dus ik hoef nooit verstoken te blijven van clips waarin ik onbeperkt groupies, banga's, ho's en bitches kan spotten
Van de negen muziekzenders die ik heb zijn MTV II en VPRO 3 voor 12 nog best aardig. De rest is heeft voornamelijk de inhoud die TMF ook zo ongeveer heeft. En dat hou je inderdaad niet langer dan een kwartier uitquote:Op zondag 15 mei 2005 14:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Negen muziekzenders? Ik heb er drie en ik kan naar geen ervan langer dan een kwartier kijken. Alleen MTV komt nog wel eens met iets leuks, maar is vergeleken met vroegah ook een baggerzender geworden. Vroegah hadden ze alternatieve muziek, leuke talkshows (Ray Cokes), goeie specials, geweldige Unplugged sessies...
Idd, het grote gebeurenquote:Op zondag 15 mei 2005 13:36 schreef het_fokschaap het volgende:
inflatietheorie is toch de theorie van het gebeuren na de "big bang" ?
quote:Op zondag 15 mei 2005 14:47 schreef Alicey het volgende:
Reya is bij deze de WFL-puber!
Ontloop ik zelf tenminste die titel![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |