Correct, MR_A +1quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:28 schreef mr_anonimous het volgende:
Virginia Madsen:
Blue Tiger
Highlander II
Prophecy
The Haunting
Ghost of the Mississipi
Michael Madsen:
Reservoir Dogs
Species
Kill Bill Vol 2
Sin City
Die another day
Sideways niet gezien maar Blue Tiger heb ik vaak gekeken. Houd wel van films over Japanse gangsters.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:31 schreef Chielus het volgende:
[..]
Correct, MR_A +1
Maar hoe je nu wel bij Blue Tiiger komt en niet op sideways is mij echt een raadsel
quote:
Dat zou ik ook zeggen als ik Blue Tiger vaak had gezien en van Japanse gangsterfilms hieldquote:
Moest wel effe in mijn kast kijken.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:37 schreef Zartos het volgende:
Wel respect, zomaar 5 films opnoemen van zo'n onbeduidende actrice!
Ik vroeg om 3 andere films met hem. Teller staat op 2 dus.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:52 schreef Zartos het volgende:
Ik ken hem uit Audition en The Grudge. Als ik nu ook Blue Tiger noem, dan heb ik er toch 3?
Omdat ik weg moet neem ik met 2 van de drie ook genoegen.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:52 schreef Zartos het volgende:
Ik ken hem uit Audition en The Grudge.
Heel goed, plus die uitleg er nog bij...quote:
quote:
Scorequote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:11 schreef Zartos het volgende:
Holes.
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:23 schreef Asskicker14 het volgende:
Tim Allen en Billy Crystal? , sorry...ik zeg maar wat want ik kan echt niet opmaken wie het zijn
Is hardstikke goed Khalein!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:03 schreef Khalein het volgende:
Alleen zoveel tijd nou ook weer niet, helaasAls ik er niet snel genoeg weer ben en het antwoord is goed, ga dan vooral door zonder mij...
Excuses voor mijn afwezigheid.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:16 schreef Khalein het volgende:
'k Heb nog even tijd2x Nicholas Cage in Adaptation
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |